مجسمه Colston سمت چپ باید در آب

افراد جوان که سرنگون مجسمه بریستول slaver Colston نورد آن را به دریا و ارسال آن به پایین رودخانه از زیر بشکهای

توسط NEWSATROPAT در 19 خرداد 1399

افراد جوان که سرنگون مجسمه بریستول slaver Colston نورد آن را به دریا و ارسال آن به پایین رودخانه از زیر بشکهای است که متصل انگلستان به اقیانوس اطلس انجام داده اند فوق العاده خدمات عمومی. آن را نه یک عمل اختلال اما یکی از جبران. آن را نه یک عمل اراذل و اوباش - هیچ کس صدمه دیده بود هیچ اموال آسیب دیده بود - آن را ثابت کرد عقل از جمعیت است.

هر مفهومی هنرمند در سراسر جهان آغاز با حسادت. روز پس از Christo درگذشت که پیچیده ساختمان پارک ها و بناهای تاریخی در ورق های Bristolians از زندگی موضوع را پیچیده تاریخچه خود را در تصاویر خود عمل است. Ai Weiwei معروف شکست 2000 سال پیر هان گلدان به نماد نابودی کشور خود گذشته توسط چین کمونیست. اکنون قرن ها از برده داری شده اند رد شده توسط ياوه مثل یکی از آن هیولا برگزارکنندگان به آب. آب که کشتی برده میره و پرتاب اجساد و گاهی روح زندگی از محموله خود را. Banksy, شاید, این, کشور, معروف ترین زندگی خالق که درخشان renditions از بی عدالتی مبارزه با هنر بازار است که به دنبال monetise همه چیز شده است جلال upstaged در خود شهر است.

برای این لذت بخش فروش و عمیقا لازم اقدام عاملان ثابت خواهد کرد که هنرمندان از آینده است. تحت بی ذوق رژیم Brexit بریتانیا آنها را شکار و آزار و اذیت توسط کسانی که لباس مبدل در امدن به عنوان انگلستان نمایندگان انتخاب می شوند. پلیس وزیر کیت Malthouse اعلام کرد: "بدون شک در آنچه انجام شد که مجسمه یک جرم و جنایت مرتکب شد. یک تحقیق باید در راه و من امیدوارم که پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت. ما نمی توانیم تصمیم گیری توسط اراذل و اوباش.

دبیر خانه Priti پاتل اعلام شد "کاملا ننگین" و "کاملا غیر قابل قبول" و "مطلق خرابکاری و اختلال".

به عنوان اگر او در سمت خود پاتل افزود که اوج آنچه تا به حال تبدیل شدن به یک جشن برده داری پایین gangplank خواهد "کاستن از معترضان علت". این یک لحن نخست وزیر تلاش کرده است. مردی که توصیف آفریقایی به عنوان "piccaninnies" و هنگامی که به چالش کشیده صرفا گفت که او احساس "غم انگیز است که مردم شده اند جرم" در حال حاضر شکایت می کند که "این تظاهرات شده توسط واژگون thuggery – و آنها یک خیانت از علت آنها ادعا به خدمت". به عنوان اگر او یا پاتل مشترک معترضان شریف تصمیم به از بین بردن نژاد پرستی و تبعیض و سفید برتری.

آنچه هر رهبر سیاسی ارزش خود و یا نمک باید گفت این است که جهان گسترده جنبش باعث مخالفت جورج فلوید قتل مشخص شده است توسط سه تعریف ویژگی های. این اولین بار است که وحشتناک اقدام تحریک آمیز از جرم و جنایت و چه آن را در معرض. هنگامی که افسر چوین معمولی با دست خود را در جیب خود نگه داشته و زانو خود را در Floyd گردن و نگهداری آن وجود دارد تا زمانی که او فوت کرد گریه کردن برای نفس آن وحی از یک unendurable نه ظالمانه ، آن را نورانی اش را پیش پا افتاده فرض است که خود را افسران همکار خواهد همکاری خود را مافوق خواهد کرد از او رسانه ها را حمایت از او و کسانی که می خواستند عدالت برای همه خواهد بود و درمانده.

وجود دارد در انگلستان بحث دکترین حقوقی به نام "مشترک سازمانی". این بدان معنی است که "اگر آن را می توان ثابت کرد که شرکت کنندگان مشغول به کار بودند با هم در برخی از راه, سپس همه آنها را به جرم همه این جنایات در طول دوره مشترک سازمانی بدون در نظر گرفتن نقش آنها". خوب چوین را جرم مشترک سرمایه گذاری. یک سیستم پلیس فدرال توسط فرهنگ permissiveness اگر نه تایید بیمه های آشکار supremacism و رهبری در ایالات متحده آمریکا توسط رئیس جمهور که حملات گرفتن زانو به بزدلی و در انگلستان توسط یک برتر که غم انگیز است اگر خود را jocular پورنو ناراحتی هر کسی. جالب است که افسر پلیس است به نام درک چوین. برای افسانه ناپلئون Nicolas چوین داد نام خود را بیش از حد به ناسیونالیسم و بوریس جانسون شوونیستی.

این دومین شخصیت استثنایی از تظاهرات. آن است که حوادث چند از معترضان خشونت است که رسانه ها خوراک و استفاده از سعی و مرعوب کردن ما و یا نمونه های بسیاری از پلیس تروریسم است. آن است که آنها همه جا هستند و مسالمت آمیز و تعیین می شود و حتی گاهی اوقات پشتیبانی شده توسط پلیس. یک نسل است تعریف خود را. در شهرهای کوچک در سراسر بریتانیا متعدد تجمعات باید تعداد زیادی mobilisations در لندن است. در امریکا یک برآورد نشان می دهد "جغرافیای این قیام کاملا بی سابقه است. حداقل *700* تظاهرات در شهرستانها & شهرها از تمام اندازه ها, در, روستایی, شهری و برون شهری و امریکا در تمام 50 ایالت و پورتوریکو". هفت صد! تصویر می کشد این را به عنوان شورش و هرج و مرج به طور کامل سوء تعبیر آنچه در جریان بوده است.

که منجر به سوم و مهم ترین دستاورد های متعدد mobilisations باعث چوین. آخرین بار گسترده وجود دارد جهان تظاهرات گسترده ای در سراسر صدها نفر از شهرستانها در سراسر جهان در 15 فوریه 2003 در برابر آینده تهاجم عراق ، ما حق داشتند به مخالفت با یک عمل شگفت انگیز حماقت اما ما نمی آن جلوگیری می کند. این موج متفاوت است. این فقط یک اعتراض. آن را بیانگر عزم راسخ برای جلوگیری و حل سیستمیک غیر انسانی. آن است که نه تنها در مورد قتل جورج فلوید. آن هم در مورد شرایطی که منجر به و مجاز است و بسیاری از مرگ و میر مانند آن که معمولا در پنهان کاری از بازداشت و یا سنگ زنی بی تفاوتی از racialised واقعیت در حال حاضر در معرض مرگ الگوهای COVID-19.

تظاهرات بزرگ شده اند چرا که آنها در حال حرکت عمیق تر باعث می شود که اتصال مشترک سرمایه گذاری از شرکت های بزرگ جهان اختلال است. تماس پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس محلی شبکه های lavished با militarising بودجه اعتصاب در تولید مثل از supremacism در امریکا; که در آن پلیس شلیک و کشتن, واشنگتن پست, گزارش از یک هزار نفر در سال است. در بریتانیا نورد از Colston مجسمه به آب اعتصابات در ادامه حضور امپریالیستی فرهنگ در کلاس زبان انگلیسی سیستم است که بازتولید خیلی بی عدالتی است. این است که چرا آن را سزاوار کامل جشن. همراه با فروتنی. برای آنچه که اتفاق می افتد باید در آغوش توسط سفید پوستان به خصوص به عنوان یک یادگیری به عنوان یک آموزش برای همه ما به عنوان سوزان مور نشان می دهد.

در یک تحلیل فوق العاده ای خاموش سرمایهداری و اقتصاد توسط دولت نوشته شده است قبل از فلوید کشتن من استدلال می کنند که این بیماری همه گیر از سال 2020 به ارمغان آورده است به پایان یک دوره اقتصادی جهانی شدن آغاز شده است که در سال 1968. و این جایگزین خواهد شد توسط نیروهای humanisation که رشد کرده اند در سراسر پنج دهه است. سیاه زندگی مهم است بیان این humanisation تر و قوی تر سریع تر و منسجم تر از من جرأت به امید.

بیشتر بخوانید: "از شکم جهنم: COVID-19 و humanisation از جهانی شدن" – آنتونی بارنت

که برگ های کوچک ماده از چه چیزی برای انجام با مجسمه ادوارد Colston. این هرگز یک بنای تاریخی به خود واقعی نفوذ ساخته شده توسط سپاسگزار شهروندان از شهر بریستول. مقالات اخیر توسط Matthew شیرین و راجر توپ به ما بگویید که چگونه آن رفت تا در سال 1895 170 سال پس از او زندگی می کردند ساختگی در اوج ویکتوریا امپریالیسم برای تایید آن پدرسالارانه سفارش. دیوید Olusoga فراهم می کند چارچوب وسیع تری.

سیاه شهردار بریستول ماروین ریس بسیار عالی است در راه او را تحت فشار قرار دادند پشت در پاتل و Malthouse "من نمی توانم وانمود به عنوان پسر یک جامائیکا مهاجر خودم که حضور این مجسمه به یک تاجر برده در وسط شهر بود و هر چیزی غیر از توهین شخصی به من و افرادی مثل من". اما او همچنین می گوید که آنها به احتمال زیاد عصاره آن را از بندر و احتمالا آن را در یک موزه. در مقابل آن باید باقی بماند که در آن آن را به عنوان یک یادبود برای کسانی که در دریا ریخته از کشتی برده. یک پلاک با عکس به علامت نقطه را جذب به مراتب بیشتر بازدید کنندگان برای جشن نمادین عدالت است.

چه چیزی باید جایگزین آن را در فضایی که از آن ادوارد Colston شده است بنابراین حق بیرون کردند ؟ پاسخ واضح است. کارا واکر Fons Americanus باید با توجه به و پذیرفته شده توسط شهر بریستول و بنا در خود جای داده است. این هدیه فوق العاده ای نشانه وحشت از اقیانوس اطلس سیاه و جشن مشترک ما بقا و بشریت است. آن نیاز به یک خانه. در حال حاضر مطمئنا آن را در بر داشت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن