جهان پس از COVID: خبر خوب

ما باید دوباره کشف چیزی است که همه واقعا متفکران بزرگ بشریت همواره شناخته شده است که به رسمیت شناختن است که با

توسط NEWSATROPAT در 16 اردیبهشت 1399

ما باید دوباره کشف چیزی است که همه واقعا متفکران بزرگ بشریت همواره شناخته شده است که به رسمیت شناختن است که با توجه به انسان نه به دلیل موفقیت خود را در به حداکثر رساندن سود اما به دلیل این واقعیت است که آنها انسان هستند و در نتیجه اخلاقی (نه بازار) "عوامل". ما در نقطه دوباره کشف چیز دیگری که این متفکران حتی زمانی که برچسب "اقتصاددانان" (مانند آدام اسمیت) نیز می دانستند که این مردم بود که اختراع اقتصاد به منظور بهبود زندگی خود را; آن بود و نه اقتصاد که اختراع شد مردم برای خدمت به آن را به عنوان "کادر". اقتصاد است که وجود دارد برای خدمت به مردم و نه دیگر از راه دور. بیشتر: انسان باقی می ماند اخلاقی عوامل به عنوان طولانی به عنوان آنها را اجازه نمی دهد اقتصاد برای تبدیل شدن به کارشناسی ارشد خود را (چیزی که به غیر از تعصب خواننده از آدام اسمیت باید واضح از شروع).

هنگامی که چنین حقایق اساسی در مورد وضعیت بشر شده اند را دوباره کشف کرد ما وارد یک مرحله کاملا جدیدی از سیاست های اقتصادی. در واقع ما در حال حاضر در آن است. چه اتفاقی افتاد به بودجه متعادل, ریاضت, تنگ, پول, برش پشت در هزینه های عمومی, تجدید ساختار, ساده, بدهی ؟ چه اتفاقی افتاد به کل معماری پولی و مالی ارتدکسی است که اداره زندگی از پست-baby boom نسل? آن ناپدید شده در برق زده از چشم. به معنای واقعی کلمه یک روز حدود سه هفته پیش آن را هنوز هم ایستاده; روز بعد از آن بود رفته و با انجام. به جای محکم کردن کمربند دولتها از بزرگترین اقتصادهای جهان در حال تولید واقعا فوق العاده مشابه از پول است که در آن به غرق همه گیر مربوط به رکود است. قبلی "کینزی" دوره های در حال حاضر در مقایسه paled.

هنگامی که ما آمده از این توهم که اقتصاد است استاد از همه انسان ما به ناچار باید برای مقابله با آن ایدئولوژیک اساس به شوخ طبعی این ایده که مردم زندگی می کنند به عنوان افراد جدا شده و هدف آنها این است که برخورد مانند اسنوکر توپ را در دستیابی به حداکثر سود.

حتی بیشتر نگاه گذرا به تاریخ بشریت نشان می دهد که انسان ها و حیوانات است که زندگی در جوامع. آنها "طبیعت" جامعه سازندگان به ارسطو اشاره کرد تا زمانی که 2300 سال پیش. خارج از جامعه او ادامه داد: شما می توانید زندگی به عنوان یک جانور یا یک خدا; اما نه به عنوان یک انسان است. این متفکران بزرگ از ارسطو در, اند که فضائل را به انجام کاری برای جامعه دارد و با فضیلت است که ناشی از به حداکثر رساندن خود را به دست آورید. از این به شرح زیر است که به رسمیت شناختن است که با توجه به کسانی که کار مشترک خوب حتی به قیمت به خطر انداختن خود و بدون به رسمیت شناختن احتمالا می تواند با توجه به کسی که خود را به حداکثر رساندن سود با فدا کردن منافع مشترک است. همانا که راه طرد نهفته است.

این همه مسلما اساسی مسائل دانشجوی سال اول در سطح. اما یکی از فوق العاده جنبه های هر یک بحران واقعی است که ما به طور ناگهانی به عقب پرتاب در مسائل اساسی فورا رها از شیک ایده هایی که نگاه فقط دیروز بود و خیلی خوب frippery...

کشف جامعه

دوباره کشف که مردم زندگی می کنند در جوامع در حال حاضر طنین طریق زندگی روزمره COVID زده جوامع است. همبستگی است که به طور ناگهانی در مد به عنوان داوطلبانه است قربانی به صورت مشترک خوب و کمک متقابل و همکاری و به اشتراک گذاری. جوامع در مستند نشان می دهد به رسمیت شناختن توسط کف خود را از بالکن برای مردم کار برای افراد دیگر – و نه برای موفق میلیاردرهای. بودند دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به ایستادن برای اولین انتخابات در هر یک از این جوامع امروز او خواهد بود خندید خارج از دادگاه.

رهایی از تسلط بر اقتصاد و غلبه بر اسطوره که مردم زندگی می کنند به عنوان افراد جدا شده را به ناچار به تضعیف تمام تلاش ها برای ایجاد استبداد تحت پوشش امنیتی است. جدا شده افراد طعمه آسان برای ترس. مردم در همبستگی با یکدیگر در حال بطور قابل توجهی کمتر از ترس و بطور قابل توجهی کمتر حاضر به دست بیش از آزادی خود به برخی از قوی ،

این می رود حداقل در برخی از راه در جهت توضیح اینکه چرا مردان قوی از دیروز نگاه عجیبی کاهش یافته در نور روز جدید است. ویکتور اوربان باقی مانده است به تنهایی در موفقیت خود را در لغو تشریفات و ایجاد نامحدود حکومت توسط فرمان. این مدل نشده در جای دیگر تکرار شده است و در حال حاضر بسیار بعید است. زمانی که گرد و غبار حل و فصل ما به پایان خواهد رسید تا بیش از احتمال زیاد با یک دیکتاتوری مجارستان در حال تک (و غیر قابل توضیح) چشم درد در صحنه فقط به کره شمالی شده است یک چشم درد غیر قابل توضیح در عرصه جهانی.

جدی تر دیکتاتورها نیز منقبض شده به سایه های سابق خود شویم. رئیس جمهور اردوغان رفته نحو نامشخصی آرام دیگر شلیک broadsides در اتحادیه اروپا و به طور کلی در دموکراتیک غرب است. از آن شده است مدتی پس از دیدار با نفت خود را بر اساس اقتصاد از هم پاشیده خود بسیار, پا, ستایش شده است توسط هر کسی از نتیجه به عنوان یک محافظه کار رهبر محدود به شکست در پایان weaklings از لیبرال دموکراسی است. رئیس Xi گرفته شدید آمار در صحنه بین المللی برای تلاش برای پنهان کردن اورژانس بیماری همه گیر از جهان و همچنین بعد از آن برای باز کردن یک جذابیت-تقدیر-دروغ توهین آمیز علیه غرب است. به عنوان اروپایی و شرکت های آمریکایی شروع به خروج از چین – و به عنوان دولت های غربی در نهایت متوجه است که چینی "سرمایه گذاری" است که به عنوان خطرناک به امنیت خود را به عنوان این تنوع رئیس یازدهم به طور فزاینده خواهد بود بخشی از راه رفتن زخمی شدند. هنگامی که اندازه گیری در برابر این ظهور واقعیت آرزوهای خود را به هژمونی جهانی به شدت کاهش یافته است.

نه حداقل پس از بازگشت اقتصاد به مناسب آن (تابع) محل در امور بشری ما را وارد یک عصر انرژی جدید. در عرض چند هفته ما را با چشم خود ما (ما خواهد بود با گفتن نوه های ما از این است و آنها نمی خواهند باور ما) پایان زغال سنگ و نفت سنی است. پایان سن اتمی است در اطراف گوشه بعدی. پست-COVID جهان خواهد بود سبز به میزان پیش بینی شده در دوران قبل از COVID سن تنها با محیط زیست رادیکال مانند گرتا Thunberg و فعالان صلح سبز. تجربه کار از خانه است که ما در حال حاضر در حال جمع آوری مطمئنا نتیجه در طولانی سر رسیده de-غلظت از جمعیت دور از شهرهای بزرگ و بدون جمعیت به سمت حومه شهر. شهرستانها هستند, بعد از همه, این استان از تجار و مقامات رزمندگان شمرد و هنرمندان و درباریان و مدرسین دانشگاه; چه هر کس دیگری انجام می دهند وجود دارد ؟

ظهور و سقوط groupes d'origine

به اعتبار خود متفکران معاصر از متمدن چپ (ریچارد رورتی, چارلز تیلور و یک میزبان از دیگران) و متمدن راست (Roger Scruton و... er...) باید صرف تلاش بسیار بیش از ربع قرن گذشته برای مقابله با ایدئولوژی رایگان-شناور فردی و برای احیای مفهوم جامعه و ارزش های آن. متفکران کمتر-از-متمدن چپ و راست شانس کمتر هست. تلاش آنها برای شکست ایدئولوژی شایع فردگرایی با حل انسانی افراد در نخستین سوپ "هویت گروهی".

حدود یک ربع قرن پیش افکار جدید شروع متلاطم زیر سطح چپ آمریکایی دانشگاه. یک دهه بعد آنها را پشت سر هم به سطح به عنوان "سیاست هویت". این "سیاست" حمله به سمت مثبت ایدئولوژی فرد یعنی کلاسیک لیبرال ایده که هر یک از ما می تواند "بهتر است خودمان" را از طریق سعی و کوشش و تلاش تبدیل شدن به چیزی متفاوت از آنچه ما به عنوان. (در بالا ذکر شده Samuel J. Delaney معمولی مورد شروع کردن از هارلم و پس از کشیدن خود را با خود خندیدن تبدیل شدن به استاد در نزدیکی دانشگاه کلمبیا.)

این نوع از فرد سفر "identitarians" به ما گفته شد نه ممکن است و نه مشروع. اگر شما در حال متولد, سیاه, شما باقی می ماند و بخشی از هویت است که "سیاه و سفید". هر آنچه که شما به عنوان یک فرد شما می توانید تنها یک نماینده جمعی از "هویت" و تنها باید شنیده شود مانند. آنچه شما به عنوان یک فرد به حساب نمی آید. البته این رفت و برای تمام دیگر "هویت" گروه: سفیده مردان و زنان. این گروه شد در محدوده زمانی معین در طول یک سلسله مراتب اخلاقی نابرابری با توجه به ماهیت گروه خود هویت. مردان سفید پوست بودند تلقی می شود "با طبیعت" ستمگران از همه گروه های دیگر و در نتیجه از نظر اخلاقی خوار. در پایین شدند, سیاه, مظلوم توسط هر کس دیگری.

ما نیز گفته است که هیچ هویت گروه احتمالا می تواند وارد یک گفتگوی معنادار با هر هویت دیگر به دلیل خود را "تجربه زندگی" فقط بیش از حد متفاوت است. با گزینه ای از گفت و گو در نتیجه بسته شده و آنچه باقی مانده بودند سیاست های شکایت, خشم و قربانی – همه از آنها باردار با جنگ است.

به عنوان زمان عینک بینهایت, تغییرات اضافه شد به این, اما این پیام همان باقی مانده است: تنها چیزی که شما می توانید با زندگی خود را به یک نماینده از هویت گروه شما به دنیا آمده اند.

بزرگ انسانی و مورخ Tony Judt یک بار نوشت: "...فاقد مشترک "جامعه سرنوشت" پس به صحبت می کنند ما همه بیش از حد اغلب وسوسه به عقب نشینی در جوامع مبدا این حمله پی در پی گناه از ناسیونالیسم و "چند فرهنگی" یکسان".[1] در جوامع سرنوشت هستند و جوامع است که ما به عنوان افراد را انتخاب کنید برای تبدیل شدن به بخشی از و پذیرفته شده و به هنگام رسیدن خاص قابل اجرا استاندارد. جوامع مبدا ما می توانیم چیزی در مورد انجام; آنها را برای ما محکوم است.

تمام جوامع هستند و البته "تصور کنند." تصور جوامع سرنوشت فراهم می کند و افراد با انگیزه به "بهتر است خود را". تصور جوامع مبدا حذف این انگیزه است. در تصور جامعه از سرنوشت شما در رسیدن به شناخت خود از دستاوردها و فداکاری به عنوان یک فرد. در تصور جامعه از مبدا به رسمیت شناختن به شما می آید بدون تلاش به سادگی برای متولد شدن "یکی از ما".

جوامع مبدا تصور توسط چپ افراطی ثابت بیش از حد فکری خشک برای بسیاری از افراد به بلع است. زمانی که راست افراطی متوجه این موضوع و پیوست در این بازی به دست آورد بی نهایت موفقیت بیشتر. چه راست افراطی ارائه شده بودند که تصور جوامع مبدا که تا به حال مدت طولانی است که بخشی از تجربه انسانی: ملت قومیت ایمان است. بر خلاف جوامع تصور چپ افراطی این قادر به سرعت ریشه در ملت بود و توان کشور ایالات متحده منجر به تجزیه طلبی که رنگی باز دهه از قرن بیست و یکم.

هر ملت و دولت و افتادن به این دام دوباره تصور خود را به عنوان منحصر به فرد اخلاقی نسبت به هر کس دیگری و در نتیجه مستحق افزایش شناخت. این البته به شدت تضعیف لیبرال نظم بین المللی ساخته شده است در این فرض برابری بین کشورها به عنوان لیبرال دموکرات منظور ساخته شده است در این فرض برابری بین افراد است. روسیه اعلام کرد خود را منحصر به فرد و شروع به گاز گرفتن بیت خاموش مردم دیگر کشورها. انگلیسی ها به دنبال کت و شلوار و تصمیم به ترک اتحادیه اروپا به منظور به دنبال منحصر به فرد خود را; دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن "امریکا برای اولین بار" دنبال کرد. در اتحادیه اروپا به تازگی تمام عیار بیگانه رژیم خواستار "دمکراسی غیر لیبرال" و "اروپا از سازمان ملل". اسکاتلند و کاتالونیا و دیگران اقدام به تقسیم موجود خود را ملی جوامع و اعتصاب خود را.

ناگهانی مرگ و میر

کمتر از 100 روز به همه گیر – آیا ما با شنیدن هر یک از این ؟ فقط قبل از پایان پیر "عادی" در سمت چپ وجود دارد یک رسوایی دم بین فمینیست و ترانس و مردم است. چه اتفاقی افتاده است ؟ در سمت راست وجود دارد با اعتماد به نفس است که پیش بینی فروپاشی اتحادیه اروپا نزدیک است. آنچه امروز ما می بینیم کشور ایالات متحده تقاضاهای مصرانه برای درجه ای از همبستگی و یکپارچگی غیر قابل تصور یک زن و شوهر از سال پیش. امروز هر سیاستمدار جذاب به ملت خود را به ترک اتحادیه اروپا را پیدا کنید که (به قول رمان نویس بزرگ روسی میخائیل بولگاکف) سیاستمداران انسانی و گاهی اوقات به طور ناگهانی فانی.

در چشم از بحران مردم و به طور فزاینده متحده رفتار خوب قدیمی لیبرال-Kantian حالت – به عنوان برابر است. طوفان بحران دور دمیده شده است تمام predicates به منظور آشکار انسان برای آنچه که کانت همیشه می دانستم که آنها در ذات خود یک بار تمام particularist فنی شده اند محروم کردن: اعضای برابر از آنچه که استفاده می شود به نام "نژاد بشر", مستحق مساوی احترام به شان و منزلت.

حداقل نه ما همه می آیند به درک اینتر-ارتباط هر کس با هر کس دیگری در سراسر جهان است. هیچ جدایی و انزوا و نه بالاترین دیوار می تواند به ایجاد امنیت برای برخی از در حالی که خروج از هر کس دیگری نا امن. پس از همه, چگونه این همه شروع کنم ؟ کسی می خوردند نپخته خفاش در چین و هزاران نفر از مردم در حال مرگ در ایتالیا...



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن