برای ساخت یک دنیای جدید ما نیاز کمتر 'دستگاه ذهن' و 'باغ ذهن'

قدم زدن از طریق باغ سبزی من متوجه است که من توت فرنگی از بین رفته اند! من گمان موش. هنوز موش نیاز به غذا خوردن

توسط NEWSATROPAT در 2 مرداد 1399

قدم زدن از طریق باغ سبزی من متوجه است که من توت فرنگی از بین رفته اند! من گمان موش. هنوز موش نیاز به غذا خوردن. در جبران خسارت من جدید تمشک نی ها خوراکی با میوه. این موشک دارای گل اشتباه من اما در انجام این کار را به خود جلب کرده ladybirds بنابراین لوبیا روشن greenfly. من تجربی pak چوی پژمرده در آفتاب داغ اما گرما رسیده گوجه فرنگی زود است. برای هر مشکل وجود دارد یک فرصت است. هیچ چیز می رود دقیقا حق با شماست اما در پایان همه چیز را راست می رود به اندازه کافی.

به عنوان باغبان ما صرف مقدار زیادی از زمان رصد خورشید, فصل, خاک و چرخه است که زندگی حرکت می کند. ما جذب حیات وحش برای انجام کار و حفظ تعادل است. ما را تشویق تنوع. ما شروع با ایجاد یک خاک غنی. ما کار با گیاهان, پیدا کردن آنها شرایط آنها نیاز دارید. زندگی می خواهد به رشد و از طریق آزمون و خطا آن را می یابد و بسیاری از مختلف, دمدمی, راه برای انجام این کار در هر شرایط آن را می یابد.

این هم چیزی است که آن را مانند زمانی که انسان ها با هم برای ایجاد چیزی است که یک بازی یک قطعه از موسیقی یک آزمایش یک واکسن. ما همین حالا شروع با یک طرح کسب و کار و ساختار نمودار. ما شروع با یک جرقه یک نشانه و سپس ظروف سرباز یا مسافر در اطراف تا زمانی که چیزی پدیدار می شود.

در طول قرن 19th و 20th ما در مورد فکر می کردم جامعه بشری به عنوان اگر آن را یک ماشین بزرگ. ما برنامه را تغییر دهید با استفاده از استعاره گرفته شده از مهندسی 'ساخت', 'ساخت', 'سیم سیم' 'کانال.' 19th و 20th century سرمایهداری ماشین آلات مورد استفاده به عنوان مدل برای کار; ایجاد کارخانه های که در آن مردم به سادگی 'قطعات متحرک'. درایو برای بهره وری کاهش افزونگی و تنوع centralising تصمیم گیری. دولت با اقتباس از شرکت های بزرگ سرمایه داری به ساخت سیستم های اداری است که در آن کارکنان و کاربران خدمات کمی به حال می گویند. یک درایو برای خدمات عمومی 'بهره وری' با استفاده از مشاوره مدیریت روش از بخش خصوصی به جای تعامل انسان با تماس با مراکز عقده روحی با بیمارستان 'توان' و به حداقل رساندن 'زمان تماس در مراقبت های اجتماعی. دیگر چگونه خواهد یک زن مسن در بیمارستان با هیچ جایی برای رفتن تواند توصیف به عنوان 'تخت خواب-مسدود کردن'?

ما دولت فعلی سیستم به عنوان ما در حال یادگیری از طریق covid-19 اپیدمی است که نه تنها نامهربان و uncaring اما ناامن است. انعطاف پذیری می آید از تنوع و توزیع تصمیم گیری و از نقاشی بر روی هوش از افراد نزدیک به اندازه کافی برای این مشکل به درک آنچه که باید انجام شود.

به عنوان ما سعی می کنیم برای ساخت بهتر ما در حال توسعه ایده های در مورد, بهتر, بیشتر, مراقبت, امن تر جامعه است. اما ما موفق نخواهد شد با استفاده از دستگاه داشته باشید.

مدرن, زیست محیطی, علم در حال تغییر است راه ما فکر می کنم در مورد خودمان و سیاره در راه است که اتصال به باستان فلسفه و مردم. در عوض از دیدن خودمان را به عنوان 'درایور' و 'کنترل' از جهان ما, ما می دانیم ما موجودات هوشمند در یک مجموعه سیستم سازگار با محیط زیست است که ما شکل اما که همچنین اشکال ما.

اگر رویکرد ما تغییر با استفاده از 'باغ ذهن' به جای 'دستگاه ذهن ما شروع به در یک محل متفاوت است. ما با استفاده از منابع سیاسی برای ایجاد معادل خوب خاک غنی: حقوق بشر اساسی درآمد آموزش و پرورش در ادامه به بزرگسالی, جهانی, بهداشت و درمان. ما با توجه به کسانی که در آسیب پذیرترین شرایط و آنها را قادر به زندگی می کنند زندگی آنها را انتخاب کنید. ما را تشویق خلاق, پاسخ, پشتیبانی از نوآوری و به اشتراک گذاری دانش و نگه داشتن سیستم باز را تغییر دهید. این است که لزوما " نرم.' باغبان حرکت بصورتی پایدار و محکم به کنترل گروهی, علف های هرز و برای جلوگیری از خفه کننده monocultures.

باغ ذهن به معنی در نظر گرفتن شرکت اقدام نظارتی برای جلوگیری از حرص و آز از اخلال در حفظ پویایی است. آن را به معنای توزیع قدرت و تفویض دولت است. این امر به معنای اقتصاد است که در خدمت ما به جای یکی که به سادگی با استفاده از ما. در محل کار ما خواهد اجازه می دهد تا کارکنان برای پیدا کردن راه حل های خود را به مشکلات گوش دادن به جای کنترل. کارمند مالکیت اجتماعی کارآفرینان و تعاونی در کنار عمومی, سازمان, ساعات کار کوتاه تر زمان بیشتری برای فکر کردن و بهره وری بیشتر. در رفاه اجتماعی, آن شروع می شود با گوش دادن به نیازهای مردم و مشارکت به جای ارزیابی آنها به صورت از پیش تعیین شده خدمات است. این امر با قرار دادن قدرت و منابع از دولت پشت سر جامعه و داوطلبانه تلاش و نه در رقابت با آن است.

دستگاه ذهن مهندسین یک راه حل و انتظار آن را به کار در هر زمان است. باغ ذهن است هشدار به نیاز برای ثابت کاهش و تعمیر و نگهداری. با باغ ذهن ما انتظار نداریم که همه چیز به کار به راحتی ما را در درک این خطر انداخته که ساخته شده اند و با توجه به چیزهایی که اشتباه است. ما 'وصال' یک دنیای جدید به وجود ارائه یک طرح.

راه ما به آینده شکل آینده است. بنابراین تمرین 'باغ ذهن' به اذعان بسیاری از آزمایش های که در حال جریان است و بیشتر در آغوش messiness شروع با یک ایده و به دنبال آن. این امر سهم هر یک از دیگر آزمایش های یادگیری از آنها و اتصال نوآوران به هر یک از دیگر. ایجاد فضا برای خود سازماندهی و شرایط را برای آن به شکوفا. ایجاد روابط و پس از آن را بیشتر نگه داشتن در اتصال. سپس تعامل با منابع جایگزین از منابع و قدرت دولت های محلی جامعه شوراهای منطقه ای دولت اسکاتلند و ولز ایرلند شمالی – parishes و شوراهای شهر, دانشگاه, اجتماعی, شرکت, اتصال منابع متعدد از منابع. تمام وقت به فکر طولانی و سخت در مورد چگونه ما ایجاد یک جدید خود متعادل توزیعی خلاق و پایدار راه در حال اجرا در جامعه ما است.

در انجام این کار ما پیدا کردن راه هایی برای حل و فصل تنش های ما کشف; توازن روابط در سطح محلی با کار در مقیاس; ضربان قلب و انرژی خود-سازماندهی با مشروعیت دموکراتیک و منابع قدرت دولت است. ما باید به درک ما دلمشغولیهای و تجارب و چگونه است که ما محدود به گرفتن پیش فرض های ما و بررسی آنها به تعامل با بسیاری از راه های مختلف برای دیدن که ما می توانیم و استقبال از انتقاد برای ساخت تفکر ما بیشتر resiliently.

دو ایده از باغبانی ممکن است کمک کند. اولا به عنوان باغبان ما را باز و سخاوتمندانه مشاوره در مورد چگونه به مقابله با هر باغبانی مشکل شناخته شده برای انسان; چگونه برای مقابله با علف های هرز پرورش ضعیف گیاهان مقابله با خطرناک خاک های مقابله با شرایط دشوار آب و هوا; ما می تواند همین کار را برای خود سازماندهی و دموکراسی است ؟ ثانیا در باغبانی برای هر یک از گونه های گیاهی است که وجود دارد " دارنده ملی مجموعه: کسی که می داند بیشتر در مورد این گیاه بیش از هر کس دیگری. ما می تواند چیزی شبیه به آن برای دولت و جامعه و سیاست ؟ دانش عوام به طوری که ما می دانیم که به نوبه خود به زمانی که ما نیاز به کمک دارید ؟

سو Goss یک باغبان قطب نما کاردانی و کار می کند و می نویسد: در مورد تغییر اجتماعی. این عصاره از جدید قطب نمای انتشار [لینک] باغ ذهن: یک اکو سیستم نمایش و تغییر یک نقش جدید برای دولت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن