این Pinke پست: پیدا کردن یک اتصال از طریق مزارع گندم

1919. سال دوم جهانی بهداشت بیماری همه گیر آنفلوآنزای تأثیر یک سوم از جمعیت جهان بیش از 500 میلیون نفر است. با

توسط NEWSATROPAT در 23 تیر 1399

1919. سال دوم جهانی بهداشت بیماری همه گیر آنفلوآنزای تأثیر یک سوم از جمعیت جهان بیش از 500 میلیون نفر است. با توجه به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از مرگ و مير بيشتر در کودکان سنین 5 و جوان سنین 20-40 سال و 65 سال یا مسن تر. شما می توانید پیاده روی روستایی گورستان برای دیدن تاثیر همه گیری آنفولانزای از 1918-19 و می دانم که در آن نهفته اجداد خود و جوامع خود.

1919 نیز در بازه زمانی بزرگ پدر بزرگ من, اسکار Huso Sr. حال تکمیل ساختمان بزرگ و جدید خانه رعیتی برای همسرش جویس و او در انتظار اولین فرزند خود. این داستان خانواده ای است که تصویب شده است را به من شد که جویس شد بیمار مبتلا به آنفولانزا که به کشته شدن حدود 675,000 آمریکایی است. نوزاد جویس حمل درگذشت.

در "صفحه" محلی Aneta (N. D.) ستاره جولای 2, 2020, نسخه آن را می خواند که جد و همسرش همدردی جامعه در از دست دادن نوزاد دختر. خدمات مراسم تشییع جنازه برگزار شد. او دفن شده در گورستان محلی. "خانم Huso شده است که کاملا بیمار است و دوره نقاهت بسیار خوبی است."

به جز جویس نمی یابند. او همچنان رنجور و در سال 1922 او درگذشت. به من گفته شد اثرات باقی مانده از آنفولانزا برگزار شد. او از دست دو بچه ها و سپس در نهایت ضعف و بیماری در زمان زندگی خود را. او حدود 30 سال است. بزرگ پدر بزرگ من بود حدود 38 سال است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

من می دانم که او کاشته شده گندم و نگهداری کشاورزی به تنهایی در پنج-اتاق خواب خانه رعیتی او ساخته شده است او در اواخر همسر و فرزندان او هرگز مطرح شده است.

من فکر می کنم بزرگ پدر بزرگ من که من هرگز ملاقات کرد و شکنندگی احساس او در آن سال است. من اتصال آن احساسات به سکوت درد و رنج میلیون ها نفر در حال تجربه در حال حاضر از طریق های مختلف اما تا حدودی شبیه بهداشت جهانی بیماری همه گیر.

و من اینجا هستم در مزرعه که در آن بزرگ من شریک غصه دار.

نه چندان دور از مزرعه جویس بزرگ شده بود یک زن در 30s سیگنا کشاورزی و زندگی با مادر او. سیگنا قطعا به فکر ازدواج و یا فرزندان آنها در آینده خود را تصور کنید. اما اسکار Sr. آمد و معاشرت و تماس به همان منطقه تنها در این زمان عشق او بود سیگنا. او خواست دست او را در ازدواج ارائه خود را با یک پلاتین حلقه الماس و در سال 1924 آنها متاهل بودند.

سیگنا به هنگام تولد به پدربزرگ من اسکار جونیور در پنج-اتاق خواب خانه رعیتی در سال 1925. داستان پدر بزرگ من گفت: من به عنوان یک کودک بود پدرش او را به حال ترس از حاملگی و بیمارستان و بنابراین حتی اگر منطقه جوامع محلی بود بیمارستان برای زایمان توسط 1920 متولد شد و در خانه در مزرعه.

پدر بزرگ من نبود و پر رونق پس از متولد شدن. سیگنا نروژی مهاجر مادر Kirsti منطقه ماما و بیوه کشاورز آمد برای کمک به. Kirsti تغذیه نوزاد خود را به پدر بزرگ شیر احساسات بیش از حد بر روی یک دستمال به او کمک کند همراه در روزهای آغازین خود را از زندگی است. آن کار می کرد. اسکار Sr. و همسرش سیگنا مطرح پدر بزرگ من و دو خواهر خود در مزرعه تحقق خود را مدتها در انتظار خانواده رویاهای.

پدر بزرگ من زندگی می کردند تقریبا تمام عمر خود را در مزرعه منهای سال خود را از خدمت سربازی و دانشگاه است. همسرش, Nola, مادر بزرگ من همچنان زندگی در این خانه ساخته شده در طول این بیماری همه گیر از 1918-19.

در حالی که به من گفته سیگنا هرگز صحبت از جویس یک نقاشی از جویس همیشه باقی مانده آویزان بر روی دیوار اتاق نشیمن. مادر بزرگ من گفت که او می داند اسکار Sr. و جویس عکس های عروسی در خانه هستند و او را برای رفتن به آنها را پیدا کنید برای من. من great-great-aunt, عنبیه, یکی از قدیمی ترین زندگی آمریکایی در سن 114 کرده است به من گفت در سال های گذشته جویس او را معلم اول ابتدایی و همچنان زیبا ترین زن او را به حال دیده می شود.

من سوار به گورستان روستایی این هفته با دختران من خواهرزاده و برادرزاده پیاده روی به جویس قبر که قرار داده شده در کنار یکی حکاکی با "کودک 1919 و نوزاد 1920." زندگی در مزرعه خانواده ما نمی خواهد به نگاه مانند آن چه امروز اگر جویس زندگی یک زندگی کامل. من پرداخت می شود جهات من توضیح داد به بچه ها جزئیات من گفت: از دست دادن خانواده و مزرعه اتصال آنها به او و نوزادان.

سپس ما گذشت مزارع سبز گندم به عنوان ما را از بازگشت به مزرعه فقط پایین جاده از جایی که اسکار Sr. اصلی خانه رعیتی قد می ایستد. ما بهتر از امروز در جهانی بهداشت بیماری همه گیر از اسکار Sr. و جویس در سال 1919. من سپاسگزار گندم کشاورز ، من امیدوارم که در یک قرن نسل های آینده ما نگاهی به جهان ما و ببینید که چگونه ما کار کرده و به بهبود آن برای همه آنها. و من امیدوارم که با وجود کشاورزی تغییرات و پیشرفت گندم همچنان در حال رشد در مزارع کشاورزی.

Pinke ناشر و مدیر کل Agweek. او را می توان در رسید kpinke@agweek.com و یا تماس با او را در توییتر @katpinke.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن