وجود دارد در حال رشد و حرکت به ممنوعیت chokeholds. فارگو-مورهد پلیس طرح نیست برای پیوستن به آن

"این چیزی است که تا کنون از ما در قلمرو از تاکتیک های دفاعی که در آن ذکر نشده در برنامه درسی ما," او گفت: تاکت

توسط NEWSATROPAT در 25 خرداد 1399

"این چیزی است که تا کنون از ما در قلمرو از تاکتیک های دفاعی که در آن ذکر نشده در برنامه درسی ما," او گفت: تاکتیک خطرناک است.

این یک مضمون مشترک در فارگو-مورهد منطقه است. ادارات پلیس و کلانتر دفاتر در اینجا لازم نیست سیاست به صراحت منع chokeholds اما آنها نمی آموزش افسران به آنها را انجام دهد یا نه.

به فارگو و مورهد ادارات پلیس می گویند که آنها نمی طرح ممنوعیت chokeholds در هر زمان به زودی حتی به عنوان یک جنبش به انجام این کار به دست آورده کشش در سراسر ایالات متحده و در سراسر جهان پس از جورج فلوید مرگ در مینیاپولیس پلیس بازداشت کرده است. فلوید درگذشت مارس 25 بعد از یک افسر زانو در گردن او برای چند دقیقه. اطرافیان تصویری دستگیر فلوید گفتن پلیس "من نمی توانم نفس بکشم."

Sgt. Mike Saden conducts a training exercise on Thursday, May 11, with police academy trainees at the Fargo Regional Law Enforcement Training Center. David Samson / The Forum

گروهبان. مایک Saden انجام یک تمرین آموزشی در روز پنج شنبه, مارس 11 با آکادمی پلیس کارآموزان در فارگو اجرای قانون منطقه ای مرکز آموزش. دیوید سامسون / انجمن

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz خواست قانونگذاران ایالتی را به این ممنوعیت chokeholds آنها به عنوان شروع یک جلسه ویژه در هفته گذشته. کنگره نیز وزن در هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواهان اعلام نیت برای اصلاح قانون اجرای سیاست های.

داکوتای شمالی رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم ندارد هر برنامه به پیشنهاد ممنوعیت تاکتیک حداقل نه بدون بحث در مورد آن را با قانونگذاران ایالتی اجرای قانون و سایر ذینفعان گفت: فرماندار, دفتر سخنگوی مایک Nowatzki.

فارگو رئیس پلیس دیوید تاد به احتمال زیاد نمی خواهد پیشنهاد هر گونه تغییر سیاست در هفته های آینده پس از او بازنشسته است و در پایان ماه جولای سخنگوی وزارت جسیکا Schindeldecker گفت.

هیچ راهی وجود دارد برای نوشتن سیاست برای هر وضعیت پلیس اما فارگو طول می کشد به طور جدی به آموزش افسران خود را به تنها استفاده از زور در صورت لزوم Saden گفت.

مورهد رئیس پلیس شانون مونرو می گوید که او هیچ برنامه ای برای لیست chokeholds به عنوان یک ممنوع روش در بخش سیاست.

گروهبان. اسکات Kostohryz که شده با مورهد اداره پلیس از سال 1994 اشاره کرد که آموزش برای برخی از افسران در جای دیگر در ایالات متحده شامل یک جانبی عروق گردن داری که محدود جریان خون و نیروهای یک فرد به تصویب.

"گروه ما هرگز اجازه داد که به یک مانور است که ما می خواهم که ما افسران قطار در" مونرو گفت. "ما هرگز احساس راحتی با آن خاص مانور چرا که اگر کسی نیست بسیار آموزش دیده در آن از آن آسان است به آسیب کسی."

هر دو در ایالت مینه سوتا و داکوتای شمالی قوانین ایالتی است که می گویند که استفاده از زور لازم و معقول است. نه اشاره chokeholds یا عروقی محدودیت.

Sgt. Mike Saden conducts a weapons draw exercise on Thursday, May 11, with police academy trainees at the Fargo Regional Law Enforcement Training Center. David Samson / The Forum

گروهبان. مایک Saden انجام یک سلاح قرعه کشی ورزش در روز پنج شنبه, مارس 11 با آکادمی پلیس کارآموزان در فارگو اجرای قانون منطقه ای مرکز آموزش. دیوید سامسون / انجمن

Sgt. Derek Arndt از داکوتای شمالی بزرگراه گشت یک افسر آموزشی برای دولت اجرای قانون آکادمی آموزش در بیسمارک. آکادمی کمک می کند تا دانشجویان ساخت مجموعه مهارت برای شبیه سازی برخورد با موقعیت های مختلف Arndt گفت.

Chokeholds, اما, نه آموزش, او گفت:.

"ما بسیار آگاهانه از گردن و تمام اجزای گردن" Arndt گفت. "همه کسانی که بسیار حساس هستند مناطق. که ثابت آموزش پوینت آموزش نقطه در طول تمام سطوح از استفاده از زور است."

مرتبط:

در سال 1989 ایالات متحده تصمیم دیوان عالی کشور در گراهام در مقابل کانر که حکومت لازم و استفاده مناسب از نیروی باید در نظر گرفته شود بر اساس این دیدگاه به خوبی آموزش دیده در صحنه افسر استفاده شده است به عنوان یک راهنما برای افسران مورهد پلیس سروان. Deric Swenson گفت.

"این یک سواری رایگان برای پلیس," او گفت:.

Saden گفت: ماموران باید بدانید که از نظر حقوقی چه معقول و لازم است. آنها باید از خود بپرسید چه داوران می نمایش به صورت معقول و منطقی است.

"یک افسر پلیس است که واقعا بسیار پیچیده هنگامی که شما در مورد آن فکر می کنم" او گفت:.

برخی از سازمان های محلی شده اند اطلاعات خود را در مورد استفاده از زور در سیاست های آنلاین در هفته های اخیر از جمله فارگو اداره پلیس در وب سایت خود را.

During the Fargo Marches for George Floyd demonstration on May 30, protesters gathered outside Fargo police headquarters. C.S. Hagen / The Forum

در طول فارگو راهپیمایی برای جورج فلوید تظاهرات در 30 مه معترضان با تجمع در مقابل ساختمان فارگو مقر پلیس. C. S. هاگن / انجمن

مرتبط:

سنسور. ctq و تینا اسمیت از مینه سوتا پیوست همکار دموکرات ها در هفته گذشته در حمایت از عدالت در پلیس عمل می کنند که شامل ممنوعیت در سراسر کشور در chokeholds همراه با تعدادی از تغییرات دیگر.

"این مرحله ما نیاز به در مینه سوتا و در هر کشور در سراسر امریکا" اسمیت در بیانیه ای گفت. "همه ما باید منجر به تماس به عمل و این تغییرات بلند و طولانی سر رسیده است."

تشکر. کالین پترسون یک دموکرات که نشان دهنده مقدار غربی مینه سوتا نیست پاسخ دادن به یک ایمیل به دنبال اظهار نظر در این داستان.

داکوتای شمالی, اعضای کنگره, همه جمهوری خواه توافق چیزی نیاز به تغییر در policing, اما آنها تردید در حمایت از ممنوعیت در سراسر کشور در chokeholds. سناتور. جان Hoeven گفت: دموکراتها از لایحه بیش از حد می رود در federalizing اجرای.

"من به طور کامل نمی راحت با کنگره به عنوان یک کل micromanaging این مسائل, اما من فکر می کنم که ما باید استاندارد بهترین شیوه برای استفاده از نیروی" Rep. کلی آرمسترانگ گفت:, و اضافه کرد که او می خواهد برای دیدن بیشتر د-تشدید آموزش.

سناتور. کوین کرامر گفت: این امکان وجود دارد که او می تواند در نهایت حمایت از ممنوعیت هنگامی که او می آموزد بیشتر در مورد آن, اما در حال حاضر او ترجیح رویکرد ارائه دستورالعمل ها و مشوق هایی برای رفتار خوب است.

"آنچه که من نمی خواهم به انجام است که پلیس ما پلیس," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب