به جشن شاهزاده تولد در اینجا خود را 10 greatest albums رتبه

برای اولین بار در املاک خود در حال برنامه ریزی برای برگزاری سالانه آن پیزلی پارک جشن رویداد به کراوات با تاریخ

توسط NEWSATROPAT در 18 خرداد 1399

برای اولین بار در املاک خود در حال برنامه ریزی برای برگزاری سالانه آن پیزلی پارک جشن رویداد به کراوات با تاریخ تولد نه سالگرد مرگ او. اما مانند هر چیز دیگری شده است با تاخیر به آینده نامشخص با توجه به همه گیر.

یکی فقط می توانید تصور کنید که شاهزاده فکر می کنم در مورد جهان در حال حاضر اگر او هنوز هم در اطراف. او در عین حال روح خود را به زندگی از طریق موسیقی خود را و طرفداران خود را. در حالی که آن را یک هدیه او را استقبال من تصمیم به علامت بنفش یک تولد با رتبه بندی خود را 10 بهترین آلبوم. اگر کسی به شما می گوید که آنها درک نمی کنند که چرا شاهزاده بود مانند یک معامله بزرگ به آنها یکی از این پرونده اشاره و لبخند است.

10.) "رژه" (1986)

"بوسه" حماسه سرب تنها از شاهزاده هشتم آلبوم غرفه به عنوان یکی از بزرگترین دستاوردهای. این نوع از آهنگ هر نوازنده دارم برای نوشتن اما هرگز نمی تواند بکشید. و در ابتدا شاهزاده آماده بود به آن دور.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در اواسط'80s, شاهزاده و انقلاب نوازنده بیس علامت "Brownmark" قهوه ای مونتاژ جدید R&B band دوبله Mazarati. بنفش یکی داد نوپای گروه آکوستیک نسخه ی نمایشی از "بوسه" با ایده Mazarati خواهد این رکورد برای اولین آلبوم خود را. پس از گروه و تهیه کننده David Z. tinkered با آرایش شاهزاده ربوده و آن را به عقب ساخته شده چند تغییرات بیشتر تحت فشار قرار دادند و آن را به صورت یک واحد بیش از خواسته های خود را ضبط. آن رفت و تبدیل به سومین شماره 1 آمار برنده جایزه گرمی و الهام بخش, به یاد ماندنی را پوشش می دهد و با هنر سر و صدا (با تام جونز خواننده) و سن شانس.

همانطور که برای بقیه از "رژه" آن را به عنوان موسیقی متن فیلم برای "Under the Cherry Moon" کاملا bonkers فیلم سینمایی نوشته و کارگردانی شده توسط Prince. این یک مجموعه ای از پرماجرا گاهی اوقات خارج از ماشین چین دهنده آهنگ از شادی "کوه" (یکی از شاهزاده اغلب نادیده گرفته کلاسیک) غم "گاهی برف می بارد در مه" (شاهزاده درگذشت 31 سال به بعد او ثبت شده آن).

9.) "بیا" (1994)

توسط 1994, شاهزاده بود و به نبرد گسترده با برادران وارنر بر کنترل حرفه ای جهت. او شدیدا از آهنگ های جدید در یک سرعت سریع اما برچسب خود را نگران oversaturating بازار بود که یک استدلال معتبر به عنوان شاهزاده تجاری در سال 1994 بود که در بهترین حالت شروع به تلو تلو خوردن.

در آن زمان شاهزاده تا به حال پروژه های متعددی در کشورهای مختلف از تکمیل از "موسیقی تعاملی تجربه" آزادانه بر اساس هومر "اودیسه" به یک سه گانه-آلبوم لقب "سپیده دم است." او به پایان رسید تا نصب و راه اندازی یک جفت از آلبوم از مواد "می آیند" و "طلا و تجربه" – و آنها را به برچسب خود را در همان روز.

برادران وارنر قرار دادن "آمده است:" اما به هر دلیلی شاهزاده سعی خود را سخت به خرابکاری در آن است. چشمگیر پوشش هنر شامل کلمات "شاهزاده: 1958-1993" یک سیگنال است که از آن نقطه شاهزاده ما فکر می کنیم می دانستند رفته بود. او تغییر نام خود را به یک نماد و اساسا وانمود "می آیند" هرگز وجود نداشته است. که بیش از حد بد است آن را به عنوان یک خطر ناک گوش دادن با یک تیره تکنو-الهام پرنیان کاملا بر خلاف هر چیزی که او انجام داده بود که در آن نقطه.

8.) "3121" (2006)

پس از گذراندن چند سال اول قرن جدید دور زحمتکش در نیمه ابهام شاهزاده تصمیم او آماده بود به معروف دوباره در سال 2004. او منتشر شد "موسیقی شناسی" – ترین های تجاری آلبوم در یک دهه و سوار بر چه خواهد بود نهایی خود را سنتی عرصه تور. آه و او نیز پذیرفته به Rock and Roll Hall of Fame.

اما در نگاهی به گذشته "موسیقی شناسی" به نظر می رسد بیش از حد امن و مودب. با "3121," شاهزاده تولید یک رکورد تراوش با اعتماد به نفس به نقطه cockiness. از شکوه بوسا نوا از "Te Amo Corazon" به محکم بسته شده electrofunk از سیاه و سفید "عرق" تقریبا هر آهنگ در "3121" برنده است.

شاهزاده تا به حال مقدار زیادی از ایده ها برای ترویج رکورد از یک (و نه عالی) عطر به یک هرگز-راه اندازی مجله, اما او به پایان رسید تا بازی یک سری از تئاتر حمایت خود را از آن زمان تحت الحمایه تامار خود duet شریک در "زیبا و دوست داشتنی و پر برکت است." با وجود نشان دادن بزرگ Tina Turner-سبک وعده تامار به زودی کردم بوت و شاهزاده مثل همیشه پیاده به جلو است.

7.) "شاهزاده" (1979)

شاهزاده هنوز یک نوجوان زمانی که او ضبط اولین آلبوم خود را "برای شما" چشمگیر اولین تلاش است که او نوشت, ثبت و انجام شده تقریبا به طور کامل توسط خود. سال بعد شاهزاده شروع یک گروه زندگی می کنند و بازی خود را نشان می دهد اولین بار در مینیاپولیس' کاپری تئاتر است. این تجربه به وضوح گسترش جوان Minnesotan را افق خود را به عنوان خود با عنوان دانشجوی سال دوم ضبط کراکل با هیجان شروع با پررنگ یک-دو-سه پانچ از باز کردن آهنگ "I Wanna Be Your Lover" (اولین ضربه اصلی) "چرا شما می خواهم به درمان من خیلی بد" و "دختران رقصنده."

"شاهزاده" است چنین قوی, آلبوم, یکی از بهترین آهنگ های "من احساس می کنم برای شما" نبود حتی یک تک. پنج سال بعد Chaka Khan عاقلانه احیا آن و متمایز cover version کمک relaunch حرفه ای خود را.

6.) "رهایی" (1996)

یکی از بسیاری از مسائل شاهزاده بود و با برادران وارنر است که برچسب می خواستم به انتشار موسیقی در برنامه های آن نمی شاهزاده. هنگامی که او در نهایت آزاد شد از قرارداد شاهزاده شگفت زده هیچ کس با انتشار آلاینده سه ساعته حماسه "آزادی."

برای بخش عمده ای از کار خود را شاهزاده پنهان در پشت خود را بزرگتر از زندگی شخصیت اما "رهایی" ارائه می دهد برخی از ترین های شخصی صمیمی, آهنگ جشن هر دو نوظهور موسیقی آزادی و پس از آن-جدید, همسر, Mayte Garcia. این زن و شوهر تا به حال یک کودک که در مدت کوتاهی پس از تولد حدود یک ماه قبل از "رهایی" آمار فروشگاه ها. شاهزاده با استفاده از یک ضبط از نوزاد ضربان قلب در آهنگ "در تابستان."

شاهزاده تفننی در بلوز و خانه موسیقی و, برای اولین بار تحت پوشش آهنگ های از هنرمندان دیگر: "I can't Make You Love Me" (با Bonnie Raitt), "Betcha توسط Golly وای" (از سبک شناسی), "La-La (به معنی دوستت دارم)" (به Delfonics) و بطور غیر عادی و مرموز "یکی از ما" (Joan Osborne). هر یک از "رهایی" در 36 آهنگ ها کار می کند اما به محض عمق و وسعت "رهایی" باقی می ماند قابل توجه در این روز است.

5.) "در سراسر جهان در یک روز" (1985)

"Purple Rain" ساخته شده شاهزاده در سراسر جهان سوپراستار و برادران وارنر قطعا خوشحال شده اند اجازه دهید به موفقیت آن بیش از نشت به سال دوم. شاهزاده البته تا به حال ایده های دیگر و تحویل برچسب "در سراسر جهان در یک روز" یک psychedelic rock آلبوم که به اشتراک گذاشته کمی در مشترک با سلف خود اجازه دهید به تنهایی هر چیز دیگری در رادیو در آن زمان است.

شاهزاده نیز اصرار برچسب موضوع این آلبوم با کمی هیاهو. او می خواست آن را به دیده می شود و شنیده می شود به عنوان یک کار کامل و حاضر به انتشار یک تا چند هفته پس از ثبت در فروشگاه ها. این giddy "تمشک بره" به شاهزاده یکی دیگر از ضربه در حالی که حیله گر "پاپ زندگی" هرگز بدست مناسب آن با توجه به عنوان جزئی شاهکار.

"در سراسر جهان در یک روز" به مراتب بیش از حد منزوی و غور و تعمق به تکرار موفقیت "Purple Rain" اما آن را برای تلفن های موبایل قوی تر از همیشه برخی از 35 سال بعد.

4.) "کثیف" (1980)

شاهزاده آن را به معنای زمانی که او نام خود را به آلبوم سوم "ذهن کثیف." آن را پر شده با هنوز هم گاهی اوقات-تکان دهنده صریح آهنگ ها و پیچیده شده در یک جلد شامل می آیند-hither, برهنه-chested شاهزاده چادری در پایین لباس شنای زنانه دوتکه, باز, کت و کمی دیگر (به غیر از یک جنایتکار مقدار از ریمل مژه و ابرو).

فراتر از آن, شعر, هر چند "کثیف" است که قابل توجه ترین آن تنوع در برای تلفن های موبایل با شاهزاده کاوش, سنگ, موج جدید و فانک پس از چسبیدن تا حد زیادی به ساده R&B در دو پرونده است. این شاهزاده اعلام به جهان برای اولین بار است که او می تواند انجام دهد هر سبک و او می تواند آن را انجام دهد بهتر از هر کس دیگری.

آهنگ عنوان "بالای شهر" و "Partyup" برجسته است اما یک بار دیگر آن را در زمان یک هنرمند به نوبه خود یکی از بهترین آهنگ ها را به یک ضربه است که چه Cyndi Lauper را با برنده شدن در "هنگامی که شما به من است."

3.) "1999" (1982)

پرنس چهار آلبوم به دست آورده گرم بررسی و یک فرقه زیر است. اما "1999" بصورتی پایدار و محکم تاسیس شاهزاده در جریان اصلی آن به عنوان آهنگ "هذیان" و "کوچک قرمز کوروت." آن نمی صدمه دیده و مسائل است که آن را وارد همانطور MTV شروع به بازی سیاه و هنرمندان. با تصویر مجزا عفونی آهنگ ها و به طور کلی هوا از رمز و راز و خطر شاهزاده ثابت می شود ایده آل ستاره فیلم سن.

ایده مینیاپولیس صدا واقعا coalesced با "1999" با آن محکم بسته الکترونیکی ریتم های مواج گیتار و شاهزاده آخرتی خواننده. در 70 دقیقه و 11 آهنگ آن شاهزاده دو آلبوم. اما او تا به حال مقدار زیادی مواد بیشتر زیر کمربند خود را به عنوان نازل شد از طریق دو ده قبلا منتشر نشده studio آهنگ از عصر که به نظر می رسد در ماه نوامبر گذشته لوکس چاپ مجدد از رکورد.

2.) "Purple Rain" (1984)

زمانی که یک هنرمند در هر رسانه به تولید چیزی به عنوان wildly موفق به عنوان "Purple Rain" این می تواند وسوسه انگیز برای رد شدن از آن. اما "Purple Rain" بیش از نگه می دارد تا. اگر هر چیزی, آن را سخت به این باور آن می تواند هر گونه بهتر است. در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری آن را احساس می کند مانند یک لحظه greatest hits آلبوم که باز می شود با "let's Go Crazy" و با پیچد "Purple Rain." شاهزاده سوختن بود تا حتی یکی از b-sides – تحریک "وابسته به عشق شهوانی, شهر" – نزدیک به عنوان به خوبی شناخته شده و به عنوان هر یک از این آهنگ ها ساخته شده است که این آلبوم است.

مایکل جکسون "هیجان انگیز" ممکن است به فروش بیشتر نسخه اما "Purple Rain" تغییر موسیقی برای همیشه لطفا برای.

1.) "علامت o' Times" (1987)

یکی از بزرگترین چیزهایی که در مورد شاهزاده بود او در موسیقی انعطاف پذیری و طیف گسترده ای. وقت و زمان دوباره او ثابت کرد او می تواند مقابله با هر سبک و هر موضوع و شکستن هر قانون در این کتاب در حالی که انجام این کار.

نظر مراجع رفت و برگشت "علامت o' Times" است که مهمترین دستاورد خود را. به عنوان او در سراسر زندگی حرفه ای شاهزاده زمان بهترین بیت از چندین in-the-با این نسخهها کار پروژه ها و ایجاد دو آلبوم از سحر و جادو خالص. آن را احساس می کند مانند یک صوتی غلتک coaster آن را به عنوان جهش از تاریکی مینیمالیسم به عنوان آهنگ به گه funk از "آن" به کودکانه پاپ "ستاره دریایی و قهوه" به اعتقاد به عالم ارواح از "صلیب."

"Purple Rain" ثابت شاهزاده بود یک سوپراستار. "علامت o' زمان" ثابت شاهزاده یکی از بزرگترین هنرمندان قرن 20.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن