تامپسون برنده 3M باز برای دوم حرفه ای PGA برنده

عملکرد به Thompson دوم خود را حرفه ای PGA Tour پیروزی. دیگر آمد و هفت سال پیش در هوندا کلاسیک. "آن بوده است مد

توسط NEWSATROPAT در 6 مرداد 1399

عملکرد به Thompson دوم خود را حرفه ای PGA Tour پیروزی. دیگر آمد و هفت سال پیش در هوندا کلاسیک.

"آن بوده است مدت زمان طولانی" عاطفی تامپسون گفت: بلافاصله پس از دور در CBS. "من واقعا ناراحتم که همسرم (راشل) و (دو) بچه ها نیست در اینجا به مناسبت این با من. من نمی توانم صبر کنید تا آنها را ببینید. من نمی دانم چه بگویم. این بسیار هیجان انگیز است. ببخشید.

"من فقط بازی مانند گلف خوب امروز. من ماندم درون خودم اعتقاد خودم. من نمی تواند خواسته اند برای هر چیزی بیشتر."

تامپسون زده پنج birdies و یک دیو در نهایی خود را چرخش در اطراف مجتمع پلاستیک طبرستان شهرهای دوقلو.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

تامپسون بالاترین دور در طول مسابقات شد 68 روز شنبه. او پایین بود باز-دور 64.

او گفت: دومین پیروزی خود را احساس شیرین تر از پیروزی خود را در سال 2013.

"این واقعا چون من احساس می کنم این نوع شبیه به این معنا که من خودم بازی پایین آمدن کشش گذشته نه سوراخ," تامپسون گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی. "من احساس می کنم مثل من واقعا نوسانی باشگاه خوب و قرار دادن بسیار خوب, بنابراین من تا به حال اعتماد به نفس. اما این پیروزی تایید اولین پیروزی. آن را جامد نوع حضور من در تور PGA و ثابت می کند به همسالان من که من تهدید هر هفته و این چیزی است که من می خواهم به."

طولانی افزایش یافت تا قهرمانی با دور 63 و 64 در طول دو روز گذشته. او تا به حال هشت birdies و یک دیو در روز یکشنبه در حالی که در پایان به عنوان نفر دوم برای دومین بار در این فصل است.

"برای دیدن برخی از نتایج به نوعی به شما می دهد اعتماد به نفس است که شما در حال انجام کارهای درست و شما را در مسیر درست" بلند گفت. "من مشتاقانه منتظر به اتمام کردن بقیه فصل."

هر دو تامپسون و بلند فرود آمد اسکله در ایالات متحده باز با عملکرد خود را.

یک بسته نه گلف بازان گره خورده است برای مقام سوم در 16-تحت 268. رابی شلتون 64 بود بهترین پایان دور گروهی در حالی که چارلز هاول سوم و آرژانتین امیلیانو گریلو زده 65s کامرون Tringale و سوئد الکس Noren ثبت 66s حداکثر هما شات 67 تونی Finau و آفریقای جنوبی Charl Schwartzel هر حال 68 و Richy Werenski شات 70.

Werenski رهبری پس از مسابقات دور اول و گره خورده بود برای رهبری پس از دوم و سوم دور. اما او سقوط کردن سرعت روز یکشنبه با سه bogeys در مقابل نه -- در Nos. 3 8 و 9. او همچنین تا به حال سه birdies در طول دور.

تامپسون ساخته شده دیو در شماره 3 در روز یکشنبه و پس از آن بازی ثابت گلف بقیه راه است. او زده back-to-back birdies در سوراخ 5 و 6 و همچنین زدم آنهایی که در بر 10 و 16 به عنوان او در زمان یک شات منجر به 18.

تامپسون به نظر نمی آید مثل یک مرد احساس فشار بر par-5 سوراخ به او رسیده سبز در سه و به دنبال غرق شدن 15-پا زدن توپ مرغک به مهر و موم معامله.

"اوه مرد شما می توانید تنها رویای ساخت یک توپ در آخرین سوراخ به برنده مسابقات" تامپسون گفت. "به خودم گفتم قبل از من آن" بهترین توپ از روز در اینجا, بهترین توپ از روز و مطمئن شوید که به اندازه کافی من آمار آن را کاملا مناسب و در آن رفت و درست در وسط."

آن را کاملا یک بهبود از تامپسون اخیر مسابقات زمانی که او از دست رفته قطع دو هفته پیش در روز کاری خیریه باز است.

دفاع از قهرمان متی ولف به پایان رسید در یک کراوات برای 12th در 14-زیر 270. او بسته با 67 که شامل پنج birdies و یک دیو.

"من واقعا فقط هرگز هر چیزی واقعا در رفتن," ولف گفت. "هرگز حتی نزدیک بود به ساخت یک دیو تا آخرین سوراخ و putts فقط واقعا نمی شد حذف, بنابراین من حدس می زنم آن را فقط به معنای امروز."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن