بلندی نسل کشی علیه کردها: تاریخ نباید تکرار

به دولت ترکیه از کردها; با چند قومی و چند مذهبی و گاهی سکولار آرمان هستند دیده می شود بی وفا و تهدید به ارزش ا

توسط NEWSATROPAT در 27 تیر 1399

به دولت ترکیه از کردها; با چند قومی و چند مذهبی و گاهی سکولار آرمان هستند دیده می شود بی وفا و تهدید به ارزش است که دولت ترکیه با استفاده از فشار آن را از طریق خود برنامه. آنها یک تهدید به فرهنگی همگن است که به دنبال دولت ترکیه که پی ریزی ترکی ناسیونالیسم و پان اسلام. کردها بوده و هدف از ترکی رژیم برای چند دهه.

ترکی موسسات در داخل کشور نیز مورد استفاده به انقیاد و جمعیت کرد که اقامت در داخل ترکیه است. یک دهم کردی شهرداران بودند دموکراتیک انتخاب شده اند سرنگون و با جایگزین 'امنا'. قوانین داخلی شده اند تا حد زیادی نادیده گرفته و یا به عمد کنار به زندانی کردن هزاران نفر از کردها شهروندان و سیاستمداران و روزنامه نگاران و فعالان است.

ترکیه در حال حاضر دارای یکی از بالاترین درصد از زندانیان سیاسی در جهان است و بخش بزرگی از این زندانیان کرد در پس زمینه. سرکوب و یورش ترکی رژیم نسبت به جمعیت کرد در داخل مرزهای کنونی ترکیه و یا در سوریه و عراق نشان می دهد نسل کشی در عمل رخ می دهد که به طور سیستماتیک و بیش از یک دوره طولانی از زمان. این بديع شیوه و جاه طلبی های ترکیه رژیم شبیه سیاست های جام حذفی که منجر به نسل کشی علیه ارامنه.

جمعیت کرد را رد کرده است و مطابق با سیاست جذب ترکی رژیم از پایه و اساس جمهوری ترکیه. آنها با سیاست نسل کشی است که ممکن است منجر به اوج خود توسط 2023 زمانی که پیمان لوزان نوبت از 100 سال است.

در حالی که دولت ترکیه در آن مزدوران استفاده از مرگ سرکوب و پاکسازی قومی منجر کردی بازیگران نمی توانند بیکار باقی می ماند.

جمعیت کرد می تواند امان از سرنوشت ارامنه و یهودیان اگر کردی بازیگران شانه مسئولیت را به ایستادگی در مجموع در برابر نیروهای ترکیه و پشتیبانی اتحاد شده اند که بی رحم در یورش خود را در سراسر منطقه است. موفقیت کردها بازیگران ترکیه در برابر نسل کشی سیاست تاثیر خواهد گذاشت در آزادسازی کردستان از جمعیت ترکیه استعمار. مهمتر از آن تولید خواهد شد شکوفایی چشم انداز سیاسی و یک محیط امن و پایدار در خاورمیانه است که می تواند بندرگاه چند قومی و چند مذهبی جوامع و اجازه می دهد اقلیت ها به همزیستی مسالمت آمیز است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب