این کیریل Serebrennikov دادگاه به ما می دهد یک نگاه اجمالی از آینده ای تاریک برای فرهنگ

محاکمه هفتم استودیو مورد بیش از حد و شاید با یک نتیجه غیر منتظره: احکام تعلیقی و جریمه های نقدی برای متهمان. م

توسط NEWSATROPAT در 6 تیر 1399

محاکمه هفتم استودیو مورد بیش از حد و شاید با یک نتیجه غیر منتظره: احکام تعلیقی و جریمه های نقدی برای متهمان. ما در حال حاضر در یک وضعیت که در آن یک حکم تعلیقی به نظر می رسد مانند یک پیروزی برای حس مشترک و عدالت است.

هر کسی که به دنبال این مورد می داند چه چیزی اتفاق افتاده است در طول سه سال گذشته از آزار و اذیت بازداشت خانگی و تحقیقی بازداشت. تحقیقات و قاضی تحت فشار شاهدان درگیر در دروغ آشکار و دستکاری در اسناد و مدارک. افرادی که خود را در جایگاه مدیر کیریل Serebrennikov مدیر روسی دانشگاهی تئاتر جوانان Sofiya Apfelbaum, گوگول مدیر مرکز آلکسی Malobrodsky و هفتم Studio مدیر کل یوری Itin – و نه شرکت در یک توطئه برای فریب دادن و یا آگاهانه مرتکب یک جرم و جنایت است. بله وجود دارد نقض حسابداری در هفتم استودیو کتاب. اما روسیه قوانین حاکم بر نهادهای فرهنگی نوشته شده است در چنین راهی که آن را بسیار آسان برای شکستن آن و حتی بدون هیچ گونه قصد.

روسیه وزارت فرهنگ است که به طور رسمی به عنوان یک حزب در هفتم استودیو محاکمه. اما اگر ما می خواهیم به بحث در مورد نقض حسابداری پس از آن وزارت است که کمتر مسئول وزارت به عنوان یک نهاد نیست که خود را کارمند سابق Sofiya Apfelbaum.

این موضوع نیست و حتی این واقعیت است که وزارت فرهنگ به طور ناگهانی متوجه آن انجام شده بود اشتباه سه سال پس از پلت فرم پروژه به پایان رسید. و یا این واقعیت است که هفتم استودیو تحقیقات آغاز شد در حالی که این وزارتخانه اجرا شد توسط ولادیمیر Medinsky – یک حامی ارزش های محافظه کار و رئالیسم که نمی توانند خود را بی هنری برای آزمایش. مسئله این است که روسیه monstruous دستگاه دولتی در این مورد وزارت فرهنگ – سازمان است به گونه ای که هر گونه تعامل با آن است که در واقع به طور بالقوه خطرناک است. به سادگی به این دلیل که "قواعد بازی" می توانید در هر لحظه. از نقطه نظر مدیریت این می تواند ناکارآمد است. اما در شرایط روزمره آن را ثابت خطر است. "برای اولین بار آنها به شما یک فرم را پر کنید. شما آن را پر کنید و سپس آن را معلوم شما از گناه پر کردن آن از" صوفیه Apfelbaum در دادگاه گفت.

غیر دولتی بخش فرهنگ روسی است نه خصوص بزرگ و نه به خصوص قوی. عملا تمام رویدادهای مهم به کمتر یا بیشتر از حد بودجه توسط دولت است. هر کسی که با این نسخهها کار در تئاتر یا موسیقی در خطر نقض چیزی. اما خطرات بالا به خصوص برای کسانی که تصمیم به شرکت در آزمایش – درس مهم است که وزارت فرهنگ و مسکو Meshchansky دادگاه منطقه باید هنرمندان خود آموخته. این بی روح و در عین حال مبتکر دولت یک روش جهانی از مجازات هر کسی که معلوم می شود نامطلوب مهم نیست که چرا.

این نقطه که در آن این پرسش که "آیا این سیاسی محاکمه و یا مالی ؟" می شود و نه در کنار نقطه. این یک محاکمه. در دادگاه که در آن مقامات انعطاف پذیری ماهیچه های خود را و نشان دادن به همه وفاداران و مخالفان به طور یکسان - خود را بی حد و حصر ظرفیت برای خشونت فقط به عنوان گروه های متعدد - از آنارشیست ها به شاهدان یهوه - کشف بیش از سال گذشته است.

و این چیزی است که واقعا ترسناک است. مقامات آشکارا گفت: شما لازم نیست که به یک مخالف به منظور مجازات خواهد شد. شما می توانید یک اروپایی افراد مشهور مانند کیریل Serebrennikov اما مهم نیست. مانند بسیاری از هنرمندان شما می خواهید برای ایجاد آزادانه مطابق با قانون اما شما هرگز نمی دانید چگونه این قانون تغییر خواهد کرد. و یا چگونه دولت ایده چه خوب و چه بد برای فرهنگ می تواند تغییر اساسا یک شبه.

35922167034_5df9326065_c.jpg
مرداد 2017: هفتم استودیو آغاز محاکمه در مسکو | CC توسط NC 2.0 ولادیمیر Varfolomeev / فلیکر. برخی از حقوق این سایت متعلق به.

در آدرس نهایی به دادگاه کیریل Serebrennikov صحبت در مورد چگونه به او پیشنهاد پلت فرم پروژه به شرکت سابق رئیس جمهور دیمیتری مدودف – و چگونه او فکر کرد که مدودف تمرکز بر "تجدد" و "نوآوری" می تواند به جوانان و افراد با استعداد شانس در خود تحقق در کشور خود. تمایل طبیعی از یک کارگردان تئاتر-ساز – و یک شهروند – برای دیدن چیزی خوب در دولت ابتکار عمل. چه کسی می تواند پیش بینی کرده اند که فقط چند سال بعد "نوآوری" را تبدیل به یک قسم کلمه هنگامی که بحث در مورد هنر در روسیه ؟ تلاش برای ایجاد مربوطه هنر بخشی از جریان اصلی فرهنگی می شود یک عمل خرابکارانه – هر دو به دلیل جدید روسیه سیاست فرهنگی نیست "نیاز" به تازگی و به دلیل وجود چند وسیله ساخت آن اتفاق می افتد. Serebrennikov و هفتم استودیو سعی به انجام این کار و جبرا شکست قوانین است.

قبل از قضاوت Olesya Mendeleyeva به پایان رسید خواندن این جمله دیمیتری Peskov پوتین مطبوعاتی وزیر فرهنگ و وزیر اولگا Lyubimova بود و هر دو نام مورد سابقه. آنها هر دو در مورد چگونگی بررسی شد و یک شانس برای تغییر قوانین موجود و با مدیریت و تامین مالی پروژه های فرهنگی. Lyubimova به نام شرایطی که "یک هنرمند و خالق به تماس با پول فرم های حسابداری" یک "تراژدی". این آینده است که فرهنگ باید در مورد تئاتر که در آن تصمیم گیرندگان اصلی هستند و مقامات دولتی نه هنری رهبران. این کتاب به نظر می رسد خواهد بود مهم تر از یک ژست هنری. و این است که تهدید اصلی برای زیبایی آزادی که تئاتر می تواند افتخار. دولت اصلاح طلبان درک همه خوبی که خواستار آزادی های سیاسی اغلب به دنبال آزادی هنری.

در هر صورت, ارتباط جدید بین هنرمندان و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را نمی توان محدود به یک طرح از "مشتری و مجری". این وضعیت پس از این مورد بار دیگر پرسش از حرفه ای همبستگی. تقریبا 4000 هنرمندان روسی عمدتا از تئاتر جهان امضا نامه ای سرگشاده هفته گذشته به وزیر فرهنگ و ارشاد Lyubimova درخواست که او به عنوان خوانده شده نتایج پزشکی قانونی حسابداری تخصص در هفتم استودیو مورد و لغو وزارت کت و شلوار. به طور طبیعی این وزارتخانه در پاسخ با استاندارد عبارت مورد ناتوانی خود را به دخالت در کار مستقل دادگاه.

امروز این فاجعه در روسیه است که در جستجوی عدالت شما را به درخواست تجدید نظر به کسانی که علاقه مند در آن است. Serebrennikov و همکارانش رایگان هستند اما نظام سیاسی است به طوری مات است که آن را غیر ممکن است به درک چگونه موثر جمعی یا فردی تجدید نظر به مقامات هستند.

اما چه اشکال دیگر همبستگی عمومی امکان پذیر است ؟ و چگونه می توانم به شما نشان می دهد همبستگی در یک کشور که در آن theatremakers هستند متهم به اختلاس بودجه و شاهدان یهوه دعا به اشتباه خدا ؟



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن