جهان است که کمتر نوشیدن قهوه در حالی که کارگران در خانه بمانند

توسط: تابناک | منتشرشده: ژوئیه 12 سال 2020 10:55:38 am در یک کار از خانه های دنیا, ضربه کافه محلی برای

توسط NEWSATROPAT در 22 تیر 1399
توسط: تابناک | منتشرشده: ژوئیه 12 سال 2020 10:55:38 am
The world is drinking less coffee while office workers stay home در یک کار از خانه های دنیا, ضربه کافه محلی برای روزانه کافئین ثابت تبدیل به یک آیین در حال حاضر فراموش شده گذشته است. (بلومبرگ)

در یک کار از خانه های دنیا, ضربه کافه محلی برای روزانه کافئین ثابت تبدیل به یک آیین در حال حاضر فراموش شده گذشته است. و مهم نیست که چقدر آشپزخانه دم مصرف کنندگان را که فقط به نظر می رسد نیست به تقاضا ،

جهانی مصرف قهوه است به سقوط این سال برای اولین بار از سال 2011 ایالات متحده وزارت کشاورزی پیش بینی کرد. که حتی با یک افزایش بزرگ در باقلا خرید در فروشگاه مواد غذایی در میان شربت خانه در حال بارگذاری. خاموش شدن ناگهانی برای کافه ها و رستوران ها — که به طور معمول حدود 25 درصد از تقاضا شد و قریب به اتفاق و این می تواند در حالی که قبل از همه چیز انتخاب کنید تا دوباره.

ناپدید شدن کافه فرهنگ است که اتفاق می افتد در هر عمده منطقه است. محقق Marex Spectron برآورد در سطح جهان بیش از 95 درصد از خارج از بازار بود توقیف در برخی از نقطه در طول بیماری همه گیر. این آخرین و تاب و بی رحمانه از کروناویروس که پاره پاره خیلی دور از مردم که حتی ساده لذت بردن از طولانی بیش از یک اسپرسو امن است.

برای یادداشت های یک کافی شاپ زنجیره ای در لندن, محدودیت های, کاهش, در, شهرستان, اما بیشتر از آن 10 کافی نت ها است که تهیه کردن به کارگران دفتر باقی می ماند بسته شده است.

The world is drinking less coffee while office workers stay home

"این خواهد بود که آهسته و مبهوت گشت برای ما به عنوان بسیاری از دفاتر در لندن هستند و در آینده نه تا بعد از تابستان و برخی حتی ممکن است باز تنها در سال آینده گفت:" از بنیانگذاران رابرت رابینسون.

مصرف کنندگان نشان داده اند آنها مردد به ناهار خوردن در droves دوباره به عنوان اقتصاد بازگشایی شده است. کافی شاپ ها که اغلب بستگی صبح مسافران و بعد از ظهر قطع شده است به خصوص ضربه سخت. Dunkin' مارک Group Inc. دهکدهای از دست داد بسیار از آن صبحانه جمعیت در طول بیماری همه گیر کوروناویروس در حالی که استارباکس Corp. تجهیز نشدن آن مدل نورد از "وانت" فروشگاه قالب که نمی تواند به هر یک از میز و صندلی است که به طور سنتی ساخته شده آن کافه های محبوب آویزان کردن نقطه.

"اگر شما احساس می کنید مانند در اختیار داشتن یک کاپوچینو سفارش آنلاین واقعا کار به قهوه, همه چیز در مورد جنبه های اجتماعی گفت:" رابینسون.

یک hobbled بهبود تقاضا برای قهوه می تواند ویرانگر برای حدود 125 میلیون دلار در سطح جهانی است که بستگی به محصول برای امرار معاش خود. تولید کنندگان در حال حاضر در حال مبارزه از طریق بحران مالی پس از سال ها از سپر برداشت موجب طولانی مدت بازار خرس. Citigroup Inc. پیش بینی کرد که قیمت های آتی برای دانه های قهوه عربیکا می تواند افت تقریبا 10 درصد در نیمه دوم سال به حدود 90 سنت در هر پوند معلق در هوا در نزدیکی شکستن حتی هزینه های. در همین حال سازمان بین المللی قهوه هشدار داد که خطرات ناشی از کار کودکان در مناطق توليد به عنوان فقر را افزایش می دهد برای کشاورزان است.

The world is drinking less coffee while office workers stay home Barista آماده مشتریان قهوه (بلومبرگ)

برزیل Suplicy کافه Especiais یکی از بزرگترین کشور کافه های زنجیره ای مجبور شد برای به تعویق انداختن پرداخت به کشاورزان برای محموله های که در حال حاضر تحویل داده شده است. در ضمن سفارش های جدید تامین خواهد شد تنها به تدریج اجرایی Felipe Braga گفت: در یک مصاحبه تلفنی.

Suplicy عمل 25 فروشگاه اکثریت قریب به اتفاق که بسته شده اند توسط Covid-19 محدودیت از اواسط ماه مارس. یک تعداد انگشت شماری بازگشایی اخیرا به دلیل کاهش مستند محدودیت اما سپس آنها را توقیف یک بار دیگر به دلیل به اندازه کافی مشتریان از طریق آمدن.

"برخی از ما امتیاز شرکای در حال حاضر به ما هشدار داد که آنها را" به طور دائم براگا گفت.

هنوز, برخی از فروشگاه اپراتورها در حال برداشتن گام برای تغییر مدل کسب و کار خود است که می تواند کمک به جرقه برخی از دوباره بجای اول برگشتن.

حداکثر کراولی دو راهزن کافی شاپ ها در نیویورک Midtown و چلسی محله باقی می ماند "در مکث" hobbled توسط بسته شدن دفاتر محلی. در ضمن او فقط باز کردن یک جدید Hamptons محل در شهر ساوتهمپتون, محاصره که در آن بسیاری از شهر نیویورک ساکنان فرار به در اوج این بیماری همه گیر و که در آن به خوبی به انجام ساکنان صرف تابستان است.

"منهتن ترافیک است که هنوز هم بسیار سبک است. Hamptons بسیار شلوغ است. آن را حس می کند برای ما. از آن جایی که بسیاری از مشتریان ما به" کراولی گفت.

نیز وجود دارد برخی از خوش بینی بدترین است.

در آسیا سریعترین رشد بازار برای قهوه مصرف در رستوران ها و کافه ها است که انتظار می رود به بهبود می یابند در نیمه دوم سال به عنوان بسیاری از کشورهای ظهور از مستندات با توجه به قهوهای مایل به زرد هنگ هنگ, APAC, مواد غذایی و نوشیدنی تحلیلگر در شرکت تحقیقات بازار Mintel. و این وزارتخانه همچنین پیش بینی بهبود در تقاضای جهانی در سال آینده است.

هنوز جهانی دوم موج عفونت می تواند به توقف بازگشایی برنامه. مک دونالد شرکت کرده است گفت: این مساله از سرگیری همه ناهار خوردن در خدمات در آن ایالات متحده رستوران ها به عنوان ویروس عود در مناطق در سراسر کشور. و حتی اگر فروشگاه باز ترس از سرایت می تواند همچنان به نگه داشتن مشتریان به دور است. استارباکس است که عامل حدود 95 درصد از شرکت های ایالات متحده فروشگاه اما فروش قابل مقایسه بودند پایین 43 درصد در ماه مه.

به علاوه وجود رکود اقتصادی است که به طور کلی اسپرز مصرف کنندگان به اصلاح ناهار خوری خود را از هزینه های.

این Dalgona قهوه sensation — کرکی شلاق نوشیدنی ساخته شده از قهوه فوری است که محبوبیت در رسانه های اجتماعی نشان می دهد که مصرف کنندگان در حال تلاش برای از نو خلق کردن کافه سرگرم کننده تجربه در خانه به جای. که می تواند در نهایت کمک به نجات قیمت روبوستا لوبیا استفاده می شود فوری, انواع, به معین از گرانتر arabica.

"اعتقاد ما بر این است که مصرف کنندگان را به سمت پایین حرکت قیمت امتیاز و به نوبه خود بیشتر به ارزان, فوری, قهوه, به عنوان آنها سفت کردن کمربند خود را در میان غم انگیز اقتصادی چشم انداز" Taohai Lin یک مصرف کننده و خرده فروشی تحلیلگر در Fitch راه حل. "مصرف کنندگان ادامه خواهد داد به آغوش دم خانه و قهوه فوری, هر دو, چرا که آنها هنوز هم برای جلوگیری از رفتن به کافه ها و همچنین به دلیل آن است که به طور کلی یک جایگزین ارزان تر است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن