این 13 نهادهای گفتند که مقابله با این بیماری همه گیر در امریکا لاتین - آنها دارید ؟

در حال حاضر بیش از همیشه multilateralism و همکاری های بین المللی ضروری به صورت بحران که Covid-19 انداخته. بیشت

توسط NEWSATROPAT در 21 تیر 1399

در حال حاضر بیش از همیشه multilateralism و همکاری های بین المللی ضروری به صورت بحران که Covid-19 انداخته. بیشتر از آن در آمریکای لاتین بسیار نابرابر و آسیب پذیر منطقه موضوع را به فشار از بدهی خارجی عود از بلایای طبیعی و به آرامی تبدیل به ویروس' کانون.

موارد سه برابر در یک ماه و با وجود اینکه خانه فقط 8 درصد از جمعیت کل جمعیت آمریکای لاتین ثبت شده نزدیک به نیمی از coronavirus مربوط به مرگ و میر در سطح جهان در دو هفته گذشته ضرب و شتم این رقم از 100 ، 000 مرگ و میر.

مشترک اجلاس گروه کاری (GTCC در اسپانیا) به ارمغان می آورد با هم 13 بین آمریکا و نهادهای بین المللی. این GTCC است با هماهنگی سازمان کشورهای آمریکایی (OAS) و ساخته شده است: Inter-American Development Bank (IDB) به بانک توسعه آمریکای لاتین (CAF) به کمیسیون اقتصادی برای آمریکای لاتین (ECLAC) جهان بانک جهانی (WB) ، سازمان بهداشت پان آمریکا (PAHO) Inter-موسسه آمریکایی برای همکاری در بخش کشاورزی (IICA) Inter-American بانک برای ادغام اقتصادی (CABEI), کارائیب بانک توسعه (BCD), سازمان بین المللی مهاجرت (IOM) ، سازمان بین المللی کار (ILO) در برنامه توسعه سازمان ملل متحد (UNDP) سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD) و جنگجوی خود را. گروه سازماندهی برنامه ها و اجرا پروژه های است که اجرای این اجلاس تعهدات.

پس Covid-19 وارد منطقه این گروه برگزار شد سه نشست به تجزیه و تحلیل ویروس' اثرات و طرح اقدامات برای حمایت از شهروندان. یک سند آنلاین ایجاد شد در اولین جلسه به پیگیری اقداماتی که هر یک از برنامه های موسسه و یا انجام شده است. اگر چه بسیاری از برآورده شده است, بعضی ها هنوز دریافت به موقع توجه است.

چه کرده است و شده است انجام می شود در مورد مسائل کلیدی

Latinoamérica es una de las regiones más afectadas por los impactos de la COVID-19-
Latinoamérica, en el mapa. | شاتر

democraciaAbierta دنبال کرد تا در برخی از منطقه مورد مسائل کلیدی و در اثر اقدامات توافق: حفاظت از دموکراسی کنترل فساد موثر اقدامات دولت حفاظت از حقوق بشر و انعطاف پذیری از دسترسی به کمک های مالی. این یافته های ما:

  • جلسات منظم و مستمر برای رسیدن به هماهنگی بین هر نهاد و به روز رسانی این منطقه داده. انجام, به خصوص با تشکر از کار ECLAC رصدخانه.
  • ملی مبارزه با فساد گره که به دنبال مطابق با Lima تعهد است که باعث شفافیت و انصاف قضایی آزادی و تقویت نهادهای دموکراتیک ، اگر چه حضور گره های صورت گرفته در چندین کشور برزیل به حساب نمی با: ترین نابرابر کشور با بیشترین تعداد Covid-19 نفر در این منطقه و دومین در جهان است.
  • تقویت حکومت الکترونیکی ظرفیت. این استراتژی پیشرفت شده است اما با توجه به مطالعه انجام شده توسط دانشگاه جورج تاون تنها 6 ٪ از پروژه های موفق هستند و 52 درصد دارای مشکلات و 42 درصد شکست است. یک مثال روشن است که ایوان دوقو را در کلمبیا به رئیس جمهور روزانه پخش: هر روز او پخش در تمام شبکه های اجتماعی و مذاکرات در مورد این بیماری همه گیر. این ایده ایجاد سردرگمی بیشتر از آن کمک کرده است تا آنجا که هر شب او enacts بیشتر و بیشتر اقدامات بسیاری است که او یا هر کس دیگر می داند که در محل هستند و که هستند نیست; این تولید دروغ در جامعه است. اگر چه تکنولوژی وجود دارد این پیام را به وضوح و با کیفیت است کلیدی برای این نوع از ابزار برای بهبود و زوال حکومت.
  • حمایت از تصویب و اجرای عمومی بودجه اضطراری به طور خاص برای خدمت به Covid-19. در این نقطه همه شکست: هر چند جانبه نهادها و دولت های ملی است. در طول همه گیر, به گزارش جعلی, پنکه, ماسک و دیگر اقلام بهداشتی' خرید ظاهر شده اند و همچنین بی نظمی در کمک های اولیه-تحویل به جمعیت های آسیب پذیر. علاوه بر این پوچ اقدامات سیاسی در آمریکای لاتین به طور فزاینده ای به جمع آوری.

به لیست فقط دو نمونه است. برای اولین بار است که از فرمانداران در کلمبیا حداقل 14 از 32 فرمانداران بررسی شده است برای جنایات وارده در زمینه بهداشت و درمان اضطراری. مورد دوم این است که افزایش در هزینه از کیسه های بدن در اکوادور که چند برابر آن قیمت از $ 12 $ 144 در گوایاکیول شهرستان های آسیب دیده توسط ویروس.

  • یک لیست از اقدامات و اقداماتی که مقامات باید به حساب در توسعه فرآیندهای انتخاباتی آمده در زمینه بهداشت و درمان اضطراری. این هنوز رتبهدهی نشده است ایجاد شده و آن را کلید در سال های آینده پس از تمام کشورهای منطقه را انتخاب نمایندگان. نهاد مسئول انجام این کار این است که وزارت انتخاباتی همکاری و مشاهده (دکو).
  • به کمیسیون امریکایی حقوق بشر (IACHR) به تصویب رسید و در آوریل 10, 2020, قطعنامه ای که باعث می شود یک سری از توصیه اقدامات است که باید به صورت بحران است. قطعنامه فوری خواستار اجرای تمرکز بر حقوق بشر می پردازد که توجه بیشتری به افراد آسیب پذیر مانند: افراد مسن, زندانیان, زنان, مردم بومی, LGBTI+ افریقایی-فرزندان و کودکان و نوجوانان و افراد معلول است.

اگر این بیماری همه گیر را پاسخ نمی عبارتند از: حمایت موثر از حقوق بشر نابرابری و خشونت در منطقه و تعمیق. با توجه به گزارش CEPAL یکی از اعضای GTCC نابرابری و خشونت از انواع علیه زنان شده است و تشدید در طول همه گیر: زنان بیشتر تحت تاثیر مراقبت های پرداخت نشده کار رنج می برند بالاتر نرخ بیکاری را از مشکلات بیشتر در دسترسی به مزایای مالی و کمتر دسترسی به مواد غذایی در حالی که موارد خشونت علیه زنان و دختران افزایش یافته است.

یکی دیگر از آسیب پذیر جمعیت در طول بحران این است که از مهاجران. قبل از ورود coronavirus منطقه در حال حاضر تحت یک بی سابقه مهاجرت بحران سوخت ونزوئلا خروج. پس از 2015 بیش از 5 میلیون ونزوئلا باید کشور خود را ترک و بیش از 4 میلیون اقامت در کشورهای آمریکای لاتین و کارائیب. اما آنها تنها کسانی نیستند که 12 درصد از جمعیت در بلیز مهاجران از آمریکای مرکزی; و در 10 سال گذشته شیلی اعطا کرده است در اطراف 275,000 ویزا به مهاجران هائیتی. در حال حاضر آنها با مشکلات جدیدی مانند مرز تعطیلی و انزوا اقدامات است.

Migrantes en México.
Migrantes en México. | شاتر

از سوی دیگر وجود دارد, بحران بومی و آفریقایی نسل جمعیت در Covid-19. در این منطقه وجود دارد عدم دسترسی به خدمات عمومی و سلامت محصولات است. اگر چه بسیاری از این شهرها دسترسی محدود به قلمرو خود در بسیاری از موارد آن را ناموفق اندازه گیری: این ویروس وارد شده و تا به حال نا معلوم تاثیر بر جمعیت به ویژه آسیب پذیر به ویروس.

  • با توجه به حمایت های مالی برای منطقه و جهان بان پیش بینی است که در آینده 15 ماه آن کمک به کشورهای در حال توسعه برسد 160,000 میلیون دلار است که بخش زیادی از این مبلغ را کمک به دولت ها در امریکا لاتین و کارائیب برای مدیریت بهتر اورژانس است. در حال حاضر نزدیک به 2 میلیارد دلار توزیع شده در منطقه برای مقابله با این بیماری همه گیر. اما در آینده با بالا رفتن سرسام آور نرخ بیکاری و تاریخی افزایش در فقر خواهد شد و تقاضا بسیار قوی تر و پشتیبانی مالی سیستم برای منطقه است.

ما باید برای تنظیم کردن آلارم در حال حاضر

در جولای 9, 2020, دبیر کل سازمان ملل متحد آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ هشدار داد که, به عنوان یک نتیجه از این ویروس, امریکا دچار یک افت شدید در, گردشگری, اقتصادی انقباض 9.1% - بزرگترین در 100 سال - و کاهش حواله را ترک خواهد کرد که منطقه با 45 میلیون بیشتر مردم در فقر نسبت به سال 2019 آمار و ارقام. با این افزایش تعداد مردم فقیر در منطقه خواهد شد رسیدن به 230 میلیون که 28 خواهد بود در فقر شدید.

Antonio Guterres, Secretario General de Naciones Unidas.
آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ, Secretario General de Naciones Unidas. | Centro de imágenes abierto de Naciones Unidas.

برای اشاره به این حادثه تلخ این مدل توسعه در آمریکای لاتین و کارائیب باید بازسازی شود. "در یک منطقه که در آن نابرابری تبدیل شده است قابل دفاع (...)" ساختن بهتر فردا "خواستار تقویت حکومت دموکراتیک و حقوق بشر حفاظت و حکومت قانون (...) در زمانی که بیش از حد بسیاری از شهروندان احساس کنار گذاشته بیشتر پاسخگویی و شفافیت بسیار مهم هستند".

نقش چند جانبه پاسخ به غلبه بر این بحران است و کلیدی خواهد بود. تا کنون حمایت خود شده است کافی است. اقدامات مالی نیاز به گسترش به کشورهای با درآمد متوسط با پرداخت پسوند پرداخت بدهی deferrals و گسترش بین المللی پول سفارشات. نیز اقدامات فوری باید ایجاد شده برای حفاظت از حقوق بشر جلوگیری از فساد و بهبود دموکراسی همیشه شکننده در منطقه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن