سی و مقالات بدون خشونت اعتراض

کشتن جورج فلوید یک آفریقایی-آمریکایی مرد توسط Derek چوین یک پلیس سفیدپوست در مینیاپولیس در 25 مه سال 2020 به ر

توسط NEWSATROPAT در 13 خرداد 1399

کشتن جورج فلوید یک آفریقایی-آمریکایی مرد توسط Derek چوین یک پلیس سفیدپوست در مینیاپولیس در 25 مه سال 2020 به راه انداخته است در سراسر جهان موجی از اعتراضات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس. هر چند بسیاری از این اعتراضات شده اند بدون خشونت (حتی تحت تحریک از تهاجمی پلیس و حضور نیروهای نظامی در خیابان), غارت اموال و تخریب و حمله به پرسنل امنیتی نیز رخ داده است هر چند دقیقا چه کسی مسئول است نامشخص است. شواهدی وجود دارد از نفوذ توسط راست آشوبگران به عنوان به خوبی به عنوان هماهنگ اقدامات به اصطلاح "antifa' و 'بلوک های سیاه و سفید' آنارشیست ها در سمت چپ ("حقیقت این است که هیچ کس واقعا نمی داند گفت:" کیت الیسون, مینه سوتا, دادستان, در ان بی سی "ملاقات با مطبوعات"). این احیا قدیمی اما بسیار مهم بحث در مورد استفاده از خشونت در دفاع از حقوق بشر است.

به عنوان یک بخش از # teamnigel, تحول متعهد به اقدام غیر خشونت آمیز به عنوان محور مبارزه (self-defense وجود) چرا که ما بر این باوریم که خشونت منجر به خشونت بیشتر بیشتر پایین خط. به توسعه پایدار است که چرخه باید شکسته شود. اما عدم خشونت است پیچیده و چالش برانگیز در زمینه استراتژی روش ها و تاکتیک های که همیشه زمینه خاص اجتناب آسان کلی در مورد چه کار می کند' از یک زمان و مکان به مکان دیگر. برای کشف این پیچیدگی و اغلب قرض گرفتن مواد از باور نکردنی شرکای مانند راه انداختن عدم خشونت و بله! Magazine - ما منتشر شده بیش از پنجاه مقاله در غیر خشونت آمیز اعتراض های پس از سال 2013 است. در اینجا 30 از بهترین که مهم ارائه راهنمایی هر دو در حال حاضر و در آینده است.

شاید بهترین مکان برای شروع است با این قطعه که خوانده شده است بیش از 50,000 بار آغاز اعتراضات در هفته گذشته – یک سرنخ که چگونه مفید آن است که در درک واقعیت های ساختاری نژادپرستی و سفید امتیاز به عنوان علل خشونت پلیس و دیگر اشکال از مسابقه مبتنی بر ظلم و ستم (حتی اگر شما فکر می کنم شما 'خواب'):

من سفید دوست از من خواست به توضیح سفید, امتیاز, بنابراین من تصمیم به صداقت توسط لری Lakin Hutcherson

مرگ جورج فلوید البته تنها آخرین در یک خط طولانی از حوادث مشابه است که امتداد از طریق اریک گارنر در نیویورک و مایکل براون در فرگوسن به رادنی کینگ در لس آنجلس در سال 1992 همراه با بسیاری از دیگران است. این شرم آور تاریخچه تولید یک رشته از اوایل قدرتمند و مقالات در سایت آن نیز تحت پوشش توسعه Black Lives Matter در پاسخ:

چرا من می خواهم برای سوزاندن همه چیز را در حال حاضر و به همین دلیل من قصد ندارم به توسط جیمز ادواردز

چه سفید مردمی به انجام دهید ؟ از Trayvon Martin به مایکل براون توسط کلودیا هورویتز

#Black Lives Matter باعث می شود برخی از مردم عصبانی است. که خوب نیست ؟ توسط الکسیس Buchanan

#Black Lives Matter و مترقی رنگ کوری توسط Scot ناکاگاوا

این تظاهرات که از شهرستان به شهرستان در اطراف هر یک از این قتل مشخص شد تعداد زیادی از خلاقیت و نوآوری در تاکتیک ها و استراتژی های تمرین توسط طیف گسترده ای از گروه ها بود که اختلاف در روش های خود بودند و اغلب تنها آزادانه وابسته به یک دیگر است. یک نقطه خاص از مشاجره پدید آمده در اطراف استفاده از خشونت فیزیکی و با هدف قرار دادن ملک توسط عناصر خاصی در این تظاهرات که با حمایت برخی از همکاران به دلیل آنها اعمال فشار بیشتر و مخالف با دیگران بر این اساس که آنها در واقع معکوس:

می antifa ساخت مبتنی بر گسترده antifascist ، توسط برایان مارتین و شکایت کاری Jansen

استراتژیک بی ریایی از Antifa, توسط مولی والاس

چرا بلوک سیاه, تاکتیک نمی ساخت موفق جنبش توسط りなきてぃ Haga

فوق العاده خودپرستی: در برابر flashpoint فعالیت توسط Bellamy

چه نقطه از flashpoint عمل ؟ توسط Yalla Matame

با این وجود اکثریت بزرگی از مقالات ما منتشر شده و یا اعلان مجدد بودند صریح و روشن خود را در تعهد به عدم خشونت در تمام زمانها. برخی از این قطعات به عقب نگاه کرد در طول تاریخ برای پیدا کردن استدلال و شواهد در حمایت از این موقعیت و از جمله مبارزه برای ایرلندی استقلال جنبش علیه جنگ ویتنام و حتی قدرت بدون خشونت مقاومت در طول جنگ جهانی دوم (معمولا سخت ترین مورد برای طرفداران عدم خشونت برای حفظ):

آنچه که می تواند آموخته از مطالعات اخیر بر خشونت پرهیزی ، توسط برایان مارتین

به همین دلیل آشنایی با تاریخچه خشونت ضروری است توسط تریستان Husby

ایرلندی انقلاب نادیده گرفته شده تاریخ بدون خشونت مقاومت توسط دیوید کارول کوکران

پنج فیلم است که نشان می دهد قدرت بدون خشونت مقاومت در طول جنگ جهانی دوم توسط برایان فارل

چگونه ضد جنگ ویتنام فعالان متوقف تظاهرات خشونت آمیز از ربودن جنبش خود را توسط رابرت Levering

دیگر همکاران متمرکز در تاریخ اخیر و نیاز به یادگیری درس از معاصر تظاهرات بدون خشونت. به خصوص مهم بودند قطعه نوشته شده توسط مستقیم شرکت کنندگان در این اعتراضات و یا با فعال-محققان که اقدام به سیستماتیک کردن آنچه اتفاق می افتد به منظور شناسایی الگوهای مشترک و اساسی رانندگان است. りなきてぃ Haga شد یکی از برجسته ترین این همکاران:

مشکل از تمایل 'صلح' در بالتیمور توسط りなきてぃ Haga

چرا که استدلال اخلاقی به صورت مسالمت آمیز مسائل توسط りなきてぃ Haga

چرا ما نیاز به حرکت و نزدیک به مارتین لوتر کینگ درک درستی از خشونت توسط りなきてぃ Haga

خشونت ما به ارمغان آورده مغلوب ساختن پیشی جستن اما این که چگونه ما او را متوقف خواهد کرد با りなきてぃ Haga

در همین حال دو نفر از جانبازان جنبش صلح که در حال مطالعه و تمرین عدم خشونت پس از 1960s - مایکل Nagler و جورج Lakey - تولید ارزشمند سری از مروری است که مرتبط با تجربه های مختلف با هم و نشان داد که چگونه جدید تظاهرات می توانید از آنهایی که مسن تر برای ایجاد یک همیشه در حال تکامل مجموعه ای از روش ها و تکنیک های است که می تواند آموزش داده شود به اصلاح و تمدید هر نسل به نوبه خود:

شش اصول عدم خشونت توسط مایکل Nagler

عشق در هر بشکه از تفنگ توسط مایکل Nagler

طنز اما نه تحقیر: پیدا کردن نقطه شیرین در بدون خشونت حل تعارض توسط مایکل Nagler

چگونه به مبارزه با فاشیسم از موضع قدرت با تنگه Lakey

چگونه می توانید متحدان حفاظت از جوامع در معرض خطر قرار ... توسط جورج Lakey

رایج دیگر درس عبارتند از: نیاز به آموزش دقیق و آماده سازی در عمل بدون خشونت مقاومت (به خصوص در چهره تهاجمی پلیس و مشابه دیگر ارعاب); چگونه برای شناسایی و کار با متحدان در مکان بعید " در منظور به دست آوردن بیشتر کشش (مانند نیروهای مسلح و پلیس); خنثی کردن تنش در نقطه تقابل با استفاده از طنز و دیگر 'سازنده' شیوه و استحاله احساسات مانند خشم و نفرت به مثبت منبع قدرت و اتصال – و یک منبع بالقوه انتقال:

تبدیل خشم به قدرت های غیر خشونت آمیز توسط استفانی ون قلاب

محدودیت های عدم همکاری به عنوان یک استراتژی برای تغییر اجتماعی توسط استفانی ون قلاب

چرا آشتی و رستگاری مرکزی برای مقابله با سفید برتری توسط سارا فریمن Woolpert

چرا نازی ها تا ترس از دلقک ها? توسط سارا فریمن Woolpert

تحول یک جنگجو پشت میله های زندان توسط りなきてぃ Haga

چگونه حرکات ساخت قدرت از طریق آموزش توسط جورج Lakey

این مقالات شامل تعداد زیادی از مواد بدون خشونت اعتراض و بدون شک بیشتر اضافه خواهد شد به عنوان موج فعلی همچنان ادامه دارد. همه آنها به خوبی به ارزش خواندن و به اشتراک گذاری – و مطمئن باشید برای عضویت در به راه انداختن عدم خشونت و بله! Magazine, که جایی است که بسیاری از آنها سرچشمه. ریورا خورشید خشونت اخبار و Metta مرکز صلح نیز ضروری منابع است.

آنها آشکار نیست یک نتیجه گیری یا یک حقیقت جهانی, اما به خصوص در زمانی که برخی از رسانه ها توجه تمرکز مجدد بر غارت و خشونت (در حال تظاهرات 'شورش' یا 'شورش?'), آن را به ارزش به خاطر سپردن چیزی که りなきてぃ Haga یک بار نوشت: در مورد آنچه واقعا در خطر است: "عدم خشونت است و نه فقط عدم وجود خشونت است و ایستادگی در برابر بی عدالتی و تعهد به تعمیر آسیب برساند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن