این بیماری همه گیر است و همه فرار زغال سنگ سریعتر به جز آسیا

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 8:49:36 am در حالی که این بیماری همه گیر کوروناویروس

توسط NEWSATROPAT در 21 خرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 8:49:36 am
The pandemic has everyone ditching coal quicker, except Asia در حالی که این بیماری همه گیر کوروناویروس شتاب مرگ از زغال سنگ در کشورهای توسعه یافته کثیف ترین سوخت فسیلی است زنده و لگد زدن در آسیا است. (AP/فایل)

در حالی که این بیماری همه گیر کوروناویروس شتاب مرگ از زغال سنگ در کشورهای توسعه یافته کثیف ترین سوخت فسیلی است زنده و لگد زدن در آسیا است.

تقاضا برای برق فرو برد و با آن نیاز به ذغال سنگ — کارخانه در سراسر جهان نشسته و خفته و مردم صرف ماه در خانه. در آمریکا و اروپا که انتظار می رود به سرعت بخشیدن به تغییر دور از سوخت. اما در آسیا که باعث می شود تا سه چهارم از مصرف جهانی این اشتها برای زغال سنگ خروش دوباره و انتظار می رود برای ادامه رشد پس از به طور خلاصه بودن افتاد تا توسط ویروس.

زغال سنگ گرفتار شده است بین متضاد جغرافیای — یکی که در آن مرگ آن است که در جشن حمایت از تمیز کننده و گزینه های دیگری که در آن سوخت ارزان قدرت به سرعت در حال توسعه اقتصاد. در خطر است $200 میلیارد صنعت در چلیپا از مبارزه جهانی برای مهار انتشار کربن است که در حال رانندگی تغییر آب و هوا.

"آینده از زغال سنگ بستگی به تقاضا در آسیا است که هنوز هم در حال رشد است و جبران این کاهش از بقیه جهان در دهه آینده" گفت: شرلی ژانگ یک تحلیلگر در وود مکنزی, Ltd.

ایالات متحده در صنعت زغال سنگ بوده است و در سخت ترین ضربه. به عنوان قدرت تقاضا کاهش یافت, آمریکا, آب و برق بسته نیروگاه های زغال سنگ برای اولین بار بکسل مصرف داخلی سوخت. در حالی که صادرات را لبه پنجره رساند تا معدنچیان درآمد در سال گذشته سقوط قیمت های جهانی ساخته شده اند محموله های بین المللی کمتر سودآور برای هر دو حرارتی زغال سنگ برای نیروگاه ها و متالورژی انواع مورد استفاده برای ساخت فولاد است.

ایالات متحده انتظار می رود که به سوزاندن حدود 454 میلیون تن زغال سنگ در سال جاری وزارت اطلاعات انرژی ایالات متحده گفت: ممکن است کاهش پیش بینی 15 درصد از ژانویه آن چشم انداز. آژانس تجدید نظر آن هدف برای صادرات از 24 درصد به 63 میلیون تن است.

"زغال سنگ واقعا گرفته شده آن را در چانه" گفت: بنیامین نلسون یک تحلیلگر با مودی صهیونیستی خدمات سرمایه گذاران. او در انتظار یک جهش در سال آینده و به جای انتظار برای دیدن یک بازیابی کند که باعث نرم افزار به تغییر بیشتر از سوخت. "دیگر اقتصادی ضعف بیشتر احتمال دارد آن است که نیروگاه های زغال سنگ خواهد شد تعطیل."

داستان مشابه در اروپا که در آن سبز و انتقال پیشرفته تر است و قیمت زغال سنگ در ماه مه کاهش یافت و به پایین ترین سطح خود از سال 2016 زمانی که صنعت بود احاطه شده توسط یک موج ورشکستگی. انگلستان نشده سوخته زغال سنگ برای قدرت از آوریل 9, طولانی ترین زغال سنگ-رایگان دوره از این کشور افتتاح شد اولین بار در جهان زغال عمومی نیروگاه در سال 1882.

اقتصاد در جای دیگر در اروپا نمی پشته یا نه. برنامه ریزی زغال سنگ بسط شده اوراق در لهستان و جمهوری چک در حالی که اتریش و سوئد خود را بسته اند آخرین گیاهان در طول بیماری همه گیر. حتی در آلمان که در آن سوخت باقی مانده تثبیت زغال سنگ عرضه حدود 20 درصد از قدرت مخلوط در پنج ماه اول سال در مقایسه با 31 درصد در سال 2019.

آب و برق در آمریکا و اروپا ممکن است سرعت بخشیدن به برخی از گیاه بازنشستگی به دلیل کاهش تقاضا از Covid-19 با توجه به کارلوس فرناندز Alvarez ارشد انرژی تحلیلگر در پاریس مستقر در آژانس بین المللی انرژی. "اما به طور کلی در میان مدت من نمی بینم یک تاثیر بزرگ. هنگامی که تقاضا بهبود بخش بزرگی از این خواهد آمد," او گفت: توسط تلفن.

آسیا و اما داستان دیگری است. این قاره باقی مانده زغال سنگ را دژ محکم و میله میله شناور تقاضای جهانی برای دهه آینده به عنوان مصرف قطره در جای دیگر. آسیا را به اشتراک در مجموع جهانی زغال سنگ و تقاضا را گسترش خواهد داد و از حدود 77 درصد در حال حاضر به حدود 81 درصد در سال 2030 با توجه به IHS Markit.

برای چین که می سوزد و معادن در مورد نصف جهان, زغال سنگ, سوخت کلید سلامت اقتصادی. زغال سنگ معدن و شستشو و استخدام حدود 3.5 میلیون نفر را فراهم می کند و فراوان سوخت برتر جهان مصرف کننده انرژی و دومین اقتصاد است.

چین ممکن است اضافه کردن به عنوان آنجا که 130 گیگاوات از سوخت زغال سنگ ظرفیت تولید بیش از پنج سال آینده برای رسیدن به یک قله در حدود 1,200 گیگاوات خواهد شد و تسلط بر ملت نسل مخلوط Woodmac تحلیلگر فرانک یو گفت: در 22 مه گزارش.

رشد اقتصادی و محرک است که دولت فعلی اولویت با زغال سنگ حدود 65 درصد از نسل مخلوط آن را حیاتی برای نگه داشتن چین قیمت برق پایین یو گفت. همه گیر و حتی ممکن است آهسته این کشور در تلاش برای حرکت به دور از سوخت با توجه به کوین Tu, غیر مقیم همکار در دانشگاه کلمبیا مرکز جهانی سیاست انرژی.

"در برابر پس زمینه از افزایش نگرانی بیش از رشد اقتصادی و امنیت انرژی در میان چینی تصمیم سازان, به روز رسانی آب و هوا چین جاه طلبی خواهد بود سیاسی به چالش کشیدن" Tu نوشت: در ژوئن 4 گزارش. "کاهش زغال سنگ و نقش آن در چین ترکیب انرژی خواهد بود مشکل تر است با پتانسیل دراز مدت اثرات مضر جهانی کربن تولید گازهای گلخانه ای و چشم انداز چین تجدید پذیر و توسعه است."

تقویت تعهد

در هند دولت نارندرا نخست وزیر در ماه گذشته تقویت شده تعهد خود را به زغال سنگ به عنوان بخشی از گسترده تر Covid-19 محرک اقتصادی از جمله بیش از 6 میلیارد دلار در زیرساخت های حمل و نقل زغال سنگ و ارائه 50 معدن بلوک برای حراج. در ضمن خروجی سالانه هدف برای دولتی زغال سنگ هند Ltd. بزرگترین معدنچی سوخت شد افزایش 18% به 710 میلیون تن بلند پروازانه هدف سوخت توسط دولت انتظارات که قدرت تقاضا را دوباره بجای اول برگشتن. و آن 1 میلیارد تن هدف تا سال 2024 دست نخورده باقی می ماند.

جنوب شرقی کشور آسیایی از جمله اندونزی ویتنام و فیلیپین نیز آماده به افزایش جهانی تقاضای زغال سنگ در میان مدت با توجه به IEA را فرناندز Alvarez.

در حالی که Covid-19 بدان معنی است که تقاضای آسیا برای زغال سنگ است به احتمال زیاد پاییز سال بیش از سال در سال 2020 است که نمی خواهد تبدیل به یک روند جدید با توجه به IHS Markit تحلیلگر James Stevenson.

"ما تا به حال شده است در انتظار آسیایی رشد در دراز مدت و ما هنوز هم انتظار می رود که" استیونسون گفت: از طریق تلفن. "آن فقط می خواهد ساختمان یک پایه های پایین تر برای سال 2020 به دلیل Covid-19. ما را به بازگشت به رشد"

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب