هزاران نفر حضور coronavirus 'مهمانی خداحافظی" در پراگ

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 1 سال 2020 6:32:30 pm ساکنان شام خوردن در 500 متر

توسط NEWSATROPAT در 11 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 1 سال 2020 6:32:30 pm
ساکنان شام خوردن در 500 متر طول جدول پوشا در سراسر طول قرون وسطی پل چارلز به عنوان محدودیت سهولت پس از بیماری کروناویروس (COVID-19) شیوع در پراگ جمهوری چک 30 ژوئن 2020. (رویترز)

بیش از یک ماه پس از جمهوری چک آغاز شد کاهش مستند محدودیت هزاران نفر از مردم جمع آوری شده در پراگ تاریخی پل چارلز برای "مهمانی خداحافظی" به جشن خود را تمدید آزادی حتی به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس همچنان به طاعون کشورها در سراسر جهان است.

این رویداد سازمان یافته توسط اندرو Kobza محلی صاحب کافه به آنچه که او معتقد است پایان coronavirus بحران در شهر است. "ما می خواهیم به جشن پایان coronavirus بحران با اجازه دیدار با مردم و نشان می دهد آنها می ترسند برای دیدار با, که آنها می ترسند برای گرفتن یک تکه از یک ساندویچ از همسایه" Kobza گفت: آژانس خبری AFP.

ساکنان شام خوردن در 500 متر طول جدول پوشا در سراسر طول قرون وسطی پل چارلز به عنوان محدودیت سهولت پس از بیماری کروناویروس (COVID-19) شیوع در پراگ جمهوری چک 30 ژوئن 2020. (رویترز)

500 متر طول (1,640 ft) جدول گذاشته شد در امتداد پل و مردم محلی بودند را تشویق به آوردن غذا و نوشیدنی از خانه و به اشتراک گذاری آن با همسایگان خود. مهمانان دیده می شد از موازین اجتماعی فاصله هنجارها با نشستن در نزدیکی یکی دیگر از آواز خواندن و رقص AFP گزارش شده است.

نوازندگان محلی و هنرمندان قرار داده تا نشان دهد برای هزاران نفر از افرادی که با حضور در جشن رویداد. با توجه به Kobza مهمان بود به رزرو صندلی خود را در جدول در پیش است. تمام فاصله ها را به طور کامل رزرو شده قبل از "مهمانی خداحافظی" او را تایید کرد.

Kobza اضافه شده است که حزب ممکن بود فقط به این دلیل وجود دارد به سختی هر گردشگران در این شهرستان است. جمهوری چک شد و قادر به مهار این بیماری همه گیر را تا حد زیادی با اجرای یک مستند به زودی پس از موارد آغاز شده و در حال ظهور بی بی سی گزارش داد.

Prague coronavirus party, coronavirus farewell party, covid-19 czech republic, coronavirus party prague, coronavirus farewell party ساکنان شام خوردن در 500 متر طول جدول پوشا در سراسر طول قرون وسطی پل چارلز به عنوان محدودیت سهولت پس از بیماری کروناویروس (COVID-19) شیوع در پراگ جمهوری چک 30 ژوئن 2020. REUTERS/David W Cernyew

جمهوری چک تا کنون ثبت بیش از 11,900 مورد تأیید و 349 مرگ و میر.

هفته گذشته دولت چک لغو ممنوعیت تجمعات عمومی به 1000 نفر با توجه به یک گزارش. استخرهای شنا و گردشگری هاب مانند موزه ها و باغ وحش ها و قلعه ها نیز بازگشایی بدون محدودیت در تعداد بازدید کنندگان.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب