پس از همه گیر آینده خواهد بود یا سبز وجود دارد نمی توان آینده

شواهد از شکنندگی اقتصاد ما بر اساس سرعت مصرف که پس از آن عمیق تر شدن نابرابری باید منجر به انعکاس در عمق در مو

توسط NEWSATROPAT در 16 خرداد 1399

شواهد از شکنندگی اقتصاد ما بر اساس سرعت مصرف که پس از آن عمیق تر شدن نابرابری باید منجر به انعکاس در عمق در مورد آنچه ما می خواهیم برای پست-Covid-19 جامعه است.

ما نیاز به درک که اولین سونامی بود همه گیر دوم سقوط اقتصادی است که به شرح زیر و سوم فاجعه آب و هوا و این که ما باید در حال حاضر در سطح جهان است. ما را دیده اند که چگونه دولت را رها مالی ارتدکسی یک بار دیده می شود به عنوان مقدس به بانکی و سیستم مالی آن بستگی دارد و آنها چگونه آماده شده است برای تزریق مبالغ هنگفتی پول به اقتصاد برای جلوگیری از فاجعه کل; در حال حاضر زمان برای معرفی شرایط آب و هوایی به این یک میلیارد دلار سرمایه گذاری است. اگر بحران مالی 2008-2009 بود حل نجات بانک ها و با بسیار پایین آب و هوا مشروط برای شرکت ها به زور آنها را به شما معرفی اقدامات خود را به منظور کاهش وابستگی به سوخت های فسیلی راه خروج از این بحران جدید خواهد شد که به مراتب سبزتر و یا بحران هرگز به پایان خواهد رسید.

هنوز هم برای لحظه ای ما نباید بیش از حد خوش بینانه است. درست است که قرنطینه آورده اند روشن آسمان یک بازسازی از طبیعت و آگاهی است که یکی از راه حل های به فروپاشی حمل و نقل و آلودگی در شهرهای بزرگ است که از راه دور کار (تخمین زده می شود که در سطح جهانی کارگران زباله به طور متوسط از 2 ساعت در روز در سفر به شغل خود را). راه حل این است که نه فقط به افزایش تعداد چرخه راه به نیویورک, پاریس, Bogota و بارسلونا انجام می دهند اما همچنین به افزایش تعداد pedestrianised شهرستان و مراکز برای ترویج خودروهای برقی. ما می دانیم که تولید گازهای گلخانه ای تولید شده توسط حمل و نقل شهری در حالی که مهم قابل توجه نیست در کل محاسبه CO2 و سایر گازهای گلخانه ای است. وجود حمل و نقل هوایی تجاری یا تولید انرژی الکتریکی مبتنی بر سوخت های فسیلی است.

اما شرکت های بزرگ که هم آلوده با استفاده از میلیون ها دلار در دسترس برای احیای اقتصادی و در نظر گرفتن سهم بدون ارتکاب به تغییر. آلمان با عجله به نجات لوفت هانزا با 9 میلیارد یورو و دولت چین را تایید کرده است ساخت نیروگاه با سوخت زغال سنگ برای سرعت بخشیدن به این کشور را بازیابی. دو هفته پیش در کلمبیا مجلس نمایندگان لغو لایحه محدود کردن صنعت نفت استخراج در آمازون و ریکاردو Salles, برزیل, را, وزیر محیط زیست خواست شورای وزیران به تصویب قوانین آرامش مقررات حفاظت از محیط زیست و بهره گیری از رسانه های حواس پرتی با Covid-19.

در سراسر آمریکای لاتین پوششى مطرح شده توسط pandemic و بن بست ایجاد شده توسط قرنطینه اقدامات باز کرده اند تا فضاهای بدون کنترل مصونیت از مجازات برای پیشرفت از جنگل زدایی استخراج غیر قانونی و یا ترور اجتماعی و زیست محیطی رهبران.

چشم انداز امیدوارکننده نیست. اما فقط به عنوان ما شده اند قادر به صاف منحنی گیر ما باید قادر به پهن کردن گرمایش جهانی منحنی.

اخیر در سرمقاله اکونومیست به سختی سبز-جناح چپ انتشار

شد با عنوان به شرح زیر است: "به دست گرفتن لحظه ای: Covid-19 بحران نشان می دهد که چگونه از آن خواهد شد برای مهار تغییرات آب و هوا, اما آن را ایجاد یک فرصت منحصر به فرد برای انجام این کار". این بحران نشان داده است که چگونه شکننده مبانی جهانی رفاه و فوری آن است که به تجدید نظر در کل سیستم و تغییر پارادایم. حتی با نفوذ در سرمقاله تایمز مالی در شروع این بیماری همه گیر به نام برای فوری تغییر البته نسبت به خیلی سبزتر اقتصاد اجتماعی خیلی بیشتر تمرکز اگر ما برای جلوگیری از یک فاجعه آب و هوا است که می تواند از بین بردن نوع بشر.

به نظر می رسد که آگاهی از محیط زیست است نقل مکان کرد به دور از بودن تو رفتگی در دیوار گوشه ای از بحث سیاسی به نهایت تبدیل شدن به مرکزی. در حال حاضر بزرگ استخراجی شرکت ها نیاز به توجه داشته باشید, شروع با شرکت های نفتی و همچنین صنایع نظامی و مالی اقتصاد است.

جهان به نظر می رسد که با تغییر Covid-19. بیایید این فرصت را. تا آنجا که ما رویای بازگشت به از دست نرمال وجود دارد هیچ عطف بازگشت در حال حاضر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن