برای نجات جان انسان ها و بازگرداندن رشد طلبکاران باید قبول آرژانتین ارائه

هنگامی که مواجه با تهدید COVID-19 کشور آرژانتین قرار داده و ایمنی مردم ، یک مستند شد سریعا اجرا شده و همراه با

توسط NEWSATROPAT در 16 اردیبهشت 1399

هنگامی که مواجه با تهدید COVID-19 کشور آرژانتین قرار داده و ایمنی مردم ، یک مستند شد سریعا اجرا شده و همراه با اقدامات لازم برای حفاظت از معیشت همه مردم. این اقدام بدون شک نجات بسیاری از زندگی و موفق شده است حاوی ویروس است.

خاموش شدن ناگهانی در آرژانتین و کشورهای دیگر ایجاد کرده اند اقتصادی موانع. با وجود فوری هزینه های خاموش را قادر می سازد سالم در آینده با رشد اقتصادی است. این اتصالات به موازات دیگر بحران مواجه آرژانتین قبل از آن می توانید شروع به بازسازی از COVID-19: اجتناب از به طور پیش فرض در آن سازمان ملل متحد-پرداخت دلار گرانتر بدهی.

آرژانتین ساخته حسن نیت پیشنهاد برای منظم تجدید ساختار به طلبکاران خود را بر اساس انتظارات واقع بینانه از آنچه در آن می پرداخت. وام نیاز به درک که در حالی که تاخیر در بازپرداخت ممکن است پرهزینه به نظر می رسد در حال حاضر به آرژانتین فضا برای بازیابی به نفع آنها در آینده است. با توجه به زمان جهانی اقتصادی زمینه و این واقعیت است که آرژانتین بیشتر صادرات کالا با قیمت آن سقوط کرده اند اگر هر چیزی, دولت در ارائه به طلبکاران بیش از حد سخاوتمندانه.

یکی از اولین اقدامات انجام شده توسط رئیس جمهور قبلی Mauricio Macri بود به حل و فصل اختلاف بین آرژانتین و صندوق کرکس. از طریق پیروزی های به دست آمده در دادگاه های آمریکا این holdout طلبکاران شد جلوگیری از آرژانتین از اعتباری بین المللی دسترسی به بازار. این صندوق های کرکس خریداری آرژانتینی اوراق قرضه در تخفیف شیب دار در طول قبلی بازسازی و شکایت برای بازپرداخت کامل. در حالی که اکثر طلبکاران توافق به بازسازی برخی می تواند انتخاب کنید به نگه دارید. استراتژی پرداخت و برخی از کرکسهای ساخته شده 1200 درصد در سود است.

بازارهای تشویق Macri و او شروع به شدت گرفتن وام در دلار جذب زیادی سفته بازی سرمایه. این حرکت به زودی معکوس. زمانی که شرایط جهانی منتقل شده و آن دسته از سرمایه گذاران شروع به خروج از آرژانتین که دیگر کنترل سرمایه در محل آن باعث پزوی به سقوط. نیاز به بیشتر دلار بودجه Macri تبدیل به صندوق بین المللی پول و وارد یک رکورد موافقتنامه وام از حدود 57 میلیارد دلار است. این برنامه شکست خورده پزوی ادامه به سقوط در حالی که آرژانتین به دلار را گرانتر بدهی منفجر شد.

آن را در برابر قوانین صندوق بین المللی پول برای وام دادن به کشورهای با بدهی غیر قابل تحمل بار به دلیل این به طور موثر به این معنی است که صندوق بین المللی پول منابع شد برای نجات طلبکاران خصوصی. کسانی که قوانین خم شد در گذشته صندوق بین المللی پول آرژانتین برنامه با توجه به فشار سیاسی است. با استفاده از یک حیله گر به نوبه خود از عبارت در سال 2018 صندوق بین المللی پول نامیده آرژانتین بدهی "پایدار اما نه با احتمال بالا." بسیاری از 44 میلیارد دلار بود که پس از آن پرداخت شده توسط صندوق بین المللی پول در سمت چپ این کشور از طریق سرمایه, پرواز, در حالی که مردم در آرژانتین بودند به سخت ریاضت بسیار زیاد و سختی. فقر سر به فلک کشید از 27.3 درصد در آغاز سال 2018 به 35.5 درصد از جمعیت زیر خط فقر تا پایان 2019.

صندوق بین المللی پول برنامه در آرژانتین بود به "بازگرداندن اعتماد به نفس" در عین حال آن را تحت فشار قرار دادند که اقتصاد را به رکود بسیار عمیق تر. این یک نتیجه مشترک از اقدامات ریاضتی که خفه اقتصاد است. کاهش اقتصاد به معنای درآمد کمتر در دسترس برای بازپرداخت بدهی و در نتیجه نیز لطمه می زند و طلبکاران. تمدید ریاضتی برای ارائه به دارندگان اوراق قرضه کوتاه مدت بازده خواهد بود یک معکوس اندازه گیری. بیشتر از آن خطرناک خواهد بود در زمانی که کشور نیاز به اندازه کافی به صرف بهداشت و درمان حمایت اجتماعی و محرک برای بهبود یافتن از COVID-19.

قبل از COVID-19 وجود دارد در حال حاضر اجماع است که آرژانتین بدهی خارجی غیر قابل تحمل است. در یک ارزیابی فنی منتشر شده در آوریل صندوق بین المللی پول به این نتیجه رسیدند که با وجود دامنه برای هر پرداخت بدهی های ارز خارجی را گرانتر برای سه سال آینده. در همراهی با این واقعیت بازسازی طرح های ساخته شده توسط دولت آرژانتین درخواست سه سال مهلت از طلبکاران خصوصی. صندوق بین المللی پول است که زیر قوانین و روشن است که آن را نمی خواهد قرض دادن به آرژانتین قبل از بدهی های بخش خصوصی بازسازی شده است.

هیچ روند منظم برای کشور به بازسازی بدهی های خود را. این به این معنی است که کشورهای در حال چپ به مذاکره با طلبکاران و یا در صورت طولانی دادخواهی بدون انواع حمایت های فراهم شده برای کسب و کار و افراد در یک دادگاه ورشکستگی. تصویر بزرگ راه حل های مورد نیاز برای جلوگیری از این وضعیت که آرژانتین می یابد خود را در حال حاضر از جمله جامع بدهی بازسازی مکانیزم که در عمل مانند یک دادگاه ورشکستگی جدید بدهی فرایند بر اساس اهداف توسعه پایدار و سرمایه گذاری توسط موسسات مالی بین المللی برای رشد فراگیر. نیز وجود دارد موضوع قابل توجهی بدهی به صندوق بین المللی پول با وجود این واقعیت است که آن را عمدتا تامین سرمایه در پرواز است. که باید بلافاصله بعد از توافق با طلبکاران خصوصی.

در حال حاضر آرژانتین نیاز به مقابله با طلبکاران خصوصی برای زنده ماندن و جلوگیری از به طور پیش فرض است که هر کسی صدمه دیده. حضور جمعی اقدام جملات می تواند به جلوگیری از holdout استراتژی که قبلا استفاده شده توسط صندوق های کرکس. تحت بند در اوراق قرضه منوط به مذاکره و توافق با یک فمن امر به تمام دارندگان اوراق قرضه که.

آرژانتین اقتصاد نیاز به بهبود به منظور پرداخت. شکست سیاست های صندوق بین المللی پول تحت برنامه عمیقتر و دراز رکود اقتصادی در آرژانتین در حالی که ساخت این کشور, اقتصادی, اجتماعی و بهداشتی و سیستم های آسیب پذیر تر است. این شوک های خارجی از COVID-19 مرکب این چالش های موجود. با این وجود اقدام قاطع توسط دولت آرژانتین است موجود شیوع COVID-19. فشردن بیشتر از آرژانتین است پایدار کوته است و در میان همه گیر خواهد شد و نتیجه معکوس با هزینه زندگی و تضعیف رشد آینده.

طلبکاران خصوصی باید ورزش رئالیسم احتیاط و مسئولیت های رسیدن جمعی از تصویب پیشنهاد معقول در جدول.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن