تهدید از حزب کمونیست بسیار واقعی: Mike Pompeo

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده: ژوئیه 30 سال 2020 9:01:46 am ایالات متحده, وزیر امور خارجه, Mike Pomp

توسط NEWSATROPAT در 9 مرداد 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده: ژوئیه 30 سال 2020 9:01:46 am
Mike Pompeo, US-China relations,Chinese Communist Party, Donald Trump, world news ایالات متحده, وزیر امور خارجه, Mike Pompeo صحبت می کند به رسانه ها با وزیر امور خارجه بریتانیا Dominic Raab در Lancaster House, London. (AP)

تهدید از حزب کمونیست چین است, وزیر امور خارجه مایک Pompeo گفت: این ادعا که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت آغاز کرده است به تمام "اقدامات مناسب" برای توازن روابط با پکن در راه است که محافظت و امنیت و آزادی برای آمریکایی ها.

Pompeo همچنین ابراز امیدواری کرد که چینی ها تصمیم خواهد گرفت که تعهدات خود را تحت فاز یک معامله تجاری باید با هماهنگ است. "صبر کنید و ببینید اگر آنها می آیند از طریق تعهدات خود وجود دارد," او اشاره کرد.

"از امریکا امنیت ملی چشم انداز تهدید رئیس جمهور (دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن) شناسایی زمانی که او فعالیت در 2015 از حزب کمونیست چین است که بسیار واقعی است. و بنابراین ما شروع به گرفتن تمام اقدامات مناسب به توازن این رابطه در راه است که محافظت و امنیت و آزادی برای مردم آمریکا" Pompeo گفت: Michael Knowles از بن شاپیرو نشان می دهد در یک مصاحبه.

"شما آن را دیدم برای اولین بار از دولت در تجارت است. ما تا به حال عمیقا nonreciprocal مجموعه ای از روابط تجاری که در آن حزب کمونیست چین به سرقت مالکیت معنوی و سپس تبدیل به اطراف و به فروش می رسد آن را به ما می انداختند و آن را با حمایت دولت شرکت انجام سایبری-سرقت در سطح است که هیچ کشور دیگری می تواند مطابقت با مقیاس امروز.

"عظیم مجموعه ای از چیزهایی که نابود شغل در سراسر ایالات متحده به دلیل که مالکیت معنوی است که در این قسمت برای بسیاری از مشاغل خوب و مناسب برای آمریکا کار می کرد.

تصریح می کند که تهمت گرفته شده در این به طور جدی Pompeo گفت: ماموریت مجموعه ای است برای اطمینان از قرن آینده باقی می ماند غربی دموکراتیک آزادیخواه قرن این یکی از آخرین و یکی توسط یک مدل است که دبیر کل شی جینپینگ رهبر ک می خواهد آن را به.

Pompeo امیدوار است که چین مطابق با بخش اول از فاز یک معامله تجاری.

"ما امیدواریم که وجود دارد که ما می توانیم با چین است. ما می خواهیم چیزهای خوب برای مردم چین است. آنچه که ما در حال رفتن هرگز به قربانی امنیت ملی آمریکا و آمریکایی رونق اقتصادی داشتند."

در پاسخ به یک سوال Pompeo گفت: رژیمهای کمونیستی باید یک گرایش به عدم توانایی در گفتن حقیقت در بحرانی ترین لحظات.

"بنابراین حتی امروز آنها انکار دسترسی به مکان های که نیاز به دسترسی به طوری که ما می تواند شکل که بیمار صفر بود که چگونه این ویروس منتقل شده در سراسر جهان," او گفت:.

"ما هنوز هم مردم با این ویروس و چین کمونیست است ؟ در این روز, در حال حاضر تماس با آن شش و نیم ماه از زمانی که حزب کمونیست چین می دانستند که انسان به انسان انتقال ممکن بود آن را هنوز هم مورد که آنها نمی خواهد اجازه می دهد یک تحقیق ساده به آنچه اتفاق افتاده است; چگونه از آن اتفاق افتاد; و مهمتر از همه به ما اجازه می دهد تا مطمئن شوید که ما می تواند به راحتی دریافت که این اتفاق نمی افتد دوباره," او گفت:.

Coronavirus است که برای اولین بار ویروس است که از چین آمده او ادعا.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب