به Sven-اره مینه سوتا ساخته-کمپینگ اصلی تبدیل 60

آنها آمده بود پس از دیگری در پورتیج تا نزدیکی چاقو دریاچه از جمله یک پسر که تا به حال پای خود را تا پانسمان. "

توسط NEWSATROPAT در 13 خرداد 1399

آنها آمده بود پس از دیگری در پورتیج تا نزدیکی چاقو دریاچه از جمله یک پسر که تا به حال پای خود را تا پانسمان.

"او گفت که او آن ضربه با تبر تلاش برای برش چوب" Swenson به یاد می آورد برخی از 60 سال بعد در حالی که در راحتی خود را دلوت اتاق نشیمن.

"من نمیفهمد باید وجود داشته باشد یک راه بهتر برای برش چوب در یک سفر کمپینگ از نوسانی تبر در اطراف" Swenson گفت. "بنابراین من به خانه رفتم و خواب این است."

The Swen Saw, the invention of Duluthian Richard Swenson, has been a staple of camping trips for six decades. Swen Saw photo.

این Swen دیدم اختراع Duluthian ریچارد Swenson, شده است به یک جزء اصلی از سفر کمپینگ در شش دهه. Swen دیدم عکس.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"این" است Sven-دیدم بسیار کاربردی کمپینگ اره برای برش چوب است که چین تخت برای ذخیره سازی در کوله پشتی و کیسه های آخر هفته. این سبک دیدم (حدود یک پوند) طراحی شده است به طوری تیغه stows دور به رسیدگی هنگامی که استفاده نمی کنید پس هیچ لبه های خشن چسبیده به آسیب بسته یا فرد حامل آن است.

این یکی از کسانی که رفتن به کمپینگ ابزار است که یاد Northland در تقریبا همه کمپینگ جعبه یا کیسه مانند یک کلمن اجاق گاز در سفرهای ماهیگیری و یا Duluth, بسته, کوله پشتی, در یک قایق رانی. اگر وزن و یا فضایی است که یک مسئله این است که حق را برای حمل. (معدن بوده است در پرواز-در سفرهای ماهیگیری در آلاسکا قایق-در سفرهای کمپینگ در Voyageurs ملی پارک ماشین-سفر کمپینگ به Yellowstone با بچه ها و همچنین قایق رانی و ماهیگیری ماجراهای.)

Dick Swenson.

کیر Swenson.

Swenson اولین نسخه های خانگی ساخته شده بود از برق رفتار ديگر بنابراین تیغ اره مناسب خواهد بود و در داخل اداره کند. افراد دیگر را خیلی دوست داشت از آنها خواسته او را بیشتر.

"من نمی باید زمان برای آن است. من تا به حال یک کار تمام وقت با شرکت Honeywell در آن زمان در دولوت. اما من به پایان رسید تا گرفتن حق ثبت اختراع در اره" Swenson گفت. "این یک ایده خوب است."

او در بر داشت یک ماشین مغازه در مینیاپولیس به خم شدن آلومینیوم دستگیره درست و مناسب است. سپس او خریداری یک تن آلومینیوم به معنای واقعی کلمه — به اندازه کافی به 2,000 اره — و کامل دیدم تیغه برای خرید از یک شرکت در سوئد.

اما تولید انبوه اولین نمونه های اولیه کار نمی کند. آلومینیوم بیش از حد نرم و دیدم دسته مچاله هنگامی که تیغه شد سخت تر به استفاده از. مشکل حل شد با گرما-درمان آلومینیوم و سون-اره ضربه بازار است.

An example of the first model of the Sven-Saw. The saw features an aluminum frame and a Swedish steel blade that folds into the handle. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

به عنوان مثال در مدل اول از Sven-را دیدم. اره ویژگی های یک قاب آلومینیومی و یک کرون تیغه های فولادی است که چین به رسیدگی است. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

آنها بوده است و فروش خوبی تا کنون پس به طور میانگین بیش از 15 ، 000 در سال است. انجام محاسبات ریاضی و که نزدیک 1 میلیون سون برقی-اره ها فروخته و آن را ایمن می گویند بسیاری از آنها هنوز هم برش چوب. (در مورد تنها چیزی که می تواند به اشتباه است که شما از دست دادن مهره بال که fastens تیغه به دسته که شما می توانید جایگزین در هر فروشگاه سخت افزار.)

"واقعا آن را به یک سرگرمی و نه حرفه ای. ولی خوب برای ما بیش از حد. این کمک قرار دادن من از طریق کالج" گفت: Swenson در حال حاضر 88 و هنوز هم کمک به اجرای این شرکت است.

Swenson رشد در مینیاپولیس, دریافت خود را در رشته مهندسی از دانشگاه مینه سوتا و تابستان مشغول به کار در یک شرکت Honeywell ماشین فروشگاه. جایی که او آموخته است که چگونه به ایجاد و اختراع همه چیز. کیر نقل مکان کرد و در سال 1960 به Duluth, جایی که او ملاقات چاق, لیس زدن "Cecile" Hilding. ازدواج آنها در سال 1961 و در ادامه به سفر کمپینگ به مرز آب قایق رانی منطقه بیابان برای چند دهه.

Cecile Swenson

Cecile Swenson

Swenson در اصل به نام اختراع خود را به Swen-دیدم "اما هر کس در اینجا (در شمال مینه سوتا) تلفظ آن" سون " بنابراین این چیزی است که آن را به نام."

اولین شکست بزرگ آمد که L. L. Bean تصمیم به حمل دیدم در آن فروشگاه که مبتنی بر مین, هوای آزاد, شرکت فروش تجهیزات کمپینگ و همچنین چکمه و لباس. سپس در طول سفر برای بازدید از سیاتل نمایشگاه جهانی در سال 1962 Swenson متوقف شد و در در دفتر تجهیزات تفریحی, Inc. برای دیدن اگر آنها بیش از حد ممکن است قرار دادن دیدم در فروشگاه.

"آنها کوچک, کوه نوردی, عرضه, شرکت, عامل از طبقه دوم از یک مخروبه ساختمان قدیمی در مرکز شهر سیاتل" Swenson گفت.

اما این شرکت — شما می دانید که آنها در حال حاضر به عنوان اری دوست Swenson را دیدم و فروش آنها بوده است. اره در حال حاضر در دسترس در ده ها تن از خرده فروشان محلی, ملی و بین المللی از جمله آمازون Campmor و فراست رودخانه. 21 اینچ نسخه retails برای حدود $40.

استیو Piragis صاحب Piragis Northwoods Co. outfitters و فروشگاه دنده در Ely گفت: Sven-دیدم تبدیل به یک مرز آب های استاندارد که او به فروش می رسد برای بیش از 30 سال است.

"این سبک و جمع و جور و کاهش در مورد تمام نیاز شما را برای یک آتش" Piragis اشاره کرد و گفت: فروش سون برقی-اره ها برگزار کرده اند تا حتی به عنوان رقبای وارد این بازار در سال های اخیر است.

Swen Saws have been selling well for nearly 60 years because they work well and then fold up for travel in backpacks and duffle bags. Photo courtesy Swen Saw.

Swen اره شده اند فروش خوبی برای نزدیک به 60 سال است زیرا آنها به خوبی کار می کنند و پس از آن برابر برای سفر در کوله پشتی و لوازم شخصی کیف. عکس حسن نیت ارائه میدهد Swen دیدم.

بیشتر جمع و جور, 15-inch نسخه اضافه شد به Sven-دیدم خط در 1980s.

"من ساخته شده یکی کوچکتر به جا ناهار من بسته برای شکار گوزن," Swenson گفت. "دوباره مردم یک بار آن را دیدم آن خیلی خوب است."

"مردم مانند نسخه کوچکتر برای پیرایش شاخه های اطراف حیاط خود را بیش از حد" اشاره کرد Cecile Swenson که در راس این شرکت برای چندین سال در حالی که دیک به عنوان یک مهندس برای Honeywell و بعد مینه سوتا قدرت.

کیر برادر و خواهر در قانون نیز در زمان نانامی به بازی در حال اجرا شرکت ساخت مطمئن شوید که قطعات رو به مینیاپولیس مغازه ها است که با تشکیل دسته و که حق را دیدم تیغه از اسکاندیناوی وارد شده در زمان.

اره همواره مونتاژ در شهرهای دوقلو اما سون-دیدم شرکت Swen Products, Inc., همواره به طور رسمی مستقر در دولوت.

"کار من حدود 10 سال بود که برای رفتن به آنها را انتخاب کنید تا در مینیاپولیس مسافت آنها تا اینجا برای دیدن اگر آنها همه OK و پس از آن کشتی آنها را از Duluth" Cecile گفت.

"او می دانست که کسب و کار است. ... من حس کسب و کار هرگز واقعا که خوب" کیر, اضافه شده. "من آن را اختراع اما دیگر مردم بیشتر از کار فروش آن و در حال اجرا کسب و کار به پایان برسد."

در حال حاضر دلوت Swensons در حال توزیع کردن این شرکت به خود دختر و پسر-در-قانون دوقلو شهرستانها بر اساس چاق, لیس زدن و جان Swenson Tellekson. مجمع از اره ها است که در حال حاضر به کار گرفته شده توسط فرصت شرکای شهرهای دوقلو مبتنی بر ناتوانی شرکت خدمات.

"اره هنوز هم فروش بسیار خوب" دیک گفت. "من به آن افتخار می کنم. آن بوده است بسیار سرگرم کننده سرگرمی. من حدس می زنم که مردم باید آنها را دوست دارم."

برای کسب اطلاعات بیشتر به svensaw.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن