شرم آور تجدید حیات از خشونت قربانی در زمان بحران

هر چند جهانی همه گیر خطری برای همه مناطق حاشیه ای در میان ما هستند در معرض چالش های اضافی. اعضای اتحادیه اروپا

توسط NEWSATROPAT در 16 اردیبهشت 1399

هر چند جهانی همه گیر خطری برای همه مناطق حاشیه ای در میان ما هستند در معرض چالش های اضافی. اعضای اتحادیه اروپا رم جمعیت به مدت طولانی شناخته شده به عنوان "غیر خودی" – به عنوان برچسب تحتانی جنایتکاران را تهدید و به طور بالقوه آلوده و ناقل بیماری است. مقابله با افزایش موج ضد روما, نفرت, سخنرانی نفرت و خشونت در ارتباط با پاسخ به همه گیر فوری اروپا در اولویت است. عدم حضور در آن را تشدید خطر ابتلا به جنایات و جرایم ناشی از نفرت در برابر رم.

چند سیاستمداران ملاقات رهبری چالش های مطرح شده توسط COVID-19 بیماری همه گیر. برخی از بسیاری از آنها باید با تکیه بر کارشناسان علمی به راهنمای اوایل مستند و تهاجمی تست سیاست و برای رسیدن به تحت کم مير نرخ; آلمان نیوزیلند و جنوب هند ایالت کرالا, نمونه هستند. دیگران اکثریت شده اند آهسته و مردد در زیر مشاوره هدر رفتن وقت با ارزش و در نتیجه کمک به دراماتیک موج در میزان عفونت و مرگ و میر در میان جمعیت خود را. در عین حال دیگران را بهره برداری سیاسی گسترده ناامنی و ترس ایجاد شده توسط رمان و هنوز علاج ویروس با روشن ننگ "دیگران" را به دامن زدن به نفرت. به خصوص فاحش مثال دوم روش پاسخ اوکراینی شهردار Marcínkív که دستور انتقال اجباری از رم از شهرستان خود را از استان ایوانو Frannkvisk به مرز با Zakarpattia و پرتاب نژادی تهمت در مردم Romani که مقاومت اجباری تبعید.

نژادپرستانه قربانی از غیر خودی در زمان همه گیری یک استراتژی است که با یک باستان شجره نامه. از قرن چهاردهم مرگ سیاه به بسیاری از پس از آن شیوع طاعون در سراسر جهان از جمله شیوع سیفلیس و جذام HIV/AIDs و پس از آن ویروسی شیوع ناگهانی شیوع بیماری های کشنده همراه شده است با جستجو برای یک قربانی. در زمان بت پرست جادوگران و ارواح شیطانی بودند سرزنش کرد. در دوره قرون وسطی اروپایی مسیحیان گسترش مجوز از آلودگی و سرزنش به مرتدان مسلمانان و یهودیان. در مقیاس بزرگ به کشتار یهودیان شایع در طول سال از مرگ سیاه و به میزان کمتر در بعد از شیوع طاعون در قرن شانزدهم و هفدهم. در طول قرن هفدهم تا قرن نوزدهم با افزایش جمعیت جنبش و ساختمان از شهرستانها بسیاری از شیوع وبا و تیفوس بودند نسبت به این کثافت های جدید و مشکوک جمعیت. به تازگی به عنوان اوایل 1900s بودند سرزنش برای شیوع طاعون در سان فرانسیسکو.

تاریخی و بین المللی به ثبت رسیده است بیشتر سکوت در مورد اینکه آیا رم بودند به طور خاص برای آزار و اذیت در این زمینه بوده است ، در طول 500 سال از رم برده داری در رومانی به بردگی گرفته عشایری مردم Romani دیده می شد به عنوان حامل طاعون بودند و ممنوع از ورود به رومانی و بزرگترین شهر بخارست در طی شیوع بیماری. و در طول هولوکاست Romani و مردم یهودی دیده می شود به عنوان "انسان انگل" خاص بودند به عنوان ناقل تیفوس. رومانیایی ترس که رم شد منبع تیفوس و بالقوه contaminators از "رومانیایی مسابقه" منجر به تبعید سالم رم جمعیت به Transnistria.

سابقه تاریخی فصاحت شهادت به تداوم کشتار و حملات گسترده رم شهرک موظف توسط وحشیانه مقامات در طول زمان خود را به عنوان یک شناسایی گروه در اروپا تقریبا یک هزار سال است. در طی قرنها آزار و اذیت از رم به عنوان یک مظلوم اقلیت به تصویر کشیده که تقریبا غیر انسان تبدیل به یک رفتار آموخته شده. قتل رم – دستور شاهزادگان و یا اربابان فئودال بود اعدام گسترده swathes از غیر رم جمعیت. بزرگ خشونت در برابر رم شد communalized حالت از انتشار, خشم, در مورد اقتصادی یا اجتماعی دچار مشکلات جامعه بزرگتر. این میراث همچنان ادامه دارد به خصوص در مرکز و شرق اروپا و بالکان. COVID-19 آخرین های اجتماعی و بحران اقتصادی به آتش اشتراکی تحریم حملات در رم افراد و جوامع است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب