باید بلافاصله متوقف کردن فروش اسلحه که در حال کشتار غیرنظامیان این کشور

اما این ائتلاف در ادامه به شوک. در بعد از ظهر 8 اکتبر 2016 جامعه هال در نزدیکی یمن پایتخت صنعا پر شده بود با ح

توسط NEWSATROPAT در 31 اردیبهشت 1399

اما این ائتلاف در ادامه به شوک. در بعد از ظهر 8 اکتبر 2016 جامعه هال در نزدیکی یمن پایتخت صنعا پر شده بود با حدود 1500 نفر از مردان و پسران ادای احترام خود را در مراسم تشییع جنازه پدر حوثی منصوب وزیر کشور. در 3.30 pm این رویداد بسته بندی - بالا-مشخصات و آگهی در Facebook – مورد حمله قرار گرفت توسط هواپیماهای ائتلاف کشته شدن حداقل 84 و مجروح شدن حداقل 550.

کسانی که نه ناتوان اولین حمله هوایی سعی در نجات خود را با پریدن از دوم-طبقه ویندوز, حفظ بیشتر صدمات. دیگران ماندند و کشته شدند حملات است که به دنبال. به عنوان یکی از زخمی قربانیان Esam Al-Rawishan (25) گفت: Mwatana محقق "آن را هرگز به من رخ داده است که آنها را بمب گذاری در یک مراسم تشییع جنازه سالن."

زمانی که تأمل در اینکه آیا یا نه به ادامه فروش سلاح پس از قتل عام مانند این بسیاری نمی خواهد وارد در عبارت "بسیار ریز متعادل است." که عبارت جانسون استفاده داخلی, ضبط خبرنگاری در کمتر از یک ماه بعد زمانی که او ابلاغ پیشنهاد خود را برای مجوز به عربستان سعودی همچنان ادامه دارد.

این یادداشت را زبان که characterises ادامه داد: عرضه سلاح به عربستان سعودی به عنوان یک موضوع متنوع ضمنی دولت بود به تصمیم موشکافی آن را سزاوار. حقیقت بعد از آن پدید آمده در این دوره از دادخواهی آورده شده توسط کمپین علیه تجارت اسلحه (CAAT): دولت بود و نه حتی مطالعه فردی حملات هوایی نزدیک به اندازه کافی به یک نظر در مورد اینکه آیا آنها تا به حال نقض قوانین بین المللی است. این نقص در فرایند خیلی اساسی که به علت بریتانیا در دادگاه تجدید نظر به سرکوب صدور مجوز تصمیم گیری در ماه ژوئن سال 2019 در اصطلاح 'عقلانیت' دلایل – یک دشوار آستانه برای دیدار با. دولت بریتانیا در عین حال به تصمیم می گیرید که آیا آن را عطا خواهد کرد که بیشتر مجوز به عربستان سعودی و یا تعلیق extant مجوز – اما محدودیت های حقوق عمومی درمان به دستور دادگاه تجدید نظر باید بدان معنی است که نقل و انتقالات تحت مجوز مجاز به ادامه.

این CAAT تصمیم گام مهمی است و باید جشن گرفته شود اما دولت بریتانیا در حال حاضر جذاب و حقوقی رسیدگی می کند و ناقص است. در حالی که این مورد و امثال آن را به کار راه خود را به آرامی از طریق قضایی سیستم حملات هوایی ائتلاف همچنان به کشتن و ضرب و جرح غیرنظامیان این کشور اغلب با استفاده از سلاح های غربی.

یک دولت به رهبری بوریس جانسون نیز باید در معرض جدی مجلس بررسی چیزی است که می تواند توسط یک تحویل به درستی تشکیل کمیته را انتخاب کنید. آخرین مجلس کمیته کنترل صادرات اسلحه متوقف به وجود داشته باشد زمانی که انتخابات عمومی نامیده می شد در ماه دسامبر 2019 و تلاش های در جریان برای فشار به صورت کامل کمیته را انتخاب کنید. از آن شده است بیش از نه ماه پس ما سازمان به دولت دقیق و شواهد که ائتلاف flouts قوانین بین المللی و سپس whitewashes عواقب و در عین حال مسئول وزیر شکست خورده را پاسخ دهند.

به عنوان مناجات هولناک غیرنظامیان تراژدی همچنان ادامه دارد, ما خواستار پارلمان بریتانیا برای ایجاد یک صادرات اسلحه انتخاب کمیته بدون تاخیر. به برجسته کردن نیاز فوری برای تجدید موشکافی ما در Mwatana و گلن در حال انتشار شواهد همراه با قوانین بین المللی تجزیه و تحلیل و رسمی تسلیم در پیش بینی بسیار مورد نیاز کمیته. شواهد مانند این نیاز به طور فعال در نظر گرفته شده و برجسته فوری نیاز به اطمینان حاصل شود که این دولت پایبند به اخلاق و تعهدات قانونی به انکار مجوز که در آن روشن وجود دارد خطر از سلاح های استفاده شده در این کمیسیون از موارد جدی نقض قوانین بشردوستانه بین المللی ،

بوریس جانسون 2016 memo – متشکل از هفت خط - مشخص است که مجوز می تواند همچنان به دلیل "عربستان سعودی به نظر می رسد هر دو متعهد به بهبود فرآیندها و اقدام به نشانی شکست/حوادث انفرادی." ارسال مقاله ما نشان می دهد که دولت هرگز نباید با تکیه بر چنین بی ارزش اطمینان و بریتانیا شواهد کافی که بدون عمل بیشتر در بخشی از بریتانیا و دیگر سلاح-تهیه متحده ائتلاف وارد تراژدی ادامه داده اند و مسلما ادامه خواهد داد برای کشور ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب