'آنها آمریکا: نیویورک تایمز اختصاص چهار صفحه به COVID قربانیان

توسط: AP | به روز شده: مه 24, 2020 10:40:11 am یک شمارش نگه داشته و توسط دانشگاه جانز هاپکینز می گوی

توسط NEWSATROPAT در 4 خرداد 1399
توسط: AP | به روز شده: مه 24, 2020 10:40:11 am
coronavirus, US coronavirus, new york times coronavirus, new york times today front page, new york times sunday front page, new york coronavirus deaths یک شمارش نگه داشته و توسط دانشگاه جانز هاپکینز می گوید: بیش از 96,000 که مردم از COVID-19 در ایالات متحده است. (توییتر/@nytimes)

نیویورک تایمز اختصاص داده است که روز یکشنبه تمام صفحه به یک لیست طولانی از اسامی افرادی که فوت کرده اند در این بیماری همه گیر کوروناویروس.

نام و شرح مختصر گلچین از اعلامیه از سراسر کشور پر شش ستون تحت عنوان "آمریکا و میر در نزدیکی 100,000 یک نا معلوم از دست دادن" با subheadline خواندن: "آنها به سادگی نام در یک لیست. آنها ما."

تمام متن لیست طول می کشد محل معمول, مقالات, عکس ها و گرافیک در تلاش برای انتقال وسعت و تنوع زندگی از دست رفته با توجه به سیمون Landon, دستیار سردبیر گرافیک میز که توصیف "یک کمی از خستگی با داده ها."

"ما می دانستیم که ما نزدیک شدن به این نقطه عطف" او گفت: در یک مقاله نیویورک تایمز در توضیح این پروژه است. "ما می دانستیم که باید وجود داشته باشد برخی از راه به سعی کنید به روی چیزی حساب کردن با این تعداد است."

یک شمارش نگه داشته و توسط دانشگاه جانز هاپکینز می گوید: بیش از 96,000 که مردم از COVID-19 در ایالات متحده است.

بار محقق آلن Delaqueriere لیستی از نزدیک به یک هزار نام از آنلاین اعلامیه و اطلاعیه مرگ و یک تیم از ویراستاران به دنبال ضبط منحصر به فرد هر یک در چند کلمه: "آلن لوند, 81, واشنگتن, هادی با" شگفت انگیز ترین گوش."

تام anthony t رئیس خلاق افسر بار گفت که او نمی به یاد داشته باشید هر جبهه صفحات بدون, تصاویر, اگر وجود داشته اند که صفحات تنها با گرافیک خود را در طول 40 سال در این روزنامه است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن