به طفره رفتن بدترین COVID ما باید مخالفت خود را با دولت بریتانیا

این مستند محدودیت های در حال کاسته در انگلستان; به عبارت دیگر برای بسیاری از مردم حتی اگر سه تن دیگر دولت در ا

توسط NEWSATROPAT در 12 تیر 1399

این مستند محدودیت های در حال کاسته در انگلستان; به عبارت دیگر برای بسیاری از مردم حتی اگر سه تن دیگر دولت در ادینبورگ کاردیف و بلفاست محتاط تر هستند. بوریس جانسون دولت است که ارائه یک تصویر مثبت برای توجیه این, اما آن را دقیق ؟

شروع با وضعیت جهانی سازمان بهداشت جهانی این است که ما حتی در نیمه راه از طریق این بیماری همه گیر. آن است که تسریع در بسیاری از نقاط جهان از کنترل خارج شده در برزیل و بخش هایی از ایالات متحده و باعث نگرانی بزرگ در هند و جاهای دیگر.

اندازه استخر عفونت ناشناخته است در بسیاری از کشورها. فقط به عنوان نگرانی در حال تکرار شیوع بیماری بعد از مستندات و قرنطينه شده اند کاسته: آخرین استرالیا که در آن 300,000 مردم مجبور به جدا شده در 36 ملبورن حومه.

فراتر از این نگرانی های فوری سه مشکلات طولانی مدت است. اولین پزشکی سوال: چه مدت می تواند بدون علامت حامل های عفونی باقی می ماند? آیا COVID-19 مردم را تحت تاثیر قرار در دراز مدت سلامت ؟ چگونه آن را تحت تاثیر قرار اندام های دیگر از ریه ها و قلب و شاید مهم ترین از همه آن چه هستند عوارض عصبی?

بسیاری از اقتصادهای دنبال یک رایگان-بازار سهام-رانده هنجار با تاکید بر رشد و در نتیجه قوی دوست نداشتن مستندات و قرنطينه. اورژانس حمایت اقتصادی دیده می شود به هیچ عنوان بیشتر از آن است که بسیار کوتاه مدت انحراف از نئولیبرالی مسیر. وقتی که می آید به COVID-19 اقتصاد trumps سلامت.

در نهایت اگر همه گیر نمی شود تحت کنترل در آورد و سپس سرزنش باید منحرف و دور از کسانی که در قدرت. برزیل جمهور Jair Bolsonaro وانمود که آن اتفاق می افتد نیست و یا بدتر از آنفولانزا. دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سرزنش چین و حتی دموکرات-کنترل متحده است که او ادعا می کند, اجازه, استخر, از ویروس ها به تجمع در اوایل.

آزادی و سلامت

انگلستان تحت جانسون در ضمن به عنوان 'روز استقلال', 4 جولای با وجود هشدارهای مکرر است که استخر و عفونت بیش از حد بزرگ است. این مستند جنگ انجام شده در این ستون از دیلی تلگراف و جاهای دیگر با anti-مستند نیروهای برنده حتی اگر شهر لستر در حال حاضر به بازگشت به کامل مستند و دیگران ممکن است به زودی به دنبال.

به عنوان با Bolsonaro و مغلوب ساختن پیشی جستن سپر بلا باید شناسایی شود: برای جانسون دولت این خدمات عبارتند از خدمات مدنی به عنوان یک کل و سیستم بهداشت عمومی در خاص است. او حتی تلاش می کند برای تنبیه کردن مخالفان حزب کارگر برای بودن بیش از حد مقابلهای.

می تواند به کاهش مستند کار می کند ؟ شروع شده توسط به دنبال در دولت عملکرد تا کنون. قبل از همه گیر انگلستان ادعا می شود در سطح جهانی در آن همه گیر آمادگی. بر روی کاغذ 2018 'انگلستان بیولوژیکی استراتژی امنیت' قطعا نگاه کرد خوب بود اما نه در واقع اجرا و کشور است که در حال حاضر بدترین آسیب دیده در اروپا است.

تا کنون از ژانویه دست زدن به همه گیر شده است یک فاجعه سیاسی شروع با شکست به تقلید سریع و موثر اقدامات متعددی از چین در نزدیکی همسایگان مانند کره جنوبی و تایوان و ویتنام و تایلند است.

پس از آن آمد تاخیر اولیه پاسخ: بیش از حد چند هواکش عدم استفاده از تجهیزات حفاظت شخصی و شدید حد بار از زیر-آماده مراقبت از خانه. این شده است به دنبال مداوم ناکافی تست-و-سیستم های ردیابی و کدورت به خصوص در ارتباط با محلی بهداشت حرفه ای.

بازگشت در ماه فوریه جانسون ساخته شده است آن را کاملا روشن است که اقتصاد برای اولین بار آمد. او اجازه داد سه رویدادهای ورزشی به جلو بروید فقط قبل از مستند. پس از آن یکی از مشاوران کلیدی را شکست روح اگر نه نامه ای از مستند مقررات.

گریم آگهی

کاهش مستند ممکن است کار اگر با استانداردهای بسیار بالا از رفتار شخصی نگهداری می شوند. اما این انتظار زیادی به خصوص در میان افراد جوان که cooped برای بسیار طولانی تر از باید شده اند لازم است. آن را نیز نیاز به یک به طور کامل عملیاتی سریع و موثر تست-و-سیستم ردیابی است که به مراتب از آنچه در حال حاضر وجود دارد, شفافیت کامل و بالاتر از همه یک دولت که منجر به عنوان مثال.

همه که از دست رفته است و ما خواهد شد قابل ملاحظه ای خوش شانس اگر همه چیز کار کردن به عنوان امیدوار بود. به جای عاقلانه است که انتظار می رود آهسته افزایش عفونت از طریق اوت شتاب به پاییز و زمستان زمانی که مدارس به طور کامل عملکرد و سپس تکرار محلی و منطقه ای مستندات و متعاقب آسیب های اقتصادی از طریق زمستان. در عرض یک سال و معقول وجود دارد شانس است که واکسن و ضد ویروس در دسترس تبدیل خواهد شد و همه گیر خواهد شد و در نهایت عقب رفتن. اما آن را ترک تلخ و پیامدهای اقتصادی و آسیب های اجتماعی.

چنین تیره و تار آگهی می توانید اجتناب شود به خصوص که بسیاری از مردم در تقریبا تمام سطوح سازمان زیر دولت مرکزی در حال انجام چنین کار خوب است. از آن خواهد شد هر چند نیاز به ثابت و فشار شدید در جانسون و مشاوران او از مخالفت مجلس سیاستمداران محلی, بهداشت حرفه ای و بالاتر از همه مردم در سراسر جامعه است. که خواهد شد به احتمال زیاد اگر ما به مقیاس مشکل و خودداری حداقل در کوتاه مدت از اعتقاد به تقریبا هر چیزی این ناکارآمد دولت می گوید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن