ایتالیایی چینی است که می تواند ما را در مورد انعطاف پذیری

این مختصر سهم اختصاص داده شده به حافظه از دکتر لی Wenliangدر اواسط ماه فوریه زمانی که قرار است برای اولین بار

توسط NEWSATROPAT در 12 خرداد 1399

این مختصر سهم اختصاص داده شده به حافظه از دکتر لی Wenliang

در اواسط ماه فوریه زمانی که قرار است برای اولین بار coronavirus بیمار ثبت شده در لومباردی پراتو در حال حاضر بوده است موضوع بحث های عمومی در سطح ملی و بین المللی رسانه. گسترش سریع این ویروس منجر به ملی مستند در 12 مارس, در حالی که این وضعیت شده است به طور چشمگیری بدتر شدن با بیش از 225,000 نفر تست مثبت و بیش از 31,000 مرحوم.

در شهر پراتو 22 درصد از جمعیت خارجی هستند با 59 درصد از آنها ، اضافه کردن به این نامنظم مهاجران پراتو دارای بالاترین جمعیت تعداد مهاجران در ایتالیا و یکی از بزرگترین چینی جوامع در اروپا است. پس از آخرین اداری انتخابات 2019 پراتو نیز دو مشاوران منشاء چینی در آن شورای شهر است. پراتو یک سمبل مورد آن داده شده و ارتباط قوی با چین و پتانسیل برجسته نحوه جامعه پذیری می تواند مقابله با هر دو گسترش ویروس و گسترش نژادپرستی و بیگانه ستیزی.

بدون شک وضعیت ارائه شده در دو فاز مجزا با توجه به رفتار نسبت به چینی جوامع در ایتالیا. از ابتدای سال تا اواسط ماه فوریه رشد تعداد coronavirus عفونت در ووهان آغاز به نظارت به صورت روزانه توسط رسانه ها در حالی که جامعه بین المللی هنوز فکر که این تنها یک موضوع است. هنگامی که سه مورد از COVID-19 آمدن از چین کشف شد در پایان ژانویه ایتالیایی تصمیم توقف پروازهای بین المللی با چین در نظر گرفته شد اغراق آمیز توسط اقشار مردم و برخی در دولت ایتالیا ، نگرانی برای آسیب رساندن به روابط اقتصادی بین دو کشور بیشتر بود نگرانی از پیامدهای ملی بهداشت عمومی.

از آن پس با توجه به این وضعیت ترس و اشتباه پیام از نهادهای رسمی ایتالیا, روزنامه ها گزارش داده اند که روزانه قسمت از نژادپرستی علیه مردم چین مورد آزار واقع شدند و یا تبعیض توسط ایتالیایی ها. گردشگران چینی بودند توهین در خیابان مطالبات برای اعمال محدودیت بر, چینی, کودکان در مدارس ساخته شد تعصب در مورد چینی بهداشت شخصی بیان شده توسط سیاستمداران و اعلام نشده تحریم از مغازه های چینی در سراسر ایتالیا در کار بود. در پاسخ رئیس جمهوری سرجیو Mattarella در بازدید از یک مدرسه در رم با برجسته خارجی حضور به خصوص دانش آموزان چینی برای نشان دادن دوستی نسبت به همکاری شهروندان است. "#Iamnotavirus" "#viralagainstthevirus" بودند و برخی از محبوب ترین هشتگ که تحت free hugs و همبستگی مبارزات نسبت به چینی جوامع در ایتالیا راه اندازی شد.

همبستگی و مسئولیت مدنی

با وجود این واقعیت است که اکثر پراتو چینی ساکنان آمده از Wenzhou یک هزار مایل دور از مرکز در ووهان این شهر چینی جامعه قرار داده و خود را در یک داوطلبانه قرنطینه از اواسط ماه ژانویه با یک حس قوی از نظم و انضباط. یک ماه قبل از هر کس دیگری پراتو چینی نگاه جدا شده با خیابان های خالی متروک مربع و مردم با پوشیدن دنده محافظ در برابر دشمن ناشناخته. مردم نظارت هر یک از دیگر از طریق چت آنلاین در کربلا اختصاص داده شده به ردیابی COVID-19 علائم در میان کسانی که در آینده از چین پس از جشن های سال جدید.

در اولین آخر هفته ماه فوریه مراسم جشن سال نو چینی در آستانه لغو شد توسط پراتو بودایی معبد Pu هوآ سی و چین, ایتالیایی, انجمن, برای نشان دادن همبستگی خود با چین مبارزه COVID-19. این هفته پس از یک ایستگاه رادیویی محلی ControRadio سازمان یافته زندگی می کنند انتقال توسط معبد بودایی به نام "پراتو contro la paura" (پراتو در برابر ترس). من در این رویداد شرکت کردند در همبستگی.

برآورد شده است که حدود 100000 ماسک های فرستاده شده از پراتو به چین بلکه 30,000 بیشتر آورده شده است شخصا توسط representativse از پراتو بودایی معبد به ترین آمار مناطق در لومباردی.

از آغاز ایتالیایی, مستند پزشکان و تجهیزات پزشکی از چین و اتحادیه اروپا و جاهای دیگر, وارد, کمک, ایتالیایی, سلامت کارگران است. هیأتی از پزشکان از فوجیان بازدید پراتو بیمارستان. پراتو را شهروندان چینی آغاز شده و به کمک ماسک و دستکش به همسایگان خود و به مردم در سراسر ایتالیا. در سراسر شهر و پوستر به نظر می رسد به یادآوری است که "یک ویروس است و نه ملیت و نه رنگ".

متعدد روزنامه ها به تصویر می کشد پراتو یکی از اهل توسکانی, استان ها کمتر ضربه گیر به عنوان یک مدل از گفتگو و بهداشت پیشگیری است. در زمان نوشتن وجود دارد هیچ مورد از چینی تحت تاثیر COVID-19 ثبت شده در پراتو بیمارستان.

این است که برای ایجاد بیشتر اسطوره ها در مورد جامعه چینی اما نشان می دهد که اقدامات پیشگیرانه و ثابت گفت و گو میان جامعه و دولت محلی در هر سطح منطقه شهرداری منطقه, مدارس, و غیره. - کار کرده اند. این تصمیم توسط اکثریت پراتو را شرکت های چینی از دوباره باز کردن در اواسط ماه آوریل با توجه به بی ثباتی همه گیر نیز معنی دار است. آنچه در آن می گوید ما این است که در زمان عدم اطمینان بالا نمونه هایی که از کشورهای مبدا به نظر می رسد به تعداد بیشتر از کسانی که از کشورهای محل اقامت.

شهروندان ایتالیایی به نظر می رسد به تغییر خود بیگانه نگرش نسبت به چینی همکاری شهروندان در به رسمیت شناختن اهمیت رفتار خود را در طول همه گیر تا آنجا که شهروندان چینی به نظر می رسد به وقف توجه بیشتری به سلامت از جنبه های اقتصادی بحران. علاوه بر این همبستگی نشان داد در سطح فردی دارای ابعاد دیگری نیز به عنوان بخشی از چین بین المللی تلاش های دیپلماتیک برای غلبه بر ننگ بودن جهان را آلوده. پراتو به نظر می رسد مثال عملی نشان می دهد که چگونه روایات – مانند "نژاد پرستی در مقابل همبستگی" یا "اتباع در مقابل خارجی ها" – می تواند پیشی گرفته است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن