مرتب سازی قلم: با بهره گیری از 'ساعت طلایی' در مزرعه

در اینجا به نظر می رسد به من به هر حال که همان زمان دوره زمان ایده آل برای دمیدن حباب های در حال اجرا در حیاط

توسط NEWSATROPAT در 25 تیر 1399

در اینجا به نظر می رسد به من به هر حال که همان زمان دوره زمان ایده آل برای دمیدن حباب های در حال اجرا در حیاط تیراندازی سبد و انجام دیگر بچه بود همه چیز. آن زمانی که ما بادها را آرام و scalding درجه حرارت در تابستان کاهش یافته است فقط به اندازه کافی راحت بود اما نه به اندازه کافی که پشه ها آمده اند در نیروی کاملا رتبهدهی نشده است.

مشکل این حد شمالی این است که شب طلایی ساعت رخ می دهد کاملا اواخر در طول تابستان است. خورشید نمی کردن تا زمانی که بیشتر کودکان به مدت طولانی در بستر جمع دور و خواب و از پدر و مادر خود را ،

"اکثر کودکان" را به عنوان شما ممکن است حدس زده اند به ندرت شامل معدن.

من به یاد داشته باشید تلاش برای به دست آوردن دختر من مسن تر تنظیم شب و روز بعد از او متولد شد. او برای بهتر یا بدتر طول می کشد و پس از او مادر و همیشه تا به حال یک اولویت برای شب و با خوشحالی می تواند خواب صبح دور. در کسانی که به چالش کشیدن نوزاد روز من به سرعت متوجه شدم که نمی تواند تغییر که او بود. من می خواهم اجازه دهید او را چرت زدن در طول روز زمانی که او می خواست به چرت و اگر او کمی بعد از اکثر بچه ها در شب او به نظر می رسید به خواب طولانی تر و سنگین تر و شادتر از اگر من سعی کردم به سنگ او را به قبل از خواب.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

به عنوان او مسن تر را آسان تر برای قرار دادن به خواب کمی زودتر. اما من هرگز قادر به لرزش احساس می کنم که قرار دادن بچه ها به رختخواب بیش از حد در اوایل تابستان بود و محروم کردن آنها از این دوره از روز که هوا هنوز و نور نرم و تصورات درست تر به نظر می رسد آماده خود را به پرواز.

هر دو دختران من بماند تا کنون بعد از اکثر مردم توصیه برای کودکان خود را در سنین. آن را اجازه می دهد آنها را به بازی زمانی که در خارج است که منجر به بازی و آن را اجازه می دهد تا آنها را به دیدن پدر خود را بیشتر از آنها خواهد شد و آنها با جمع در یک محترم زمان. مزرعه و مرتع پرورش احشام کار را دنبال نمی کند 9-به-5 برنامه اما دنبال می کند که همان خورشید است که به نظر می رسد به سختی به پایین رفتن از حدود اواخر آوریل تا اواسط ماه جولای.

به علاوه اگر آنها به رختخواب رفت قبل از خورشید هنگامی که آنها تا به حال دیدن و یا تعقیب یک کرم شب تاب? من می توانید اجازه دهید آنها را خواب در صبح اکثر بدون اختلال بیش از حد و تا شب جغدها آنها باقی می ماند.

این نوع از همان با وعده های غذا در اطراف در اینجا. من با نفس بریده بریده هنگامی که مردم بحث در مورد غذا خوردن در 5 یا 5:30 p. m. من به سختی فکر کردن در مورد آنچه به طبخ آن. در زمستان ما احتمالا خوردن 7; در تابستان ممکن است حتی بعد از آن. ما تنظیم با فصل و این به ما اجازه می دهد برای به حداکثر رساندن زمان ما با هم و استفاده از زمان به عنوان ما ترجیح می دهند.

به زودی ما باید برای شروع به تنظیم به bedtimes دوباره به طوری که ما می توانید با قرار دادن یک کودک پیش دبستانی و کلاس سوم در اتوبوس به مدرسه در یک ساعت زودتر از هر کدام از آنها را انتخاب کنید. چند شب هنگامی که خورشید هنوز درخشان در خارج در حالی که آنها با قلم مو دندان های خود را دشوار خواهد بود. آنها را تنظیم و با برخی از شکایات و بازگشت در یک برنامه زمانبندی مشخص نیست توسط خورشید است.

اما در حال حاضر ما ما صرف ساعت طلایی چیدن نخود فرنگی است که در ما کمی در باغ, تمرین عکس پرش و غوطه ور شدن در آن نور نرم و لذت بردن آرام از تابستان تا زمانی که ما می توانیم.

جنی Schlecht است Agweek را مدیریت محتوای. او زندگی در یک مزرعه و مرتع پرورش احشام در مدینه N. D., با شوهر و دو دختر. او را می توان در رسید jschlecht@agweek.com یا 701-595-0425.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن