نیاز به contextualise آثار اجتناب از بی تفاوتی و ابهام

بی رحمانه قتل یک آمریکایی آفریقایی تبار به نام جورج فلوید در ایالت مینه سوتا توسط یک پلیس سفیدپوست را برانگیخت

توسط NEWSATROPAT در 26 خرداد 1399

بی رحمانه قتل یک آمریکایی آفریقایی تبار به نام جورج فلوید در ایالت مینه سوتا توسط یک پلیس سفیدپوست را برانگیخته ضد نژادپرستانه تظاهرات در هر دو طرف اقیانوس اطلس. در اروپا سرنگونی یک تاجر برده مجسمه در بریستول بود و پس از تنظیم در آتش و پس از آن حذف پادشاه لئوپولد دوم مجسمه در واقع شدهاست. این پادشاه بود که مسئول کشته شدن 10 هزار کنگو در بین اواخر 1800s و اوایل 1900s.

دیگر مجسمه daubed در رنگ قرمز و نه برای اولین بار. فرانسیسکو فرانکو سوار بر اسب می آید بلافاصله به ذهن است. یک مجسمه از Indro Montanelli در میلان یک روزنامه نگار معروف که مبارزه در اتیوپی به عنوان یک فاشیست بود به تازگی آغشته در صورتی توسط ایتالیایی کنیم. Montanelli, به یاد در ایتالیا به عنوان یک فکری بزرگ و بسیار مهم بعد از آن در زندگی خود نسبت به سیلویو برلوسکونی در زمان 12 ساله اریتره دختر به عنوان برده جنسی در طول زمان خود را حمله به آفریقا در دهه 1930 ،

وسعت آخرین تاخت و تاز شده است شگفت آور است. بحث در بحث آثار تاریخی که خوشبختانه رفت و هرگز بیش از حد آرام است به دست آورد چشمگیر شتاب. همانطور که ما دیده ایم از برده داری به فاشیسم واقعا یک گام کوتاه به: فاشیست بردگی مردم بیش از حد.

بنای یادبود پیروزی

در ایتالیا, chock-a-block با مجسمه effigies و نقش برجسته تجلیل بنیتو موسولینی رژیم از سیسیل تا به اتریش مرز جدی در سراسر کشور بحث در این است که هرگز واقعا وجود داشته است.

و به این ترتیب در حالی که همه آثار را می توان به راحتی پایین آورده که در بریستول با توجه به اندازه و یا به دلیل هنری خود اهمیت یک تلاش بزرگ ساخته شده بود چند سال پیش در جنوب تیرول به recontextualise بزرگ فاشیستی طاق ساخته شده از با ارزش آلپ سنگ مرمر سفید است. این بنا توسط رم در آلمانی زبان Bozen بر الحاق نیمی از تیرول در پایان جنگ جهانی اول. آن نشسته درست در وسط این شهر 110,000 مردم که ایتالیایی ها تماس Bolzano.

Archway Bolzano
پیروزی بنای تاریخی در Bolzano-Bozen, 2016. | Wikicommons/ Sailko. برخی از حقوق این سایت متعلق به.

آن را جشن می خرد و یک نفر بیش از یک وحشیانه فرهنگ است که نیاز به تحصیل – که اساسا چه رنگ پریده کتیبه در بنای تاریخی به پیروزی می گویند (در خطرناک لاتین توسط راه).

امروز تیرول جنوبی است مستقل و دو زبانه منطقه در جمهوری ایتالیا. مقامات محلی تصمیم گرفت چند سال پیش برای افتتاح یک کل موزه در دوره بین سالهای 1914 تا 1945 (ورود آزاد) درست در زیر این سنگ مرمر بنای تاریخی است.

در این میدان خارج و در سراسر راه رفتن مردم در گذشته می توانید به خواندن پلاک که توضیح اهمیت این طاق. Bozen بسیار توریستی جای زیادی نمی خواهد که faintest ایده.

فاشیست آیا چیزهای وحشتناک به جنوب Tyroleans: برای سال های بسیاری وجود دارد تصادفی ضرب و شتم خودسرانه قتل آلمان ممنوع شد در مدارس و فضاهای عمومی برای دو دهه مردم مجبور شدند به Italianise نام و نام خانوادگی. این حقایق هستند توضیح داده شده در مدارس ایتالیایی که می گوید زیادی در مورد وضعیت بحث در اطراف این کشور در سالهای اخیر.

یک بنای تاریخی می تواند حداقل در حال حاضر تفسیر متفاوت است. که یکی از راه های مقابله با بحث سازه بنا در گذشته های دور برای بزرگداشت قابل توجه فرد یا رویداد یا جلال خونین رژیم است.

جنجال نه بی تفاوتی

روش های دیگر خوب هستند بیش از حد. گاهی اوقات به عنوان در بریستول که معامله گر مجسمه تا به حال باعث خشم برای سال های بسیاری که در آن سرنگون برنز پرتاب شد در بندر را آب اقدام می تواند نگاه دردناک و یا ضربه. هنوز در بازرسی نزدیک تر در زمینه مقامات محلی لرزشی برای دهه (و نه یک توضیحی پلاک شد و تا کنون اضافه شده با وجود نگرانی عمومی از عنوان دور برگشت به عنوان 1920) معترضان' ناگهانی مداخله irked جهانی انفعال در برابر نژادپرستی به نظر می رسد مثل یک راه حل واضح.

به عنوان طولانی به عنوان بی تفاوتی است neutralised بحث برانگیز بناهای تاریخی می توان در تعدادی از راه های مشروع. احداث جدید, مثبت, بناهای تاریخی باید به تشویق بیش از حد; اما نه به طور مستقیم جایگزین از آنهایی که بد به عنوان برخی از کارشناسان استدلال می کنند. این خدمت یک هدف: به ما یادآوری می کنند که چگونه زندگی وحشتناک برای بسیاری شده است; از بی عدالتی رنج می برد. اما همه این است که برای همه روشن است. ابهام باید تنزل به گذشته است.

این قطعه برای اولین بار در ظاهر نویسنده وبلاگ در ژوئن 11 سال 2020 است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب