سواب تیم ملی: Phlebotomists تبدیل ویروس تست در میان گمنام کارگران خط مقدم

او هنوز هم در یک روز اخیر به کمک یک اشتباه زن مسن در یک حافظه واحد مراقبت پیدا کردن یک نابجا و کفش در میان چیز

توسط NEWSATROPAT در 5 خرداد 1399

او هنوز هم در یک روز اخیر به کمک یک اشتباه زن مسن در یک حافظه واحد مراقبت پیدا کردن یک نابجا و کفش در میان چیزها.

"آنها جدا شده و آنها به تنهایی آنها می ترسم" گفت: بلوک M بهداشت فرویو فصاد شده است که باز آموزی برای تست ساکنان در مراقبت coronavirus.

دیگر از محدود تعامل با کارکنان و یا پنجره و چت آنلاین با خانواده بیشتر ساکنان نداشته های اجتماعی بازدید کننده از اوایل ماه مارس. بلوک که کشیده شده نمونه خون از بسیاری از ساکنان همان سال در تلاش برای پر کردن جای خالی به عنوان بهترین او می تواند در این زمان او با آنها.

"ما می دانیم که حتی نوه هاشون' نام. ما می دانیم که خود را پسران و دختران خود را به نام" بلوک گفت. "آنها واقعا مایل به تماس انسان و شفقت درست مثل بقیه از ما."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

غیر معمول نقش

در زمانی که خانواده ها قادر به دیدار عزیزان خود را چهره به چهره در خانه های پرستاری و مراقبت از امکانات phlebotomists در حال بازی غیر معمول نقش های جدید در جنگ علیه COVID-19.

در علاوه بر این به روال وظایف نقشه کشی نمونه خون در صورت لزوم برای بررسی پزشکی سطح آنها شده ام باز آموزی و مستقر در خط مقدم به آزمون برای coronavirus در جامعه بیشتر احتمال دارد به مرگ از آن — افراد مسن و ناتوان.

تا به امروز بیش از 80 درصد از مینه سوتا شناخته شده COVID-19 مرگ و میر شده است در امکانات مراقبت.

تست دیده می شود به عنوان یک جزء ضروری از نگه داشتن این ویروس از گسترش به و یا در امکانات. آن را نیز بهترین ابزار جامعه پزشکی در حال حاضر برای پیگیری که در آن ویروس در حال حرکت است و چگونه به سرعت و ارزیابی آنچه استراتژی های پیشگیری مشغول به کار هستند.

حتی پس در اولین هفته از همه گیر ترین تست در مراقبت از امکانات متمرکز در مناطق شناخته شده مواجهه و یا شیوع بیماری.

از طریق مشارکت با بخش خصوصی شبکههای بهداشت و درمان دولت به تازگی پا تا تست در جمع امکانات مراقبت که شامل خانه های سالمندان زندگی کمک و مراکز توانبخشی.

هفته گذشته 39 امکانات در سراسر کشور به حال ساکنان و کارکنان غربالگری coronavirus. یکی دیگر از 30 تست خواهد شد این هفته. حدود 300 امکانات ایالت خواسته اند به صورت کامل بر روی سایت تست شده است.

سریع ء عاطفی تخلیه

این یک گام سریع احساسی تخلیه و در عین حال با انجام چند ماه برای بلوک و دیگر اعضای M بهداشت فرویو را "سواب تیم ملی" یک گروه از تلفن همراه آزمایشگاه مراقبت از تکنسین های که بازدید از همان امکانات مراقبت از سالها به جمع آوری نمونه خون.

"این باعث می شود من احساس خوبی شناخت ما کل ساختمان انجام می شود و ما می دانیم که اگر آنها مثبت است یا نه گفت:" تونیا هلر یک آزمایشگاه مراقبت تکنسین که قبلا در زندگی کمک و مراقبت از حافظه مراکز به مدت شش سال.

ساکنان یک حق حاضر به آزمایش می شود اما بیشتر در حال حاضر و یا فقط نیاز به برخی از توضیح از کارکنان یا خانواده که دسترسی آنلاین.

"من همیشه مطمئن شوید که برای رسیدن به سطح چشم چهره به چهره و نه فراتر از آنها" هلر گفت. "بسیاری از آنها را در اخبار شنیده ام در مورد COVID-19. این است که آنها نمی خواهند به آزمایش می شود. آن را فقط به (موضوع) آن انجام می شود."

به دنبال نشانه هایی

پروتکل های ایمنی مانند نمایش به امکانات می تواند تغییر mid-shift. اساسی غربالگری سوالات — "آیا شما مواجه می شوند هر کسی که آلوده می شود؟" — باید تنظیم شود. البته آنها مواجه می شوند آلوده و گاهی به صورت روزانه.

"تمام خانه های که ما در حال دیدن بسیار سخت کوش در انجام اقدامات فعال برای نگه داشتن مردم امن" گفت: ملیسا Rist یک مدیر آزمایشگاه با سواب تیم ملی.

در حالی که ابزار غربالگری متفاوت ترین امکانات مراقبت از رفتار متوسط چک و برخی از در حال حاضر استفاده از دیجیتال, انگشت دستگاه به نام صترلزرس برای بررسی کاهش سطح اکسیژن. "شاد هیپوکسی," سطح اکسیژن بدون تنگی نفس پدید آمده است به عنوان یک پتانسیل نشانه ای از coronavirus در حامل های که در غیر این صورت بدون علامت. بنابراین از دست دادن طعم و مزه یا بوی آن است.

که اطلاعات بود که شناخته شده است که کارکنان و بازدید کنندگان قراضه در امکانات مراقبت از اول مارس آغاز شد. بسیار وجود دارد که نمی شناخته شده در آن زمان و مقدار است که هنوز کشف نشدهاند. "من فکر می کنم وجود دارد مقدار زیادی از چپ به آموخته شده در مورد ویروس" Rist گفت.

با تکیه بر هر یک از دیگر

پس از یک ویژه تخلیه shift, چگونه گرد و خاک پیراهن شارژ ؟

Rist از دست می دهد و خودش را در پازل. هلر از دست می دهد و خودش در او دو سال. بلوک بافندگی پتو و کار در پروژه های بازسازی. یک زن دیگر مربیان نوههایشان او در مدرسه و دیگری افتخار مالک جدید از یک توله سگ.

بیشتر از همه آنها با تکیه بر هر یک از دیگر.

"آن را دوست ندارم شما می توانید رفتن به خانه به همسر خود را مگر اینکه آنها در زمینه های پزشکی و آنها را می دانم آنچه شما در حال رفتن را از طریق" بلوک گفت.

بیشتر از همه نگه داشتن حس ماموریت کلیدی است.

"من فکر نمی کنم کسی می رود به زمینه بهداشت و درمان اگر شما لازم نیست که یک زمینه ای نیاز دارید و یا می خواهید برای ترویج خدمات به بشریت" بلوک گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن