تظاهرات در نیویورک به عنوان مقررات منع رفت و آمد به پایان می رسد و صلح غالب

توسط: AP | نیویورک | انتشار: 8 ژوئن 2020 8:11:13 am تظاهرات و تجمع در نزدیکی لبه میدان تایمز در نیوی

توسط NEWSATROPAT در 19 خرداد 1399
توسط: AP | نیویورک | انتشار: 8 ژوئن 2020 8:11:13 am
Thousands march in NYC as curfew ends and peace prevails تظاهرات و تجمع در نزدیکی لبه میدان تایمز در نیویورک پنج شنبه, 7 ژوئن 2020. (عکس از آسوشیتدپرس)

پلیس منتقل موانع یکشنبه پس از معترضان می تواند رویکرد مغلوب ساختن پیشی جستن بین المللی هتل و برج در میدتاون منهتن به عنوان هزاران نفر در ادامه به راهپیمایی علیه خشونت پلیس — این بار بدون یک حکومت نظامی بلندی در شب.

شهردار بیل د Blasio برداشته شهرستان را 8 بعد از ظهر حکومت نظامی جلوتر از برنامه یکشنبه پس از یک شب آرام شنبه از درگیری و یا غارت از فروشگاه لرزاند که شهرستان روز قبل.

"من می خواهم برای تشکر از همه کسانی که ابراز دیدگاه های خود را مسالمت آمیز" د Blasio گفت: صبح روز یکشنبه. "من تصمیم به پایان دادن به حکومت نظامی. و من امیدوارم که این آخرین بار ما همیشه نیاز به یک حکومت نظامی در شهر نیویورک است."

منع رفت و آمد نیویورک برای اولین بار در دهه شده در اثر باقی می ماند از طریق حداقل چهار شنبه با مقامات برنامه ریزی برای بلند کردن آن را در همان زمان به این شهر وارد فاز اول بازگشایی پس از نزدیک به سه ماه از خاموش شدن ناگهانی به دلیل coronavirus.

صد نفر از معترضان ایستاده بود در مقابل افسر NYPD خارج از مرکز بارکلیز و شعار نام جورج فلوید و Breonna تیلور در 8 بعد از ظهر با اذعان به حالت تعلیق مقررات منع رفت و آمد. افسران نگاه در اکثر ایستاده آرام و بدون ضد شورش کلاه. برخی از آنها حتی سیگار کشیدن سیگار برگ.

این حرکت به دنبال پلیس شهر نیویورک عقب کشیدن در اجرای مقررات منع رفت و آمد شنبه نیز هزاران نفر به خیابان ها ریختند برای یک روز دیگر از راه پیمایی و تظاهرات را برانگیخت توسط مارس 25 مرگ جورج فلوید در دست پلیس مینیاپولیس.

تظاهرات مسالمت آمیز ادامه داد: روز شنبه با هزاران نفر از معترضان بسیاری از آنها با پوشیدن ماسک راه رفتن را از طریق منهتن شعار "Black Lives Matter" و "جورج فلوید."

براندون وات یک کشیش در کلیسا تجلی در بروکلین موظف است که شرکت کنندگان با پوشیدن ماسک در "دعا & اعتراض" مارس سازماندهی یکشنبه با دیگر کلیساها. شرکت کنندگان ارائه شد رایگان coronavirus تست در یکی از شرکت کلیساها.

"COVID-19 آمار شهرستان درونی سخت تر از هر کس دیگری" وات گفت. "و بنابراین ما باید بسیار مراقب باشید. ما تنها موجوداتی هستیم که در یک بیماری همه گیر در یک بیماری همه گیر."

کاترین Corien 60 ساله و دندان در بروکلین برگزار کردن حضور در تظاهرات تمام هفته به خاطر او بود که ترس از ابتلا به این ویروس اما او ایستاده بود در نزدیکی یک اعتراض در Bed-Stuy روز یکشنبه با پوشیدن یک ماسک و نگه داشتن برخی از راه دور از دیگر معترضان.

"من بسیار نگران اما در همان زمان بسیاری از مردم اگر آنها مثل من هستند و تصمیم به ماندن در خانه هیچ چیز اتفاق افتاده است," او گفت:.

پلیس در چندین تظاهرات در بروکلین در روز یکشنبه بودند با پوشیدن ماسک ضد شورش که تا به حال شده استاندارد در تظاهرات هفته گذشته. برخی از افسران مطرح شده برای عکس ها با جلیقه پوشیدن دوچرخه سواران و موانع در مغلوب ساختن پیشی جستن هتل در Columbus Circle منتقل شدند برای معترضان و جایگزین زمانی که آنها از طریق این منطقه است.

د Blasio گفت: پلیس دستگیر شده بود و فقط چهار نفر و صادر 24 دادگاه احضار در روز شنبه. وجود بیش از 2000 بازداشت شده از طریق صبح روز جمعه با بیشترین تعداد در آینده یکشنبه و دوشنبه هنگامی که صدها نفر دستگیر شدند که پلیس سعی در کنترل جرم و جنایت در منهتن خرید مناطق.

بیش از دو ساعت پس از حکومت نظامی را گذرانده بودند شنبه شب گروه از تظاهرکنندگان در ادامه به مارس در منهتن و بروکلین, در حالی که پلیس نظارت آنها اما در زمان یک دست کردن روش.

سیاستمداران محلی و طرفداران آزادی های مدنی به نام به حال برای پایان دادن به 8 بعد از ظهر حکومت نظامی شکایت است که باعث می شود نیازی اصطکاک زمانی که ماموران سعی کنید برای به اجرا درآوردن آن است. اما د Blasio تا به حال در ابتدا اصرار داشت که مقررات منع رفت و آمد را در محل باقی می ماند در طول تعطیلات آخر هفته.

آزادی های مدنی سازمان بودند تهدید به شکایت اگر حکومت نظامی تمدید شد فراتر از یکشنبه.

پایان حکومت نظامی در می آید به عنوان شهر نیویورک آماده برای شروع به بازگشایی برخی از کسب و کار دوشنبه از جمله تولید و ساخت و ساز شرکت ها و عمده فروشان و خرده فروشان.

بین 200,000 400,000 و مردم در حال انتظار برای بازگشت به محل کار روز شنبه در این شهر است.

رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو تصریح کرد تماس خود را برای مردم که با حضور در این تظاهرات برای آزمایش برای coronavirus.

"یک تست دریافت کنید. دریافت آزمون" فرماندار گفت:, و اضافه کرد که دولت برنامه ریزی شده در افتتاح 15 تست سایت های اختصاص داده شده فقط به معترضان به طوری که آنها می توانید نتایج به سرعت. "من عمل به عنوان اگر شما در معرض, و من می مردم بگویید که شما در حال تعامل با فرض کنیم من مثبت است. virus."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن