اهمیت Covid-19 بحران

آنچه که اهمیت شیوع ویروسی? این استدلال که "خیلی زود" را انکار می کند و تجربه نسل های پیشین که ایستاده اند در ا

توسط NEWSATROPAT در 29 اردیبهشت 1399

آنچه که اهمیت شیوع ویروسی? این استدلال که "خیلی زود" را انکار می کند و تجربه نسل های پیشین که ایستاده اند در این مرحله قبل از. چرا که همانطور که شما می دانید این اولین بار نیست که نوع بشر است که در مواجهه با یک بحران است که ایدئولوژیک نیست اما بیولوژیکی در ریشه. سوابق آشنایی تمام راه برگشت (اگر نه زودتر) به آفت از آتن باستان (430 قبل از میلاد) به عنوان ناخودآگاه تثبیت شده اما متاسفانه فراموش شده یادآوری قبلی اثرات و پیامدهای بدنی فساد است.

قسمت از طاعون به عنوان دکتر برنارد Rieux کشف شده در کامو' طاعونهستند در جایی واقع بین تروما و داستان به عنوان یک "دیو از ذهن یک خواب بد است که دور خواهد شد... [آنها] نه ساخته شده به انسان را اندازه گیری." مقیاس چالش امروز است که دیگر محدود به خاص شهر کشور و یا حتی منطقه است. نه این حرکت به آرامی به عنوان آنهایی که قدیمی تر بود. در حالی که آن را یک بار در زمان سال های بسیاری برای آفت و بیماری به سفر از یک قاره به بعد امروز متقابل قاره انتقال رخ می دهد در عرض یک روز. آگاهی از واقعیت یک آلودگی است که آلوده و مختل همه حوزه های زندگی بشر از کل سیاسی-اقتصادی سیستم میکروسکوپی تجربه بودن در زمان و مکان چیزی است که باعث اهمیت این بحران واقعی و غیر قابل پیش بینی نمادین و در عین حال به طور مستقیم غیر طبیعی.

بسیار کلمه "بحران" و ما باید آگاه بوده و سیاست و جغرافیای خاص خود را دارد. برآورد سالانه تعداد مرگ و میر ناشی از مالاریا به عنوان مثال در ایستاده بود 405,000 در سال 2018 است. کشورهای جنوب صحرای آفریقا هستند به طور نامتناسبی تحت تاثیر و در نتیجه به ویژه آسیب پذیر برای استرس اضافی که COVID-19 باعث خواهد شد که در حال حاضر سبب سلامت زیرساخت. این است که به بی اهمیت جلوه دادن این واقعیت است که COVID-19 به منزله یک بحران جهانی است اما در عوض به استدلال می کنند که نیاز به contextualise زندگی که آن را تهدید می کند بیشتر است. بحران در حال تجربه متفاوت بسته به نژاد و جنسیت و طبقه و دسته دیگر از تفاوت انسان. اما بیولوژیکی محتوای COVID-19 را در این بحران نیز تبعیض آمیز انسان محور (اگر نه میمون-محور) بیماری است که به عنوان یک نتیجه از بی سابقه وابستگی متقابل اجتماعی و زیست محیطی سیستم های تبدیل آن به جهانی بیولوژیکی چالش این قرن است.

یکی از درس های است که COVID-19 به ما آموخته است که در حال حاضر فقط چگونه precariously پیوسته بیولوژیکی و اجتماعی زیرساخت هستند. آن را سال این دهه برای ما به رسم یک نقشه اقتصادی و پیامدهای سیاسی از تهدید ناشی از چند رشته از ژن. یکی از وظایف پیش رو است به تصور COVID-19 به عنوان دو برابر بحران انسانی به عنوان آن را در یک بشر بحران که موجب شد دانشمندان علوم اجتماعی برای تعامل جدی تر با این سوال بیولوژیکی آنچه در آن به معنی "انسان" و از سوی دیگر آن را یک بحران با ویژگی های خاص و متفاوت است که اثرات تحریک همه از ما بپرسید که "زندگی" ؟ جودیت باتلر خطاب به تنش سیاسی بین انسان عام و particularism در سرمقاله برای Verso کتاب:

"این ویروس به تنهایی تبعیض قائل نمی کند اما ما انسان ها مطمئنا فراموش تشکیل و متحرک که ما با هم پیوسته قدرت ناسیونالیسم و نژاد پرستی و بیگانه ستیزی و سرمایه داری. به نظر می رسد احتمال وجود دارد که ما را به دیدن در سال آینده دردناک سناریو است که در آن برخی از انسان موجودات دفاع از حقوق خود را به زندگی می کنند در هزینه دیگران re-درج الکی تمایز بین grievable و ungrievable زندگی کسانی که باید محافظت شده در برابر مرگ در همه هزینه ها و کسانی که زندگی در نظر گرفته شود که ارزش حفاظت در برابر بیماری و مرگ است."

در آنچه در پی من کشف اهمیت Covid-19 از طریق پنج بعد که مجموعه ای از تجربه از آن را جدا از دیگر بحران: موقتی حافظه غیرانسان جنگ و همبستگی.

موقتی

یکی از بحران کنونی به نظر می رسد به حرکت در یک به طور قابل توجهی کندتر از دیدنی ها و بمب افکن imageries محبوب در ارتباط با کلمه "بحران". به موقتی از بحران تاثیر می گذارد که چگونه مردم تجربه و واکنش به آن است. COVID-19 آهسته و پنهان تهاجم از بدن ممکن است یکی از دلایل که چرا بسیاری از پاسخ رسمی به نظر می رسد تنبل ناکافی و اشتباه است. زمانی که مقامات واکنش نشان می دهند از طریق biopolitical مداخلات آغاز شده است که با پیشنهادات خود را از دست شستن قبل از اوج در تلاش برای محدود کردن تحرک بدن انسان سرعت زندگی روزمره شروع به کم کردن سرعت. در شهرهای شلوغ و امروز به نظر می رسد به عنوان اگر در زمان گیر و حیوانات هنگامی که در خفا در حال حاضر سریع به کشف محل رها شده شهری مربع. با میلیاردها نفر از مردم در سراسر جهان تحت عنوان "مستند" تسریع روند حرکت تعاملات اجتماعی به مجازی شاید بیشتر غیر طبیعی تحت تاثیر قرار زمانی تجربه از این بحران است. روز و دقیقه و ثانیه صبح و شب, نور و تاریکی, قبلا تمام ساختار های سخت بخش از کار و وقت آزاد همه با تجربه هستند متفاوت است. این تغییرات از جمله حس عمیق از "خستگی با آخرالزمان" (بروس استرلینگ) خواهد شد و در حال حاضر شروع به تاثیر عمیقی بر روانشناسی انسان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب