ماهیت تهدید: مقصر جهل و تحقیر جانسون دولت در COVID بحران

به عنوان جانسون قلم هیچ کمتر از پنج جلسات کبرا دولت اضطراری کمیته کامینگز (که به تازگی صدراعظم از خزانه اخراج)

توسط NEWSATROPAT در 5 خرداد 1399

به عنوان جانسون قلم هیچ کمتر از پنج جلسات کبرا دولت اضطراری کمیته کامینگز (که به تازگی صدراعظم از خزانه اخراج) شد, no ordinary مشاور سیاسی اما تجسم غایب جانسون قدرت. او سابقه حضور در داخل گلی که فریدمن می یابد کاملا بدون مشکل, نمی تواند هر چیزی بوده است اما تهدید آمیز به دانشمندان بودند که طبعا 'تلاش' به عنوان او آن را قرار می دهد به درک بحران بی سابقه و توصیه مناسب سیاست.

دولت ایدئولوژی انگلیسی استثنایی همچنین بسیار مهم تر از نقش فریدمن اجازه می دهد تا. آن اپیدمیولوژیک مشاوران شد حداقل بخشی از دانش جهانی و تلاش برای رسیدگی به این بیماری حتی اگر آنها نادیده گرفته و داده های مهم. وزرای اما مشخص شد به خود وجود ندارد از همکاری اروپا و هنگامی که در اواسط ماه مارس آنها دیر کشف شده به احتمال زیاد یک عرضه مشکل زیاده روی در عجیب و غریب و قابل پیش بینی ناموفق درخواست تجدید نظر به تولید کنندگان از همه نوع در صورت لزوم به اختراع (در این دوره از روز یا هفته) جدید انگلیسی, ونتیلاتور.

فریدمن حساب نیز رنج می برد از یک روش انواع تقرير معافیت انگلیسی, سیاست سازان از جدی بین المللی در مقایسه با وجود این واقعیت است که این همه گیر جهانی است که در آن دولت در همه جا بودند دست و پنجه نرم کردن با مشکلات مشابه. مقایسه ممکن است نشان می دهد که بسیاری از دولت ها جدی اشتباهات برخی از آنها شبیه به انگلستان. اما آنها نیز برجسته مزایای که این کشور تا به حال از رعایت نه تنها چین بلکه ایتالیا و اسپانیا و چگونه این حیف و میل شد به خصوص در ماه قبل از 23 مارس در بی پروا بی اعتنایی از ماهیت این تهدید بود که بیش از تنها با حتی بیشتر maverick populists مانند تهمت و Jair Bolsonaro.

در این معنا, Johnson, سیاست فاجعه برای جامعه بریتانیا و نخست وزیر و دولت او در راه است که خرس مقایسه با آنچه فریدمن به درستی به نام "تحقیر" از دولت تاچر زمانی که آرژانتین حمله فالکلند و مشابه تحقیر از جورج بوش بیش از عراق در حمله به کویت و از جرج دبلیو بوش بیش از 9/11. در عین حال با وجود آشکار آگاهی از این سوابق فریدمن است که به طرز عجیبی سکوت در مورد این معضل که جانسون, تحقیر ایجاد کرده است. در همه این موارد رهبران در واکنش به تحقیر قاطع با اقدام نظامی و بهبود موقعیت خود را با از بین بردن دشمنان خود را از این زمینه است. جانسون در پاسخ با یک مستند که افکار عمومی بود شدت حمایت حتی منتقدان اذعان کرد که جانسون تصمیم درست.

مهلت کوتاه

در عین حال حتی در این لحظه رژیم به رسمیت شناخته شده طبیعت از تهدید سیاسی است که آن را تا به حال اجازه ظهور است. در 30 مارس آن rehired اسحاق Levido معمار دسامبر 2019 انتخابات با موفقیت و به مدیریت آن coronavirus پیام. 11 مارس آن را به حال یک اطلاعات عمومی جدید تصویری که در نهایت اذعان کرد که coronavirus شد 'تهدید کننده برای مردم در تمام سنین. اما کار واقعی به نظر می رسد خاصی برای کار کردن چگونه به نخست افکار عمومی (که همانطور که فریدمن در یادداشت های دولت شده است ردیابی از فوریه) با محافظه کاران' دفاع به عنوان رسوایی های متعدد از بحران بیش از PPE, تست, اقلیت های قومی مرگ و میر و.... تهدید به از خط خارج چه بود به نظر می رسید بریتانیا غالب دولت در دهه. این تهدید در حال حاضر تبدیل به متبلور در بزرگ ملی رسوایی از خانه مراقبت توده مرگ است.

تهدید از مارس تحقیر حاد باقی می ماند به این دلیل که مستند به ارمغان آورد تنها یک مهلت کوتاه و همه گیر و بحران اقتصادی را تهدید به طولانی و ناتوان کننده. بالاتر از همه این وضعیت شدیدا سیاسی متهم از آنجا که دولت تا به حال ساخته شده است تنها یک نسبتا کوتاه مدت تاکتیکی تنظیم سیاست خود را (البته یکی از عمده) در 23 مارس. اواخر مارس وزرا بحث در 'استراتژی خروج' (یک اصطلاح نظامی ریشه های نیلو فر به ما یادآوری می کند) بر محور این ایده از "در حال اجرا داغ' اجازه می دهد عفونت به ادامه در این سطح است که می تواند موجود در گسترش بیمارستان ظرفیت. این انتخاب را به ناچار به تهدید گسترده حمایت عمومی و احتمالا حتی تقسیم دولت هسته Brexit ائتلاف.

این روشن نیست که مشاوران که انگشتان شده بود به شدت سوخته در مرحله اول آنقدر مشتاق در این نسخه جدید از 'مسطح منحنی' استراتژی اما به نظر می رسد که زده وتر با جانسون. او بسیار انتقاد مخلوط پیام به او کاسته مستند در 10 مه به نظر می رسید که طراحی شده اند به جهت شناساندن دین عمدتا دستی کارگران بازگشت به کار و حتی در هزینه از یک الگوی پایدار از حد متوسط بالاتر مرگ است. با این حال نرخ تولید مثل بیماری (R0, محبوبیت به عنوان 'R') بود که به نگهداری زیر 1 برای محافظت از سیستم بیمارستان.

بنابراین اگر چه این ایده از 'گله ایمنی' رها شده (برآورد جمعیت آلوده هنوز هم در محدوده 5-10 درصد در مقایسه با 60 درصد و یا بیشتر به عنوان لازم برای ایمنی) نوع تجارت پیش بینی شده در فوریه و مارس است که هنوز مرکزی برای سیاست. به عنوان دولت با هدف متقاعد کردن افراد برای بازگشت به کار رسمی ارشاد به نظر می رسد که رها شده به طور خلاصه در آغوش ایده گسترده تهدید به مردم, بازگشت به این ایده که "کسانی که سن بیش از 70 کسانی که با خاص و مزمن از قبل موجود شرایط و زنان باردار' شد 'بیشتر بالینی آسیب پذیر به COVID-19 نسبت به دیگران.

به جای جانسون داشتن به پایان رسید درگیری بیش از خود دولت رویکرد در 23 مارس, پست-مستند فاز است که به سرعت در حال احیای این بحران از اوایل دوره است. بدون به طور گسترده ای در دسترس واکسن موثر درمان و یا بسیار بلند پروازانه آزمون ردیابی و جداسازی سیاست وجود دارد به نظر می رسد به احتمال زیاد به مقاومت قابل توجهی را برای چه موثر خواهد بود تا حدی اندیش بازگشت به حالت عادی کار و زندگی اجتماعی است. با توجه به کم اولویت دولت داده است به پاکسازی 'مه' از همه گیر جامعه قدردانی از ماهیت این تهدید به نظر می رسد به احتمال زیاد تا حدی نا امید تلاش خود را برای ترویج کند بازگشت به چیزی طبیعی است. این تنش را تهدید می کند یک نوع بن بست در روابط دولت و جامعه و همچنین در رای دهندگان در آن تفرقه سیاست مبارزه با تروریسم در اروپا دوره به طور خلاصه سرکوب در طول مستند شروع به بازگشت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن