بار ویرایشگر استعفا داد و گفت که او مورد آزار و اذیت برای او ایده های

توسط: AP | نیویورک | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 1:45:42 pm او نوشت که او را استخدام برای جذب صداهای ج

توسط NEWSATROPAT در 25 تیر 1399
توسط: AP | نیویورک | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 1:45:42 pm
Times editor resigns, saying she was harassed for her ideas او نوشت که او را استخدام برای جذب صداهای جدید را به بار در پی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات اما این درس از آن زمان تا به حال نشده است آموخته است. منبع: باری Weiss/Facebook

باری وایس نظر سردبیر نیویورک تایمز ترک کار خود را در روز سه شنبه با یک استعفا نامه ای که به اتهام آزار و اذیت و خصمانه محیط کار ایجاد شده توسط افرادی که مخالفت با او.

اندرو سالیوان یکی دیگر از برجسته نگار که ابراز نگرانی کرد که "بیدار" فرهنگ ازدحام نظر مخالف به طور مشابه اعلام کرد استعفای خود را از مجله نیویورک.

سالیوان محافظه کار است مقاله نویس و ویس در نظر گرفته شده است محافظه کار توسط برخی از, اگر چه او در برچسب خودش مانده. "کنجکاوی فکری است که در حال حاضر مسئولیت در این بار گفت:" وایس که او نیز یک نویسنده در روزنامه.

او به تایمز در سال 2017 توسط جیمز بنت نظر editor که از دست رفته کار خود را پس از یک op-ed منتشر شده توسط پلیس آمریکا روحانی که حمایت فدرال با استفاده از نیروهای نظامی برای سرکوب ناآرامی در پی جورج فلوید مرگ است.

برخی از خبرنگاران در این بار گفت: آنها احساس خطر انقراض توسط قطعه و آنها با حمایت ده ها تن از همکاران.

او نوشت که او را استخدام برای جذب صداهای جدید را به بار در پی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات اما این درس از آن زمان تا به حال نشده است آموخته است.

"به جای یک اجماع جدید پدید آمده در مطبوعات اما شاید به خصوص در این مقاله که در حقیقت نیست یک فرایند جمعی کشف, اما یک ارتدکسی در حال حاضر شناخته شده است به یک روشنفکر چند که کار است که به اطلاع همه چیز," او نوشت.

او گفت که او بود آشکارا آغشته و demeaned هستند توسط همکاران که از ترس نمی رفتار آنها خواهد بود بررسی می شود. "نشان دادن به کار به عنوان یک میانه رو در یک روزنامه آمریکایی نباید نیاز به شجاعت" وایس نوشت.

کاتلین Kingsbury, اقدام, سرمقاله, صفحه, سردبیر این روزنامه گفت که او می خواهد به اطمینان حاصل شود که دانشجويان از سراسر طیف سیاسی منتشر شده است. این بار نمی آدرس ویس' خاص اتهامات آزار و اذیت.

"ما متعهد به پرورش یک محیط صادقانه جستجو و همدلانه گفتگو بین همکاران که در آن احترام متقابل لازم است از همه" سخنگوی آیلین مورفی گفت.

در توییتر Sullivan نوشته است که "اراذل و اوباش" bullied Weiss برای فکر جنایت "و سردبیران ایستاده بود و تماشا می کردند."

او در توییتی که او استعفا به عنوان یک مقاله نویس در مجله نیویورک برای "دلایل که بسیار بدیهی است."

او مشخص نیست کسانی که به دلایل اما گفت که او باید وداع ستون اواخر این هفته ادامه خواهد داد و کار خود را در جای دیگر.

در ژوئن 12 ستون با عنوان "این است که هنوز هم وجود دارد اتاق را برای بحث؟" سالیوان در مورد نوشت به طور فزاینده ای خشمگین کمپین برای سرکوب مخالفان از ایده مرکزی است که جامعه را از شر بنیادی از تبعیض علیه سیاه پوستان است.

"در این دو هفته گذشته اگر شما قرار داده نشده است تا در Instagram و یا Facebook نوعی از شعار یا نماد نمایش خود را wokeness شما بودند فورا مشکوک," او نوشت.

دیوید Haskell, editor-in-chief of New York, مجله گفت که او و سالیوان هر دو توافق کردند که ایده های خود را و مجلات بودند دیگر یک مسابقه است.

"در حالی که من خودم اغلب مخالفت خود را با سیاست من نیز در بر داشت آن را ارزشمند به کار چاپ و نشر است که به چالش کشیده فکر من," او گفت: در یک یادداشت به کارکنان است.

او گفت: او همچنان به فشار کاری که چالش های لیبرال مفروضات بسیاری از نیویورک خوانندگان در حالی که تصدیق کرد که چنین تفسیر دشوار است برای به دست آوردن حق در سال 2020 است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن