این Pinke Post: 9 آهسته تابستان تجربه برای شما و خانواده خود را

برای چندین سال در حال حاضر, من آرزو به پرورش "آهسته تابستان" برای خانواده ما است. با وجود بهترین تلاش های تقو

توسط NEWSATROPAT در 5 خرداد 1399

برای چندین سال در حال حاضر, من آرزو به پرورش "آهسته تابستان" برای خانواده ما است. با وجود بهترین تلاش های تقویم همیشه با ورزش, اردوگاه هويدا شهرستان نمایشگاه و جشنواره های شهر. در حالی که من نگاه به جلو به آینده ای که مورد علاقه ما در فعالیت های تابستانی بازگشت 2020 را به عنوان تابستان ما را در آغوش کندتر و ماجراهای جدید.

در میان متعادل شخصی و مسئولیت کار در طول یک بیماری همه گیر همه ما نیاز به خرابی های سالم است که ذهن خود را روشن. به جای ورزش شیوه ها و بازی ها و یا شهرستان نمایشگاه در این تابستان ما تقویم باز هستند و آن را به ما برای تصمیم گیری آنچه ما با زمان ما است.

Katie Pinke, Agweek Publisher

کتی Pinke, Agweek ناشر

دختران ما باید مجموعه ای از دو summer break اهداف برای خود: پیگیری که چگونه بسیاری از دقیقه آنها را خوانده و تعداد سبدهای آنها را در حلقه بسکتبال در جلوی خانه. اگر آنها در رسیدن به اهداف خود من پاداش آنها. یک دختر می خواهد خوکچه هندی به عنوان پاداش او. دیگر می خواهد آی فون خود را. نه از پاداش آن را در خط با آنچه در ذهن من بود.

علاوه بر تعیین اهداف ما ساخته شده یک لیست. من یک مادر که نیاز به لیست. لیست ما نیست در مورد چک کردن جعبه اما نه در مورد عمدی بودن با ما وقت با ارزش. در اینجا ما لیست (و من دوست دارم به شنیدن آنچه در تابستان خود را در لیست):

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

  1. بازدید از خانواده ریشه. یکی از دختران ما این است که علاقه مند به دانستن و دیدن جایی که او در اواخر پدری بزرگ پدربزرگ و مادربزرگ یک بار زندگی می کردند و جایی که آنها هستند به خاک سپرده شد, و همچنین به عنوان یادگیری بیشتر در مورد سابقه خانوادگی. با تشکر از منابع آنلاین است که اطلاعات در دسترس تر از همیشه قبل از. آن را نیز یک تابستان خوب است برای یک درایو و یا سفر جاده ای به بازدید از زمین های کشاورزی مزارع شهرهای کوچک و روستایی گورستان که در آن کودکان و نوجوانان ما هرگز جرأت.
  2. دیدن یک درایو در فیلم. نمرات رانندگی در نمایش فیلم یک بار نقطه چین ما چمن زار. امروز ما شاهد یک بیت از یک تجدید حیات در رانندگی-در سینما. با کمی تحقیقات آنلاین من در بر داشت شش رانندگی در سینما باز باقی می ماند در مینه سوتا و شش در داکوتای جنوبی. ما یک زن و شوهر از گزینه های در 80 تا 100 مایل از ما.
  3. رفتن به کمپینگ. ما برای خود یک چرخ پنجم camper و لذت بردن از کمپینگ به عنوان یک خانواده است. دختران ما هرگز معترضان در یک چادر ،
  4. بازدید از پارک ایالتی به پیاده روی دوچرخه و اکتشاف با یک بسته بندی سبد پیک نیک و یک کولر برای غذا خوردن در خارج.
  5. وضع در زیر ستاره ها و ... پس از استفاده از اسپری پشه. اگر شما از شمال دشت, شما ممکن است تجربه کرده اند وسعت آسمان ما دیده می شود و یا شفق شمالی.
  6. کباب ميدانی و هات داگ — که هر دو طعم مانند تابستان به من. پدر من در قانون به ما آموخته است به طبخ بیش از زغال سنگ از خود طلایه دار رهبر روز است. ساخت کل یک وعده غذایی بیش از یک گودال آتش می تواند آینده را برای ما در این تابستان.
  7. هیئت مدیره بازی ها و پازل. ما بیشتر Catan مدرک و انحصار در دو ماه گذشته نسبت به دهه گذشته ترکیب شده است. اضافه کردن در برخی از پازل و ما چندین جدید فعالیت های بارانی شبهای تابستان است.
  8. باغ. وجود دارد بسیاری از منابع و راه های آسان برای دریافت با آغاز باغبانی. سبز نما. سیاه نما. ایجاد یک فضا و شروع به باغبانی به رشد چند چیز را برای خود در این تابستان.
  9. برنامه ریزی فعالیت های در فضای باز. رفتن به ماهیگیری دوچرخه سواری و یا بازی گلف. آیا شما سعی دیسک گلف ؟ رفتن به نژادها اگر آنها هنوز هم برگزار می شود در نزدیکی یک شهر کوچک است.

چگونه شما خود را پر کنید شب های تابستان و تعطیلات آخر هفته ؟ من دوست دارم به تدوین ایده های بیشتر برای ما آهسته تابستان لیست. ایمیل من kpinke@agweek.com و من را به اشتراک بگذارید تا اواسط تابستان به روز رسانی با گسترش تجربه ایده های.

Pinke ناشر و مدیر کل Agweek. او را می توان در رسید kpinke@agweek.com و یا تماس با او را در توییتر @katpinke.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب