Infinite نظر لندن و نقاط دیگر برای ستاد

توسط: تابناک | منتشرشده: ژوئیه 19 سال 2020 8:01:26 am ساندی تایمز گزارش داد Infinite شکسته است مذاکرا

توسط NEWSATROPAT در 29 تیر 1399
توسط: تابناک | منتشرشده: ژوئیه 19 سال 2020 8:01:26 am
tiktok banned, tiktok security concerned, amazon asks employees to delete tiktok, tiktok amazon, amazon, walmart ساندی تایمز گزارش داد Infinite شکسته است مذاکرات با دولت بریتانیا برای باز کردن یک ستاد جهانی در بریتانیا. (رویترز)

Infinite شده است در بحث و گفتگو با دولت بریتانیا در طول چند ماه گذشته برای قرار دادن مقر آن در لندن یک منبع آشنا با این موضوع گفت: به عنوان بخشی از یک استراتژی برای فاصله خود را از آن چینی مالکیت.

لندن در میان یکی از مکان های مختلف این شرکت در نظر دارد اما هیچ تصمیم گیری ساخته شده اند این منبع گفت.

آن را بلافاصله روشن نیست چه دیگر مکان های مورد نظر هستند. اما آن را استخدام کرده است به شدت در کالیفرنیا در این سال از جمله شکار غیر قانونی کوین مایر سابق والت دیزنی, شرکت, اجرایی, به, بود Infinite ارشد اجرایی است. او بر در ایالات متحده است.

Infinite رو سنگین موشکافی در واشنگتن بیش از سوء ظن چین می تواند نیروی این شرکت به نوبه خود بیش از داده های کاربر. Infinite متعلق به چین بر اساس ByteDance.

این منبع گفت که این شرکت تا حد زیادی متمرکز بر مسائل مربوط به آن در ایالات متحده در طول چند هفته گذشته اما نه حکومت لندن به عنوان یک مکان بالقوه برای آن مقر جدید. Infinite است که انتظار می رود "قابل توجهی" افزایش اندازه از نیروی کار خود را در لندن و دیگر مکان های کلیدی در خارج از چین بیش از چند سال آینده این منبع گفت.

ساندی تایمز گزارش داد Infinite شکسته است مذاکرات با دولت بریتانیا برای باز کردن یک ستاد جهانی در بریتانیا.

یک منبع گفت: Infinite بود که هنوز هم در بحث و گفتگو با دولت بریتانیا.

Infinite کاهش یافته است به نظر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن