گزارش های ضد دولت تظاهرات در پایتخت صربستان

توسط: رویترز | بلگراد | منتشرشده: ژوئیه 12 سال 2020 9:30:01 am مردم نشستن در طول یک تظاهرات در مقابل ص

توسط NEWSATROPAT در 23 تیر 1399
توسط: رویترز | بلگراد | منتشرشده: ژوئیه 12 سال 2020 9:30:01 am
مردم نشستن در طول یک تظاهرات در مقابل صربستان ساختمان پارلمان در بلگراد, صربستان,دوشنبه, جولای 9, 2020. (AP Photo/Darko Vojinovic)

چند هزار نفر جمع شده بودند در مقابل صربستان ساختمان پارلمان در بلگراد در روز شنبه برای پنجمین شب متوالی تظاهرات علیه سیاست های دولت از جمله اقدامات شامل رمان شیوع کروناویروس.

معترضان بسیاری از آنها ماسک عینک راه می رفت در مقابل ساختمان پارلمان در پایتخت صربستان گاهی اوقات تماس برای رئیس جمهور Aleksandar Vucic است.

"ما امیدواریم که مقامات ما را بشنود گفت:" Stefana Radjenovic یکی از معترضان.

"ما می خواهیم مقامات برای جلوگیری از دروغ گفتن به ما و ما می خواهند بدانند که تمام حقیقت را در مورد همه چیز است که اتفاق می افتد در ارتباط با کروناویروس بیماری همه گیر."

مشابه تظاهرات مسالمت آمیز برگزار شد در شهر نووی ساد, کوچیکا, چاچاک و nكوتاه شد.

اواخر روز جمعه پلیس با تظاهرکنندگان که به شراره انداخت و سنگ. چهارده افسر پلیس مجروح شدند و 71 نفر, بازداشت, پلیس گفت:.

این هفته تظاهرات در ابتدا رانده شده توسط سرخوردگی بیش از لحاظ اقتصادی خفقان اقدامات برای جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus اما به زودی تکامل را به ضد دولت تظاهرات که خواستار Vucic استعفای.

منتقدان می گویند دولت تصمیم گیری اجازه می دهد تا مسابقات فوتبال, مذهبی, جشن ها و احزاب و خصوصی تجمعات به سر در مارس و انتخابات پارلمانی به جلو بروید در 21 ژوئن به سرزنش برای افزایش عفونت.

بسیاری بر این باورند که دولت در حال بازی کردن شیوع به منظور اجازه می دهد که انتخابات به ادامه.

Vucic رد آن ادعا و توصیف اعتراضات به عنوان "بی معنی."

صربستان یک کشور از 7 میلیون دلار است که تا کنون گزارش شده 18,073 تایید موارد COVID-19 بیماری تنفسی ناشی از کروناویروس و 382 مرگ و میر.

این اولین کشور در اروپا به انتخابات برگزار شد پس از همه گیر اعلام شد. تعدادی از احزاب مخالف تحریم رای در اعتراض به Vucic کنترل از رسانه ها که به گفته آنها نمی دهد آنها را به اندازه کافی پوشش. Vucic رد آن ادعا.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن