توماس برنده سنت جود حرکت می کند تا به شماره 1

توماس به پایان رسید و در 13-تحت 267 در چهار سفر در اطراف مجتمع پلاستیک طبرستان Southwind را انتخاب کنید تا خود

توسط NEWSATROPAT در 13 مرداد 1399

توماس به پایان رسید و در 13-تحت 267 در چهار سفر در اطراف مجتمع پلاستیک طبرستان Southwind را انتخاب کنید تا خود را 13th حرفه ای PGA Tour پیروزی.

توماس شماره 3 در جهان ورود به مسابقات است. اسپانیا Jon رحم بود و در بالا و ایرلند شمالی را روری McIlory دوم بود.

"در حال حاضر من بسیار خوشحال و وجد آمدیم که ما آن را امروز انجام می شود," توماس به خبرنگاران گفت: "اما من نیاز به کار بر روی برخی از چیزها و آماده برای PGA (قهرمانی) در هفته آینده و سعی کنید برای برنده شدن یکی دیگر از عمده."

دانیل برگر (65 روز یکشنبه) فیل مایکلسون (67) بروکس Koepka (69) و انگلستان تام Lewis (66) گره خورده است برای دوم در 10 تحت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Koepka تا به حال این فرصت را به پایان برساند و به تنهایی در دوم -- و یا گرفتن توماس با یک مرغک-اما دو bogeyed par-4, 18 سوراخ.

توماس تحویل شش birdies و یک دیو. او تا به حال چهار birdies در مقابل نه تضعیف تا با یک دیو در شماره 12 و موقعیت خود را برای پیروزی با birdies در 15 و 16.

توماس برنده با جیم "استخوان" McKay پر کردن به عنوان پیشخدمت برای جیمی جانسون که دور به دلیل بیماری.

"او آنچه بسیاری از ویلچرهای انجام دهید و به آنها اجازه پخش آن را انجام دهد" توماس گفت. "یک دلیل وجود دارد که چرا آنها بهترین هستید و او باور نکردنی کار این هفته به ویژه برای بودن در این وضعیت است که ما تا به حال هرگز در آن با هم. شما می دانید هر بازیکن و caddie آن دسته متفاوت است.

"جیمی بهترین در آن برای من و با من اما من متاسفانه نمی باید او را در اینجا با من امروز. من فکر کردن در مورد او وجود دارد. من امیدوار هستم که او را به انجام بهتر, اما شما می دانید استخوان ها یک کار بزرگ انجام داد و من بسیار خوش شانس است که او شده است وجود دارد مقدار زیادی بیشتر از من تا او به کار گرفته شده در وضعیت خوبی است."

Koepka بود 2-برای نهایی سه سوراخ به خرابکاری شانس خود را از ابتلا به توماس.

او یک دیو در par-5, 16 سوراخ و بهبود با مرغک روی par-4, شماره 17 قبل از فاجعه نهایی سوراخ که در آن او می دانست که او نیاز به یک مرغک به زور حذفی.

"باید صادقانه با شما من فکر میکنم آمار خوبی تراشه در 16. من نمی دانم آنچه در آن بود" Koepka گفت: در حالی که جعبه مخصوص دفع کشش نهایی. "سپس یک دقیقه من فکر کردم آن را در یکی دیگر از دوم. بنابراین برای اینکه دیو وجود دارد ناامید کننده بود. بدیهی است که خشک یک بر 17 و سپس شما یکی است. شما رو به یک مهاجم line 18 پس از آن است که آنچه در آن است."

مایکلسون بازی دیو-رایگان گلف و سه birdies در روز یکشنبه. برگر تا به حال هفت birdies و دو bogeys و لوئیس به حال شش birdies و دو bogeys. Koepka تا به حال چهار birdies با دیو و دو.

Xander Schauffele (66) استرالیا جیسون (67), ایرلند شین لوری (67), Chez Reavie (68) آفریقای جنوبی لوئیس دکتر فلانی (68) و انگلستان متی Fitzpatrick (68) گره خورده است برای ششم در 9-تحت 271.

داستین جانسون (67) بخشی از یک سه راه برای بستن 12th در 272 در حالی که ریک فاولر (73) گره خورده است برای 16 در 7 زیر و Bryson DeChambeau (67) و Jordan Spieth (71) در میان گلف بازان که گره خورده به صورت 30th در 276.

McIlroy (67) و پاتریک رید (70) گره خورده است و برای 47 محل در 1 زیر در حالی که رحم (66) گره خورده است برای 52nd در 1-بیش از 281.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن