تام Brosseau راه اندازی دشت رادیو عمومی انواع مختلفی نشان می دهد با John C. Reilly, مرلین Hagerty

چنگال بزرگ مادری اشاره به باب دیلن شعر از "Ballad of a Thin Man" برای توصیف درخواست تجدید نظر: "چیزی که در این

توسط NEWSATROPAT در 12 اردیبهشت 1399

چنگال بزرگ مادری اشاره به باب دیلن شعر از "Ballad of a Thin Man" برای توصیف درخواست تجدید نظر: "چیزی که در اینجا اتفاق می افتد اما شما نمی دانید که آنچه در آن است."

"این تنوع" Brosseau می گوید در حال حاضر. "پس از آن بود پویا. به نظر می رسید به نوع برنامه نویسی است که می تواند جذب توجه یک 10-year-old boy."

برای دهه ها او را تلاش برای کشف کردن که چگونه برای ایجاد خود را نشان می دهد رادیو. او در پاسخ می گوید: "عامیانه آمریکایی نشان می دهد" بازدید پریری عمومی امواج رادیو و تلویزیون در 5 p. m. روز شنبه, مه 3.

در حالی که Brosseau ساخته شده است یک نام برای خود به عنوان یک خواننده و گیتاریست او می گوید: این نشان می دهد که بیش از فقط موسیقی تاکید بر این که قصه گویی و شعر را در بخش بازی بیش از حد.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"هدف واقعی من با نشان دادن این است که برای پیدا کردن استعداد آوردن این افراد پلت فرم برای به اشتراک گذاشتن این داستان, موسیقی, سنت," او می گوید.

برخی از صداها در روز یکشنبه پخش خواهد شد شناخته شده به منطقه ای مخاطبان است. او دعوت خود را, دوست, بازیگر و خواننده, John C. Reilly, و همچنین مشهور چنگال بزرگ هرالد مواد غذایی نویس مرلین Hagerty, نوازندگان تام لنون و هایدی گلوک و هنرمند مصاحبه Emrich Burkum.

"من دوست دارم به عنوان یک به طور منظم در نمایش" رایلی می گوید. "آن را مانند یک مرهم برای زمان ما."

John C. Reilly will read a story on the first episode of "The Great American Folk Show." Special to The Forum

John C. Reilly خواهد شد خواندن داستان در قسمت اول از "بزرگ عامیانه آمریکایی نشان می دهد." ویژه به فروم

Brosseau قصد دارد برای یک ثانیه نشان می دهد و می خواهم به آنها را انجام دهد ماهانه.

"تام رفتن به چیزی است که ما از دست رفته زمانی که 'A Prairie Home Companion' رفت هوا" رایلی می گوید. "او فرد مناسب برای انجام این کار. تام درک آنچه باعث می شود افراد منحصر به فرد و شگفت انگیز musicologist."

هر چند او شناخته شده برای نقش های کمدی مانند "Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby" و "گام برادران" رایلی انجام شده است خواننده و گیتاریست در حق خود. در حالی که او نامزد یک جایزه گرمی برای "Walk Hard: The Dewey Cox Story," حرفه موسیقی خود را بیشتر متمرکز شده است در کشور و موسیقی محلی. او و Brosseau باید سفر با هم در گروه John C. Reilly و دوستان, بازی فارگو تئاتر در سال 2012 همان سال منتشر شد دو تک آهنگ های تولید شده توسط جک سفید.

"من فقط در مورد سقوط از صندلی من وقتی که من شنیده ام صدای تام" این بازیگر گفت: انجمن در سال 2012. "من از طرفداران بزرگ از Everly Brothers و هماهنگی عمل می کند. سلام خیلی بالا صدای خودم, و آن را بسیار سخت برای پیدا کردن کسی — یک مرد به هر حال — چه کسی می تواند آواز خواندن به عنوان بالا و یا بالاتر از من است. راستش من فکر نمی کنم وجود دارد هر کسی در خارج وجود دارد که می تواند آواز بخواند مانند تام می کند. این واقعی بود وحی است."

برای روز یکشنبه را نشان می دهد Reilly برجسته است خواندن یک داستان نوشته شده توسط Brosseau پدر جیم مورد آتش سوزی در یک نروژی کلیسای لوتری.

Brosseau می گوید در حالی که او آموخته است که بسیاری از Reilly زمانی که آنها سفر کرد به عنوان John C. Reilly و دوستان "بزرگ عامیانه آمریکایی نشان می دهد" نیست مدل پس از آن اجرای می شود. و نه آن را با الهام از "A Prairie Home Companion" نشان می دهد Brosseau بزرگ شده گوش دادن به و در حال حاضر خواستار "اسطوره ای."

"آن را گرم نشان می دهد و مناسب برای این دوران می گوید:" "بزرگ عامیانه آمریکایی نشان می دهد" تولید کننده اریک Deatherage از دشت ، او اعتبار Brosseau به عنوان یک میزبان که تسلی شنوندگان با آهنگ ها و داستان.

در حالی که او در حال حاضر زندگی در سالت لیک سیتی یوتا با همسر و مادر, دختر, Brosseau هنوز هم نشان می دهد او داکوتای شمالی فروتنی او به عنوان رد ستایش از نقش خود است.

"من در ترجمه" او به سادگی می گوید.

او ترجیح می دهد به تمرکز بر صحبت کردن در مورد میهمانان لنون, یک پسر عموی محبوب آواز گروه لنون خواهر از "لارنس Welk نشان می دهد."

Marilyn Hagerty is a guest on "The Great American Folk Show." Forum file photo

مرلین Hagerty مهمان در "بزرگ عامیانه آمریکایی نشان می دهد." فروم فایل عکس

Brosseau می شود هیجان زده صحبت کردن در مورد Hagerty کسی که او را شناخته شده ترین زندگی خود را.

"من از دیدن او در کلیسای" او به یاد می آورد. "من به یاد داشته باشید او را به عنوان واقعا قد بلند با یک لبخند عجیب و غریب. من فکر می کنم او همیشه فکر می کرد از او در داستان بعدی و همیشه نوشتن. چیزی که در لبخند است."

Deatherage می گوید Brosseau ورود Hagerty در این نمایش توضیح نقطه چقدر گرم و استقبال نشان می دهد.

"صدای او بخشی از راحتی به نمایش می گوید:" تولید استفاده می شود که برای زندگی در گرند فرک. "فقط با شنیدن صحبت های او باعث می شود من احساس متصل به آن شهر دوباره."

در نشان دادن Hagerty می خواند از یک سال 1993 بررسی Grand Forks نوار Bonzer است.

"همه داستان آنها می تواند مربوط به, و, که, آرامش," Brosseau می گوید.

این خواننده به تازگی منتشر شده دو ضبط زنده و در حال کار بر روی یک آلبوم جدید او ضبط در خانه در حال حاضر به عنوان او و خانواده اش عمل اجتماعی فاصله. آلبوم آزمایشی با عنوان "برای همیشه لطفا برای پاییز برگ" یکی دیگر از چامه به داکوتای شمالی.

پس آنچه را به او آسایش در طول قرنطینه? او خواندن H. G. Wells' 1898 علمی-تخیلی کلاسیک "جنگ دنیاها" و گوش دادن به جانی گرینوود این موسیقی متن به "استاد".

و هنگامی که او کار نمی کند در آهنگ های خود را, او آواز Disney tunes با دختر خود.

"این شرم آور است که بسیاری از ما تنها به بازگشت به این فیلم دیزنی به خاطر ما بچه ها, چرا که آنها بسیار زیبا هستند. ما باید از تماشای آنها به هر حال," او می گوید.

چه: "بزرگ عامیانه آمریکایی نشان می دهد"

زمان: 5 p. m. روز شنبه, مه 3

ایستگاه: دشت های عمومی (89.3 FM 90.7 FM در گرند فرک)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن