به "ساخت بهتر' ما باید مقابله با اجرایی پرداخت

در این سال برای اولین بار در انگلستان شرکت پذيرفته شده ملزم به انتشار " پرداخت نسبت داده و در گزارش های سالانه

توسط NEWSATROPAT در 11 تیر 1399

در این سال برای اولین بار در انگلستان شرکت پذيرفته شده ملزم به انتشار " پرداخت نسبت داده و در گزارش های سالانه خود را. این نشان می دهد باید مجموع درآمد از مدیر عامل این شرکت در مقایسه با افراد در بالا و متوسط و پایین تر چارکهای از پرداخت توزیع انگلستان خود کارکنان است.

ارقام قابل توجهی در ارزش به بحث در مورد نابرابری اقتصادی در بریتانیا است. به جای تکیه بر انتزاعی اقتصاد گسترده نشان داده درآمد سهام و سطح ما می توانیم در حال حاضر به طور خاص در برخی از بزرگترین کارفرمایان در کشور درک مقیاس نابرابری حاوی آنها را درون بخش مقایسه و پیشنهاد تجدید نظر به تعادل بین بالا و پایین بگیر.

در بالا پرداخت مرکز ما را مورد تجزیه و تحلیل اولین اجباری پرداخت نسبت آشکار از 107 FTSE 350 شرکت سالانه گزارش که منتشر شد بین 1 ژانویه و 30 مارس این سال است.

ما در بر داشت که متوسط فاصله بین مدیر عامل و پایین چارک آستانه پرداخت توزیع شد 78:1 برای تمام شرکت ها در نمونه در حالی که برای بزرگتر FTSE 100 شرکت آن 109:1. این به این معنی است که این مدیران در حال ساخت پول بیشتری در کمتر از چهار روز از یک چهارم از همکاران خود را کسب خواهد کرد در یک سال تمام.

این تحقیق همچنین نشان می دهد که نسبتا جزئی توزیع مجدد از بالا سه ماهه بگیر به پایین تر خواهد تفاوت قابل توجهی به درآمد از گروه دوم.

برای مثال 3 درصد توزیع مجدد از پرداخت از کسانی که درآمد بالای خط فوقانی چارک آستانه در هر شرکت می تواند صندوق متوسط افزایش دستمزد £2 ، 000 برای هر کارمند درآمد زیر پایین چارک آستانه. این امر نشان دهنده متوسط 7 درصد افزایش برای پایین بگیر و ترک ميانه بالا چارک آستانه در بیش از £62,000 – به اندازه کافی برای قرار دادن گیرنده به راحتی در بالای 10% انگلستان بگیر.

پرداخت نسبت داده کامل نیست. این آشکار تنها پوشش پرداخت مستقیم کارکنان. این به این معنی است که کارگران در franchised برگزار می گردد پمپ بنزین یا غذای آماده این رسانه ها; خود اشتغالی سازندگان کار در سایت های ساخت و ساز برای توسعه دهندگان عمده; و یا برون سپاری غذا و امکانات مدیریتی یا اداری مشاغل پیشرو در خدمات مالی موسسات شمرده نمی شوند. به عنوان این نقش تمایل به پایین پرداخت می شود به این معنی که این نسبت بسیار باریک تر خواهد بود در این مورد اگر از آنها شامل شرکت کل نیروی کار به طور معمول قابل درک باشد.

با این وجود بینش آنها به خصوص به موقع در یک لحظه زمانی که منابع هر دو در سراسر انگلستان اقتصاد به عنوان یک کل و در سراسر فردی کارفرمایان – به احتمال زیاد بسیار سخت تر از انتظار می رود. پس از بیش از یک دهه از پرداخت رکود افزایش دستمزد کم درآمد و با درآمد متوسط کارگران حیاتی سیاسی اولویت است. در عین حال حتی قبل از coronavirus زده انگلستان بود تحمل بدترین حالت آن دهه برای رشد اقتصادی پس از جنگ جهانی دوم در حالی که بحران زیست محیطی بدان معنی است که ما باید خیلی بیشتر متفکر در مورد اینکه آیا انواع مختلفی از رشد اقتصادی مطلوب در همه.

در این زمینه به اشتراک گذاشتن آنچه که ما در حال حاضر بیشتر به طور مساوی می شود به طور فزاینده مهم برای بالا بردن استانداردهای زندگی. بوریس جانسون در سخنرانی دادلی در 30 ژوئن اعلام کرد که او را باور نمی کند در پاره کردن مردم – او معتقد است که در ساختمان مردم است. اما اگر افزایش قابل توجهی به کم و متوسط درآمد به دست آورد می تواند بدون حداقل برخی از سهم از غنی کسی احتمالا آن را انجام داده اند در برخی از نقطه در طول دهه گذشته و حاکم بر کشور خواهد بود بسیار ساده تر.

حقیقت این است که اقدامات است که می تواند به نوبه خود فرضی توزیع مجدد شناسایی شده در تحقیقات ما به واقعیت انتگرال به امید که ما می توانیم 'ساخت بهتر" پس از همه گیر. سیاست های خاص می تواند شامل بهتر محل کار دسترسی برای اتحادیه های کارگری; کسب و کار حکومت اصلاحات را به کارگران بیشتر می گویند در تصمیم گیری شرکت های بزرگ ساخت; و بسیار گسترده تر ارائه کلیه کارکنان به اشتراک گذاری مالکیت و یا سود های طرح.

اما به عنوان اولین گام فقط برخی از به رسمیت شناختن نیاز به رسیدن به یک عادلانه تر تقسیم ثروت موجود خواهد بود اطمینان بخش است. انتقال پول در حال حاضر واریزی به بالا بگیر به پرداخت بسته های اطلاعاتی از کسانی که به آن نیاز دارید بیشتر باید مهم سیاست های اقتصادی هدف برای انگلستان است. در حال حاضر که پرداخت نسبت افشای بخشی از گزارش های شرکت های بزرگ سیستم آنها می تواند قابل اعتماد معیار موفقیت ما است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن