انقلاب چیزی است که اتفاق می افتد به شما هنگامی که شما مشغول ساخت برنامه های دیگر

در آمستردام جایی که من زندگی می کنند شهردار واز بسیاری از توپخانه ضد هوایی اجازه می دهد همبستگی اعتراض در روز

توسط NEWSATROPAT در 14 خرداد 1399

در آمستردام جایی که من زندگی می کنند شهردار واز بسیاری از توپخانه ضد هوایی اجازه می دهد همبستگی اعتراض در روز دوشنبه. در حالی که برگزارکنندگان انتظار یک زن و شوهر از صد نفر 5000 تبدیل شده است. که برای یک هلندی در اعتراض به خصوص با توجه به ما در وسط یک بیماری همه گیر. واکنش در برابر شهردار Femke Halsema به رهبری شهردار روتردام می گویند او ارسال خواهد شد معترضان در خانه اگر بیش از 80 نشان می دهد تا در یک اقدام مشابه برنامه ریزی شده برای روز شنبه.

برخی از نظرات من شنیده ام از من لیبرال سفید دوستان به شرح زیر است:

'آن را به خطر انداختن افراد در حال حاضر برای همه مردم در آینده".

مردم بیمار هستند از مستند و آن را خوب آب و هوا تا مردم تصمیم به رفتن همراه به اعتراض'.

'بعد از این همه فداکاری که مردم تا به حال به را برای این هفته در مستند چرا باید به این گروه اجازه داده می شود برای قرار دادن آن همه در خطر است؟'

آنها به وضوح نیست و در پاسخ به آنچه اتفاق می افتد در همان سطح احشایی است که من و بسیاری دیگر از سیاه و قهوه ای مردم – و حتی تمام افرادی که آمده بودند – را در سراسر جهان. مانند رادیو بی بی سی مجری کلارا Amfo که شجاعانه صحبت کرد به او شنوندگان در مورد نژاد پرستی و توضیح داد که او تا به حال برای یک روز کار را به خاطر او بود غرق اندوه و خشم در آنچه اتفاق افتاده است. آنها تا به حال به گوش Keeanga-Yamahtta تیلور هنگامی که او پرسید که چگونه از جان گذشته مردم از رنگ – که به طور قابل توجهی در معرض خطر بیشتری از Covid – تا به حال به بیرون رفتن به خیابان.

من در وسط نوشتن یک کتاب که این همه لگد کردن – من تصمیم به استفاده از lockdown به عنوان یک فرصت برای سرپا ایستادن کردن و گرفتن همه چیز به پایان رسید. آن را در مورد ایده های جدید اقتصادی و اجتماعی و سیستم من در حال نوشتن یک فصل در مورد روش های جدید سازماندهی اقتصاد است. من هر چیزی نوشته شده برای دو روز گذشته به خاطر هیچ چیز به نظر می رسد مرتبط است.

زمانی که این بیماری همه گیر آغاز یک ایمیل با مشاوره شروع به گردش در میان دانشمندان علوم اجتماعی. آن را عمدتا در مورد چگونه ما باید سلامت روان ما اولین و اجازه می دهد خودمان را به زمان برای تنظیم به شرایط فوق العاده. اما مهم دیگری بود که بخشی از آن گفت: "اجازه دهید این به شما منحرف کردن اذهان از کار خود را. چرا که جهان قرار است به کار ما. ممکن است این بحران از بین بردن تمام فرضیه ها و نیروی ما را به زمین جدید.'

اگر من فصل جدید در مورد اقتصاد نیست, مربوط, من نیاز به خودم بپرسید چرا آن نمی باشد مربوطه و تغییر چارچوب مرجع است. من تا به حال شده است نوشتن در مورد چیزهایی مانند جهانی پایه درآمد کارگر-تعاونی عوام محیط زیست, کفایی, کاهش, کار در هفته سبز جدید معاملات مالکیت عمومی و بنیادی اقتصاد است. این فصل در سیستم سیاسی را پوشش می دهد چیزهایی مانند شهروند مجامع دموکراسی مستقیم و رادیکال زیست محیطی دموکراسی". هر چند عدالت جهانی و انترناسیونالیسم مرکزی به راه من فکر کردن در مورد این ایده ها و شیوه های این سوال باقی می ماند: آیا آنها جلوگیری پلیس کشتار مردم سیاه و سفید?

اما تنها اگر ما درک سیستم اقتصادی ما به عنوان نژادی سرمایه داری – جهان سیستم اقتصادی مبتنی بر استعمار و برده داری و طراحی ما جایگزین است که از نقطه شروع. ما همچنین می توانید درک سیستم سیاسی ما که مبتنی بر یک قرارداد اجتماعی به عنوان هابز, لاک کانت و روسو آن را داشته باشد اما در یک نژادی قرارداد مبتنی بر سفید برتری. با توجه به Charles W. Mills, نژادپرستی در هسته های غربی لیبرال دموکراسی نه ناخواسته نتیجه ناقص افراد است. اگر قبول کنیم این تجزیه و تحلیل پس از آن دولت خشونت علیه سیاه و قهوه ای مردم لازم است بخشی از اقتصاد ما و سیستم های سیاسی نه فقط در لبه مورد ما بلکه در سراسر جهان است.

بنابراین اگر ما در حال فکر کردن در مورد جهانی درآمد اولیه چهار روز در هفته و یا یک سبز جدید مقابله ما اول باید بپرسید: چه کسی از آن بهره مند شوند و در جایی که ثروت به پرداخت هزینه برای آن را از آینده ؟ تنها یک بار ما رضایت بخش در پاسخ به این سوال باید ما مدافع از جمله اقدامات است. و هنگامی که ما فکر می کنیم آن را تمام راه را هر چند ما ممکن است پیدا کردن که هر نسخه از سرمایه داری, مهم نیست که چقدر سخت تلاش ما برای جلوگیری از آن افراط لزوما شامل ظلم و ستم و خشونت و سلب مالکیت. چگونه می توانید یک سیستم دولت-ملت رقابت در به طور مداوم در حال گسترش اقتصاد جهانی مبتنی بر کنترل منابع برای سود و دستمزد نیروی کار نمی تواند امپریالیستی?

که در این صورت چگونه ما مطمئن شوید که سیستم ایجاد می کنیم به جای آن نمی بازتولید همان hierarcies? برای Cedric رابینسون سرمایه داری بود 'نژادپرستانه' به این دلیل به وجود آمد خارج از اروپا فئودالیسم بود که در حال حاضر حاوی racialism. مبارزه ما در حال حاضر است که برای ساخت یک جامعه جدید رایگان نژادپرستی از خاکستر نژادی سرمایه داری. از آن خواهد شد به احتمال زیاد یک جامعه عاری از مسابقه خود را. به عنوان پل كازرون گفت: مسابقه یک محصول نژادپرستی نیست راه دور دیگر.

در حال حاضر امیدوارم در این راه به پاسخ برخی از این سوالات من اجازه رفتن به این بحران منحرف کردن من. من قصد دارم برای گوش دادن به معترضان و حمایت از اعتراضات در این راه من می تواند. و من قصد دارم به خواندن و تماشای Cedric رابینسون, Charles W. Mills, Angela Davis, Walter رادنی ادوارد گفت: CLR جیمز Akala خاکستر سرکار گلوریا Wekker, Strumfi اندروز Keeanga-Yamahtta Taylor, Paul گیلروی, قوام نکرومه در عنا, رنی Eddo-تسلیم و استوارت هال.

برای هر کس وجود دارد: ایمن ماندن عاقل و سالم است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن