جنس کار شبکه ما شده اند ساختمان صرفه جویی ما در طول COVID-19

چیزی که مرا می ترساند این است که عدم قطعیت – چه مدت است که این رفتن را ؟ هیچ کس نمی داند.دولت همواره استفاده ج

توسط NEWSATROPAT در 9 تیر 1399

چیزی که مرا می ترساند این است که عدم قطعیت – چه مدت است که این رفتن را ؟ هیچ کس نمی داند.

دولت همواره استفاده جزئی جرائم یک بهانه ای برای قفل کردن ما تا به سوء استفاده و تجاوز به عنف با ما و پر کردن خود را خراب جیب با پول ما. ما رنج می برند مستمر خشونت و پلیس دور نگاه کنید.

کار جنسی وجود داشته است از آغاز زمان, اما ما هیچ حقوق و یا به رسمیت شناختن. دولت داده است حمایت اقتصادی به رسمی و مستقل کارگری که کارگران جنسی ،

ما باید به اجرای بسیاری از خطرات اما ما هیچ مزایای اجتماعی, ایمنی یا حفاظت از دولت. ما نمی توانیم ثبت نام در وزارت کار ما نمی توانیم پرداخت مالیات و ما نمی توانیم به پرداخت هزینه برای امنیت اجتماعی به دلیل, به, دولت, حرفه ما وجود ندارد.

این عدم شناخت به معنای زندگی است بسیار مخاطره آمیز. در حال حاضر ما متوجه چقدر مهم سلامت ما است. به عنوان کارگران جنسی ما هیچ چاره ای: ما باید برای رفتن به یک بیمارستان عمومی با منابع مناسب و به زودی به عنوان آنها می دانند که آنچه ما برای زندگی ما رنج می برند ننگ بدرفتاری و خشونت است. بدرفتاری بدتر است برای یک زن به سن و سال من.

این روزها کارگران جنسی هستند بازمانده با تشکر جمعی از بانک های مواد غذایی. ما به طور مستمر در جستجوی مواد غذایی و کمک های مالی. روزانه بقا بسیار دشوار است.

'کارگران جنسی زندگی نیز از ماده"

چه صرفه جویی در ما است ما, حمایت شبکه. دو سال پیش ما شروع به یک ملی کارگر جنسی شبکه با عمار قرطبه همراه با همکاران در روزاریو, Chaco و Neuquén.

در طول همه گیر ما در حال استفاده از اینترنت برای برقراری ارتباط با همکاران در بخش دیگر از آرژانتین و برزیل و شیلی.

این یک چالش بزرگ است. اما این شبکه به ما اجازه داد تا در طول مستند. ما باید سازماندهی جمع آوری کمک های مالی مبارزات انتخاباتی برای به دست آوردن غذا و اقتصادی پشتیبانی می کند. Ammar قرطبه آغاز یک کمپین به نام: "کارگران جنسی زندگی نیز ماده".

کمک های مالی تقسیم شدند در میان شبکه به خرید مواد غذایی و لوازم آرایش برای کارگران جنسی. ما همچنین جمع آوری پول برای حمایت از بیش از 300 کارگران جنسی خانواده ها در سراسر شهرستان و به کمک پانزده مردمی سازمان.

ما نیاز به حمل با مردمی استراتژی. ما نیاز به ادعا می کنند ما کار حقوق و تقاضای واقعی دسترسی به عدالت است.

با تشکر از شبکه من آموخته اند که من کار غیر قانونی نیست که من و حقوق وجود دارد که قوانین علیه خشونت پلیس. من آموخته اند که چگونه برای دفاع از خودم و جلوگیری از بهره کشی جنسی.

بیشتر از همه من آموخته اند که من بخشی از جامعه است.

[همانطور که به Marisa Fassi]

آرژانتین رفت و به اجباری مستند در 20 مارس. محدودیت هایی که در حال حاضر برداشته شده است در بسیاری از مناطق اما قفل شد تمدید تا پایان ماه ژوئن در بوئنوس آیرس دولت اعلام کرد مختلف اجتماعی اقدامات لازم برای کاهش اثرات این بیماری همه گیر از جمله یک بار خاموش اضطراری پرداخت به بازنشستگان رسمی کارگران و اقشار کم درآمد کارگران است. آن را نیز کمک به بانک های مواد غذایی و تحمیل قیمت سقف در مواد غذایی ضروری و لوازم آرایش. اخراج منع شدند و به مدت 60 روز با شروع از 31 مارس. دولت همچنین اعلام کرد که آن را به ارائه کمک به کوچک و متوسط شرکت ها به ارزش US$5 میلیارد دلار از جمله کمک به آنها برای پرداخت حقوق کارکنان



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب