در این سال 3M باز خواهد شد نگاه بسیار متفاوت است. در اینجا چگونه

آن زمانی است که مسابقات مقامات راه اندازی گلف و به طور معمول مهمان نوازی چادر و grandstands. اما وجود دارد هیچ

توسط NEWSATROPAT در 29 تیر 1399

آن زمانی است که مسابقات مقامات راه اندازی گلف و به طور معمول مهمان نوازی چادر و grandstands. اما وجود دارد هیچ نیازی نیست برای هر صندلی در این سال به عنوان تماشاگر اجازه داده شد در تور PGA رویداد در میان coronavirus نگرانی. 3M باز است هفتمین رویداد برگزار می شود پس از این سفر بازگشت و به عمل در اواسط ماه ژوئن. هیچ یک از آنها به ویژه طرفداران.

"آن ها مشغول" 3M باز مدیر مسابقات مایک ولش گفت: از پیشبرد هفته. "اما به عنوان نفر به من گفت آن را به عنوان مشغول به عنوان آن را به طور معمول است."

در حالی که این رویداد فقط در سال دوم خود را به عنوان یک PGA Tour رویداد بسیار کمی در مورد این 3M باز خواهد احساس طبیعی است.

اندازه

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

معمولا 3M باز — که جایگزین دیرین 3M قهرمانی در تور PGA قهرمانان — قابلیت حدود 1000 نفر از داوطلبان. آنها به همان اندازه به عنوان هر کس دیگری حیاتی از این رویداد. در این سال این تعداد قطع خواهد شد به جایی بین 300 تا 350.

ولش نا امید برای داوطلبان که نمی خواهد بود قادر به حضور در, به خصوص کسانی که با این مسابقات از ابتدا.

"آنهایی که ما فراموش کرده ایم فقط آن را بیشتر از یک اسکلت خدمه برای هر منطقه" ولش گفت.

به عنوان مثال وجود دارد به طور معمول خواهد بود حدود 100 داوطلب در عملیات. در این سال وجود خواهد داشت و 30 تا 35.

"به طوری که آنها در حال رفتن به پوشیدن چند کلاه, اما کار خود را توابع تغییر ندهید که بسیار" ولش گفت. "من فکر می کنم ما توانسته ایم فقط در مقیاس پایین. در حال حاضر برای سال آینده, ما که نمی خواهیم. ما نیاز داریم که به بازگشت به آنچه در آن بود چرا که ما می خواهیم به عنوان بسیاری از داوطلبان به عنوان امکان پذیر است."

پخش خدمه از CBS و گلف کانال به طور مشابه کاهش. به عنوان توسط تعدادی از PGA Tour پرسنل.

"و این شگفت انگیز است زیرا هنگامی که شما تماشای تلویزیون پخش, هیچ چیز است که رفتن به تغییر" ولش گفت. "آن را به نگاه و احساس مانند هر دیگر تور مسابقات خواهد بود بنابراین آن را کاملا شگفت انگیز برای دیدن ... چه skeleton crew می توانید در اینجا به انجام این مسابقات است."

ولش پیش بینی جایی بین 850 و 900 نفر در این دوره هر روز — 312 از آنها خواهد بود بازیکنان و ویلچرهای همه گسترش بیش از 254,000 هکتار است.

COVID احتیاطی

وجود خواهد داشت دو دسته از مردم در 3M باز — کسانی که در حباب و کسانی که نمی.

عامل تعیین کننده ساده است: اگر شما را به تماس با بازیکنان در طول هفته به شما خواهد شد در حباب. کسانی که در این حباب خواهد شد به طور منظم آزمایش coronavirus درست مثل بازیکنان شروع این جمعه.

کسانی خواهد شد که در حباب شامل ولش افراد مشغول به کار در عملیات مسابقات کمیته PGA Tour کارکنان محل باشگاه وانجمن کارکنان و حتی استارت در Nos. 1 و 10 كم.

در طول تعطیلات آخر هفته کسانی که در حباب را تشویق به نگه داشتن خود را به عنوان آنجا که ممکن است رفتن تنها از هتل خود را به دوره حفظ فاصله اجتماعی در تمام زمانها.

که یک تغییر بزرگ از سال های گذشته است. 3M باز, مدیر اجرایی, Hollis Cavner و شرکت خود نرم افزار لینک های ورزشی به خوبی شناخته شده برای آنها چگونه مراقبت از بازیکنان و ویلچرهای در مسابقات ارائه شام تجمعات و حوادث برای رقبا به حضور با خانواده های خود در طول هفته.

"ما در حال انجام هر گونه که" ولش گفت.

ناهار خوری تسهیلات صرفا برای کسانی که ساخت و خدمت به مواد غذایی است. تمام وعده های غذایی برای بازیکنان و توپ جمع کن ها از پیش تنظیم شده و خواهد شد در خدمت به رفتن. بازیکنان متن ناهار خوری کارکنان 15 دقیقه قبل از زمانی که آنها می خواهند مواد غذایی خود را و از آن خواهد شد تحویل داده شده به آنها را در یک جعبه در نزدیکی محل باشگاه وانجمن.

کسانی که در حباب را دریافت خواهد کرد حرارتی اسکن هر روز به محض ورود خواهد کرد اگر آنها رکورد دمای زیر 100.5 درجه است. آنها نیز پاسخ مختصری پرسشنامه در هر روز.

ولش گفت: PGA Tour تا به حال به تنها حداقل تنظیمات پس از راه اندازی مجدد به عنوان تنها تعداد انگشت شماری از بازیکنان و ویلچرهای باید آزمایش مثبت برای ویروس.

"تور انجام داده باورنکردنی در این کار تا کنون," او گفت:. "آنها بسیار اندیشمندانه از گرفتن بروید و در آنجا نبوده است بسیاری از تغییرات."

درآمد

پس از این تصمیم بود که این مسابقات در واقع می توان اما بدون تماشاگر ولش و شرکت. می دانستم که تولید درآمد برای سوخت های خیریه خود را ارائه نمی شود آسان است. فروش بلیط و حمایت های مالی که هدایت کشتی و در حال حاضر تماشاگر نمی تواند حضور و مهمان نوازی چادر نیز بدون رفتن.

آنها فکر می کردند که حفظ کرده بود حداقل یک جریان درآمد در نگه داشتن خود را دوشنبه و سه شنبه pro-am دور به عنوان به خوبی به عنوان "ناظران افتخاری" است که می تواند راه رفتن در کنار یک خاص نفره در دور اول و دوم این مسابقات تنها به این سفر هیچ کس آن دو هفته پیش.

"بنابراین پس از آن ما تا به حال به نوعی رد گم کردن یک بار دیگر و برنامه ریزی برای آن که" ولش گفت. "عملیاتی آن بوده است کسب و کار به عنوان معمول است. از یک درآمد جانبی, ما تا به حال به محوری سه یا چهار بار. Pro-am عمودی یک مناسب و معقول به اندازه تکه از تغییر برای ما و همه ناگهانی که شد یک صفر است."

بنابراین این مسابقات تا به حال برای رفتن به شرکای خود و ارائه آنها را به جنبه های دیگر از توسعه تا حد زیادی از اجتماعی و دیجیتال نظر. برخی گفته اند بله به آن است. دیگران گفته اند آنها اهدا 25 درصد از آنچه را که آنها در حال رفتن به فقط به خاطر اینکه آنها ایمان باعث می شود که پول خود را خواهد رفت.

"ما فقط شده است بنابراین برای آن سپاسگزار است. ... آنها فقط می خواهم به پشت, 3M" ولش گفت.

3M شده است یک رهبر صنعت در نبرد علیه COVID-19 هر دو در کار خود را برای افزایش تولید از تجهیزات حفاظت فردی به آن 20 میلیون دلار کمک مالی برای کمک به مبارزه با ویروس. 3M باز هشت باعث می شود برای کمک به با درآمد حاصل از این سال مسابقات را با یک چشم بر کمک در مبارزه با کروناویروس, مبارزه با بی عدالتی های اجتماعی و بازسازی شهرهای دوقلو. این علل عبارتند از: M بهداشت فرویو دانشگاه مینه سوتا ماسونی بیمارستان کودکان بیشتر شهرهای ایران راه VEAP شهری و سرمایه گذاری, خیابان دریاچه شورای YWCA از مینیاپولیس, YWCA سنت پل و موزه علوم مینه سوتا.

این مسابقات خلاق شدن در آن giveback تلاش. این آغاز یک کمپین رسانه های اجتماعی, درخواست مردم به "نوک کلاه خود را" برای کارگران ضروری. برای هر صدای جیر جیر است که با استفاده از #3MOpen این مسابقات اهدا خواهد شد $3 به بیمارستان کودکان VEAP و دوقلو شهرستانها ایالات راه است. آن را نیز به دنبال اواسط هفته رویداد نمایشگاه شامل چند قابل توجه بازیکنان به جمع آوری پول بیشتر.

این مسابقات امیدوار به نمایش گذاشتن آن انتخاب شده باعث می شود در طول مسابقات و سپس درگیر شدن در چکمه-on-the-زمین تلاش های پس از این رویداد.

این سازمان غیر انتفاعی اهدا 1.5 میلیون دلار به خیریه کمک های مالی پس از سال گذشته مسابقات است. این مقدار است که به احتمال زیاد امکان پذیر نیست این زمان در اطراف. هنوز 3M باز است تلاش برای انجام آنچه در آن می تواند هنوز هم به ایجاد یک تفاوت.

"هنگامی که شما چیزی برای فروش از جمله نرم افزار-ams شما می توانید تصور کنید که درآمد شما دشوار است" ولش گفت. "من می گویم تنها راهی است که ما توانسته ایم هنوز برای ارائه این موسسات خیریه است که به دلیل تعهد ما 3M باز شرکای ما 3M تامین کننده شرکای. ما فقط تا فروتن با خود رحمت و شفقت."

ولش گفت: اکثر مسابقات شرکای در حال حاضر توافق کرده اند رول تعهدات خود را به جلو به سال آینده.

"ما در حال تشویق چه 2021 برگزار خواهد شد," او گفت:. "ما واقعا نمی دانم امروز چگونه اقتصاد در حال رفتن به دوباره بجای اول برگشتن اما ما را ببینید و آنچه ما شنیدن از همکاران 'هی ما می خواهیم به بخشی از این در سال آینده است.' "



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب