سه مهاجر غیرقانونی در حادثه جدی در بریتانیا گلاسکو مشکوک شات: گزارش

توسط: PTI | لندن | به روز رسانی: 26 ژوئن 2020 8:41:56 pm در این عکس ارائه شده توسط توییتر خوراک @Mil

توسط NEWSATROPAT در 6 تیر 1399
توسط: PTI | لندن | به روز رسانی: 26 ژوئن 2020 8:41:56 pm
در این عکس ارائه شده توسط توییتر خوراک @Milroy1717 اورژانس خدمات حضور در صحنه حادثه در گلاسکو اسکاتلند روز شنبه 26 ژوئن 2020. (@Milroy1717 از طریق AP)

سه نفر هستند که می ترسید مرده در یک سلاح سرد حادثه در یک هتل در شهر گلاسکو در اسکاتلند در روز جمعه و یک مرد مشکوک شده و به ضرب گلوله توسط پلیس مسلح.

با توجه به اوایل بیانیه ای از پلیس اسکاتلند یک افسر پلیس زخمی شده است با عجله به بیمارستان و وضعیت در حال حاضر تحت کنترل در آورد به هیچ عنوان بیشتر مظنون هستند به دنبال.

در این عکس ارائه شده توسط جیمی اونیل خدمات اورژانس حضور در صحنه حادثه در گلاسکو اسکاتلند روز شنبه 26 ژوئن 2020. (جیمی اونیل از طریق AP)

"من می خواهم برای اطمینان دادن به مردم که این یک حادثه موجود است و گسترده تر است در معرض خطر نیست. مسلح با ماموران پلیس با حضور حادثه و تایید می کنم که یک مرد مشکوک بود به ضرب گلوله یک فرد مسلح افسر گفت:" دستیار رئیس پاسبان استیو جانسون از پلیس اسکاتلند.

"من می خواهم برای اطمینان دادن به مردم که در این زمان ما به دنبال هر کس دیگری در رابطه با این حادثه است. من نیز می تواند تایید کند که یک افسر پلیس زخمی شد در حالی که برخورد با این حادثه و این که افسر دریافت درمان در بیمارستان," او گفت:.

با توجه به هنوز به تایید گزارش سه نفر زیر یک سلاح سرد در یک پله در داخل پارک مسافرخانه هتل در آنچه که معمولا مشغول خرید منطقه در قلب گلاسکو.

در این تصویر گرفته شده از آسمان ویدئو خدمات اورژانس حضور در صحنه حادثه در گلاسکو اسکاتلند روز شنبه 26 ژوئن 2020. (آسمان طریق AP)

با توجه به coronavirus مستند هتل است و نه اعتقاد به عملکرد در آن معمول ظرفیت و احتمالا استفاده می شود به عنوان نوعی از یک پناهگاه.

نخست وزیر بوریس جانسون و انگلستان دبیر خانه Priti پاتل در زمان هر دو به رسانه های اجتماعی به ستایش شجاع و افسران پلیس به اصرار مردم برای جلوگیری از صحنه حادثه.

"عمیقا نگران کننده گزارش های رسیده از گلاسکو. لطفا دنبال پلیس مشاوره و جلوگیری از این منطقه است. افکار با خدمات اورژانس به عنوان آنها همچنان به پاسخگویی به این حادثه" اشاره کرد پاتل.

پلیس اسکاتلند هنوز به تایید جزئیات و ماهیت این حادثه به عنوان یک سنگین پلیس و آمبولانس حضور باقی مانده در مرکز شهر گلاسکو در غرب جورج خیابان.

"وضعیت موجود در این زمان و وجود دارد هیچ خطر به عموم مردم" پلیس اسکاتلند در بیانیه ای گفت.

یک افسر پلیس است که تصور می شود در میان قربانیان, با توجه به بیانیه صادر شده توسط پلیس اسکاتلند فدراسیون.

"ما آگاه هستند از گزارش یک افسر پلیس شده و چاقو در یک حادثه در شهر گلاسکو مرکز" پلیس فدراسیون در بیانیه ای گفت:.

"ما قدردانی از خانواده های افسران پلیس در گلاسکو خواهد شد مشتاق به شنیدن این که یک افسر پلیس شده و چاقو. لطفا توجه داشته باشید خانواده مامور ابلاغ شده است و در حال پشتیبانی شده توسط این سرویس ،

وزیر اول اسکاتلند Nicola Sturgeon در زمان به توییتر به اصرار مردم به دور ماندن از این منطقه است.

"لطفا دنبال مشاوره برای جلوگیری از غرب خیابان جورج منطقه گلاسکو در حالی که پلیس اسکاتلند مقابله با این حال, حادثه," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن