این 'قیمت' مادری در اشتغال و درآمد زنان شاغل

مادری نمی آید و بدون هزینه در پرداخت و در بازار کار — قیمت Pettinger استادیار در مینه سوتا ایالتی مورهد را Pas

توسط NEWSATROPAT در 29 تیر 1399

مادری نمی آید و بدون هزینه در پرداخت و در بازار کار — قیمت Pettinger استادیار در مینه سوتا ایالتی مورهد را Paseka مدرسه کسب و کار و بسیاری از زنان همه به خوبی می دانیم.

"تصور کنید اگر من تا به حال ادامه کار تمام وقت می گویند به عنوان یک استاد. من تا به حال تصدی من تا به حال تحقیقات نشریات, من می خواهم که تا به حال همه نوع سطح بالای مسائل می رود که با یک استاد دانشگاه که من نمی گفت:" Pettinger که پس زمینه نیز در منابع انسانی است.

Pettinger یک مادر چهار نمی بازگشت به کار تمام وقت تا زمانی که همه بچه ها او را در دبیرستان یا کالج مارک حدود 15 سال فاصله.

سهم زنان در نیروی کار می افتد 18 درصد در سه ماهه آنها به هنگام تولد به فرزند اول خود را با توجه به تحقیقات جدید توسط اداره آمار ایالات متحده. برای زنانی که فقط یک کودک است نرخ مشارکت نیروی کار باقی می ماند در سطح پایین تر از قبل از تولد اما تثبیت. پس از آن تولد کاهش مشارکت نیروی کار بیشتر است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Jane Pettinger, an associate professor of management at Minnesota State University Moorhead, says business people would do well to resolve to be engaged with their employees, invest in technology and make sure they keep trying to be an innovator in their industry.

جین Pettinger عنوان استاد مدیریت در دانشگاه ایالتی مینه سوتا مورهد می گوید: کسب و کار مردم را به خوبی حل و فصل شود درگیر با کارکنان خود سرمایه گذاری در فن آوری و مطمئن شوید که آنها در تلاش برای نگه داشتن یک مبتکر در صنعت خود.

Pettinger که آموخته است و از سال 1980s مشغول به کار در دانشگاه ایالتی داکوتای شمالی در سراسر تولد اولین سه بچه. او در هشت یا نه ماه قرارداد کار, بنابراین او هرگز واجد شرایط برای خانواده ترک خانواده پزشکی ترک عمل می کنند که امر به افرادی که تمام وقت 12 ماه کارگران است.

او در زمان کمی به هیچ ترک زمانی که بچه متولد شد, او گفت:.

خانواده پزشکی ترک عمل تضمین می کند زمان برای والدین و دیگر انواع نیازهای خانواده, اما آن را تضمین نمی کند پرداخت برای آن دوره است.

به عنوان بخشی از FMLA کارفرمایان باید ادامه ارائه بیمه های درمانی در سطوح ارشد و چیزهایی که از طبیعت, اما لازم نیست به پرداخت حقوق و دستمزد. برخی از شرکت ها را به پرداخت زمان خاموش و خاص پدری-زنان و زایمان پرداخت می شود ترک سیاست Pettinger گفت.

هنگامی که او چهارمین فرزند متولد شد Pettinger مشغول به کار بود در Austin, Minn. به عنوان یک مدیر منابع انسانی یک مرکز بهداشت. او تا به حال مشغول به کار وجود دارد در کمتر از یک سال پس دوباره او را واجد شرایط برای FMLA.

که در آن نقطه آن حس را ندارد او را به اقامت در خانه, او گفت:. حدود 43 درصد از زنان کارگر تا به حال حداقل یک سال با هیچ درآمد — حداقل دو برابر نرخ با توجه به موسسه زنان تحقیقات سیاست.

"هزینه مراقبت از کودک را ام است قابل توجه است و هر بچه خود را به نیازهای منحصر به فرد و مسائل" Pettinger گفت.

در آن زمان کار شوهرش بود با ثبات تر از او پس از Pettinger خارج وقت نیروی کار برای برخی از زمان.

iStock / Special to The Forum

iStock / ویژه به فروم

سرشماری گزارش همچنین نشان داد زمانی که زنان شاغل دارای فرزند آنها تجربه بزرگ است اما کاهش موقت در درآمد.

شیب در درآمد را می توان به مرخصی زایمان است که همیشه پرداخت می شود, اما همچنین می تواند یک عدم واجد شرایط بودن برای چیزهایی مانند پاداش هایی که بر اساس نتایج کار است که می تواند مانع اگر یک مادر است برای یک دوره از زمان Pettinger گفت.

"بخشی از آن است که فقط مستقیم — آنها کمتر از پولی که به آنها پرداخت نشده زمان خاموش" Pettinger گفت. "اما بخشی از آن است که رفتن به آنها نشده اند ممکن است در هنگام مکالمه این است که یا چیز دیگر بود صحبت در مورد و یا سهم آنها ممکن است قادر به ایجاد شد به سادگی مانع از عدم حضور پس آنها را به شدت در نظر گرفته شده برای چیزهایی مانند تبلیغات و پیشرفت. و آنها ممکن است فرصت هایی را برای خدمت در کمیته ها و یا پروژه های که در غیر این صورت مفید بوده است به کلی خود را حرفه ای است."

جریان مسابقۀ است که بیشتر برای مادران شاغل.

در داکوتای شمالی و متوسط درآمد سالانه از مادران $40,000 — $22,452 کمتر از پدران که $62,452 با توجه به ملی زنان قانون مرکز تجزیه و تحلیل از آمار ایالات متحده داده است. در مینه سوتا NWLC را 2019 دولت رتبه بندی نشان داد که شکاف شد و نازکتر با مادران درآمد به طور متوسط 75 سنت برای هر دلار یک پدر یا $15,878 کمتر سالانه است.

در طول Kriss برنز' 20 سال در اشتغال و نیروی انسانی, منابع انسانی, جهان, او دیده می شود که چگونه یک مادر می تواند بر اشتغال است.

"گاهی اوقات آن را عمدی, اما شما می دانید" سوختگی گفت. "من دیده ام که چگونه کارفرمایان باید تبعیض, جوان, خانواده, آیا آن را شاید کسی گرفتن که گذشت برای ارتقاء و یا شاید آنها در حال استخدام زیرا آنها می دانند که یک کودک خردسال در خانه و شاید آنها می ترسند که آنها در حال رفتن به نیاز به زمان بیش از حد و یا وجود دارد رفتن به مراقبت از مسائل."

Working mother and human resources business consultant Kriss Burns speaks during a meeting in the PRO Resources boardroom in Fargo. Photo by Bethany Johs / Special to The Forum

مادر شاغل و منابع انسانی کسب و کار مشاور Kriss سوختگی صحبت می کند در طول یک جلسه در نرم افزار منابع boardroom در فارگو. عکس بتنی Johs / ویژه به فروم

برنز که در حال حاضر با این نسخهها کار در نرم افزار منابع در فارگو به عنوان منابع انسانی مشاور کسب و کار, یک مادر تنها بالا بردن دو آنهایی که کمی, زمانی که او شروع در زندگی حرفه ای خود را. او همیشه برگزار شد دو سال از مدرک اما رفت و برگشت به مدرسه دختر او در مهد کودک در نهایت گرفتن او MBA; در حالی که همه کار تمام وقت است.

"این که آیا شما یک مادر جوان و یا یک مادر کار گاهی اوقات شما از قرار دادن حرفه ای خود را در انتظار قرار داده و آموزش و پرورش خود را در انتظار نگه داشته به یک مادر" می سوزد اضافه شده است.

کریستی Dauer آشنا با تجارت کردن طرز فکر.

Dauer که مدیر برنامه, برای, North Dakota زنان کسب و کار, مرکز ازدواج کردم در سال 2007 زمانی که او پس از آن در یک منطقه ای شرکت کارگزاری. او تصمیم به ساخت حرفه ای خود را برای اولین بار قبل از داشتن فرزند.

"این بود هدف من به پابرهنه و باردار حق دور چون من می خواستم که حرفه ای است. من می خواستم که تاسیس حرفه ای" Dauer گفت.

Christy Dauer of the North Dakota Women’s Business Center. Photo by Britta the Photographer / Special to The Forum

کریستی Dauer از داکوتای شمالی زنان مرکز کسب و کار. عکس بریتا عکاس / ویژه به فروم

این AAUW گزارش 23 درصد از کار پدر و مادر می گویند که آنها درمان شده به عنوان اگر آنها متعهد به کار خود را به دلیل آنها را کودکان و نوجوانان.

Dauer احساس مانند آن را به یک انتخاب بین یک حرفه ای و یا خانواده است. او همچنین نسبتا جدید در شرکت کارگزاری در آن زمان و تا به حال بسیاری از فرصت رشد.

"این غم انگیز است که ما احساس می کنیم که اگر ما را انتخاب کنید با فرزندان ما و یا بالا رفتن از یک نردبان" Dauer گفت. "من مربی یک زن و شوهر از دختران که در نوجوانی و آنها در حال حاضر گفت:" اوه کریستی شما آن را انجام حق. شما نمی باید بچه ها حق دور. و من گفتم: "نه ، من که صعود از نردبان. اما من صعود آن را با دو بچه ها کسی که در کنار من است."

Dauer ساخته شده که جهش به زنان مرکز کسب و کار به دلیل آن خانواده-اول فرهنگ آثار به تقویت است که زنان می توانند هر دو را انجام دهد.

Christy Dauer, middle, balances working from home and taking care of her two sons, guinea pig and dog, amidst the coronavirus pandemic. Dauer, the program manager at the North Dakota Women’s Business Center, chose to build her career first before having children, but says women can do both. Photo special to The Forum

کریستی Dauer میانه توازن کار از خانه و مراقبت از او دو پسر گینه خوک و سگ در میان coronavirus بیماری همه گیر. Dauer این مدیر برنامه در داکوتای شمالی زنان مرکز کسب و کار تصمیم به ساخت حرفه ای خود را برای اولین بار قبل از داشتن فرزند, اما می گوید زنان می تواند هر دو را انجام دهد. عکس ویژه به فروم



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب