این بیماری همه گیر است و در عین حال یکی دیگر از تست برای کلمبیا مدافعان حقوق بشر

من حاضر به رفتن در برابر خواسته های همکار ، دو هفته بعد او اعطا شده هر یک از ما یک مقدار از $7,800. آن را غیر

توسط NEWSATROPAT در 9 مرداد 1399

من حاضر به رفتن در برابر خواسته های همکار ، دو هفته بعد او اعطا شده هر یک از ما یک مقدار از $7,800. آن را غیر ممکن بود برای من برای قبول این پول به عنوان شما نمی توانید فروش حافظه و کرامت فرزندان خود را. اما دیگران ناراحت شدم و از من خواست به ترک این گروه است.

بعد از آن در سال 2010 تهدید به مرگ شد, ساخته شده و در برابر همه خانواده های ما. آنها را تضعیف جزوات با تهدید پیام زیر درب. پسر ارشد من تحمل این تهدیدات برای بیش از دو سال است. یک پیام گفت: "حیف است که شما را مجبور به مردن بیهوده است, اما آن را تنها راه برای خاموش کردن مادر خود را."

وزارت کشور و دادستانی چیزی برای محافظت از ما. ما موفق به دریافت کمک های خارج از کشور. سازمان عفو بین الملل با راه اندازی یک کمپین برای محکوم کردن این وضعیت و جلب پشتیبانی برای ما. "یک گل رز و امید به مادران سچا" آنها گفت. ما داده شد 5,500 گل و دریافت بیش از 25,000 نامه از سراسر جهان است.

من سفر به بلژیک, دانمارک, آلمان, ایرلند, هلند و اسپانیا برای دیدار با محلی گروه عفو و محکوم کردن تهدیدات علیه ما در دادگاه جنایی بین المللی و پارلمان اروپا. این است چگونه جامعه بین المللی پس از نگاه مادران سچا.

شش نظامی اعضای محکوم شدند در سال 2013 برای قتل لئوناردو که اعلام شد یک جنایت علیه بشریت است. اما اخیرا آنها استناد حق خود را به محاکمه توسط دیوان عدالت انتقالی ایجاد شده توسط 2016 توافقنامه صلح امضا شده توسط دولت و چریک های فارک. در حال حاضر آنها پیاده روی رایگان.

من حمایت از مادران دیگر و کار های مختلف کلمبیا مناطق که در آن مردم چشم پوشی از حقوق خود است. در حالی که من یک مادر هستم از سچا در حال حاضر من صحبت می کنند به نمایندگی از بسیاری از دیگر قربانیان. سچا بود فقط نوک کوه یخ است.

در 20 مارس ما به پایان رسید در یک پروژه در مگدلنا مدیو منطقه با خانواده های 180 افرادی که دچار مجبور ناپدید شدن. مدت کوتاهی پس از من آمد به خانه مستند تحمیل شد.

فرزندان من هستند در این نزدیکی هست. آنها به سمت چپ سال پیش به دلیل تهدید به مرگ. آنها برای اولین بار نقل مکان به شهرهای مختلف – نیوا, Medellín, گرانادا – و سپس به جاهای دیگر. بهتر است در این راه به عنوان من می توانم کار من با خیال راحت اگر من می دانم که آنها در حال محافظت می شود. من هم پنج زیبا نوه اما متاسفانه من نمی توانم صرف زمان با آنها را به عنوان من باید.

قرنطینه شده است بیش از حد سخت به عنوان تعداد کمی از مردم در این کشور باید منابع اضافی برای زنده ماندن بدون درآمد. برخی از دوستان و گروه های حمایتی و ارائه داروهای من نمی تواند استطاعت به خرید.

من نگه داشتن در تماس با بسیاری از مردم در اینجا و خارج از کشور از طریق واتساپ و من لذت بردن از خواندن بافی و embroidering.

من نگران هستم در مورد افراد بی خانمان به عنوان آنها هیچ محل تمیز به قرنطینه خود را. هیچ کس در مورد مراقبت از آنها. من احساس درماندگی می کنی من نمی توانم کاری برای آنها. بنابراین همراه با دیگر دوستان من تصمیم به ایجاد ماسک صورت با آرم Matarife (به معنی "Slaughterman' است که نام یک مجموعه مستند در مورد اوریبه) فروش آنها و دریافت وجوه به کمک مواد غذایی به محروم.

این بیماری همه گیر است و در عین حال یکی دیگر از تست های استقامت برای دیدن اگر ما به اندازه کافی قوی برای حمل و چگونه قلب ما برای کمک به کسانی که نیاز دارند.

[همانطور که به دیانا Cariboni]

کلمبیا ویژه قضایی از صلح به دادگاه ایجاد شده توسط 2016 پیمان است که برای پایان دادن به 50 سال های طولانی جنگ داخلی شناسایی 4,439 قربانیان قتل های فراقضایی دروغ اعلام کرد که مبارزه با تلفات توسط اعضای نظامی بین سال های 2002 و 2008. در کلمبیا است که بالاترین پنجم تعداد COVID-19 نفر در آمریکای لاتین همه گیر شده است مورد استفاده قرار گیرد به افزایش خشونت علیه مدافعان حقوق بشر و سابق چریکی مبارزان با توجه به گزارش منتشر شده در ماه جولای.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب