هرالد ارائه می دهد برخی از راهنمایی سریع در نامه دیدگاه ارسالی

به امید کاهش این روند و کمک به نویسندگان کار خود را منتشر در اینجا این است که ما سالانه بازآموزی در قوانین مرب

توسط NEWSATROPAT در 19 تیر 1399

به امید کاهش این روند و کمک به نویسندگان کار خود را منتشر در اینجا این است که ما سالانه بازآموزی در قوانین مربوط ارسالی به هرالد نظر صفحه.

نامه یا عباس ... خوانندگان خوش آمدید برای ارسال نامه به سردبیر. نامه کوتاه تر هستند و باید امضا ترجیحا توسط یک نویسنده است. نویسنده شهر باید گنجانده شود.

دیدگاه های دیگر و متعلق به نویسندگان با یک تخصص خاص یا سهام در یک موضوع است. ديدگاه باید شامل یک عکس از نویسنده. اکثر نامه های پذیرفته شده اما ویراستاران بسیار فهیم با دیدگاه ارسالی. به سادگی ارسال یک نامه و درخواست آن چاپ شده به عنوان یک دیدگاه معمولا نمی خواهد آن منتشر شده است.

آدرس ما: ارسال به letters@gfherald.com یا جعبه 6008 Grand Forks, 58206.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

شماره تلفن: ما نمی نشر شماره تلفن, اما آنها به ما کمک به تایید نویسنده هویت و همچنین به راحتی با ما تماس بگیرید اگر سوالی دارید.

طول: نامه باید 350 کلمه یا کمتر اگر چه نامه ای است که به پایان می رسد با یک نقطه قوی ممکن است اجازه داده شود یکی دیگر از 20 یا بیشتر کلمات. نامه 250 واژه ها ترجیح داده است.

ديدگاه باید یک هدف 650 کلمات. ما در حال تاخت و تاز کردن توسط نویسندگان که به دنبال استثنا در دیدگاه تعداد کلمه در عین حال نظرات خود ما به ندرت بیش از 525 کلمات. برای مثال این قطعه 510 کلمات.

سبک: بسیاری از نویسندگان مبارزه با ظهر دلیل آنها را صبر بیش از حد طولانی برای رسیدن به نقطه. جلوگیری از خسته عبارات ("من با علاقه") و حروف است که نقاط متعدد.

نام و نام خانوادگی-تلفن: لطفا خودداری از نام.

یکی در هر ماه: نامه-نویسندگان محدود به یک در هر ماه.

بدون باز کردن نامه ها: نامه به شخص ثالث به احتمال زیاد منتشر نخواهد شد.

جلوگیری از شایعات: چوب قابل اثبات حقایق ترجیحا آنهایی است که می توان تایید از طریق پوشش اخبار و یا اطلاعات عمومی.

محدود کردن دین: دین-بر اساس نامه که مربوط به یک موضوع در حال حاضر خوب هستند اما نامه به سادگی در مورد دین به احتمال زیاد منتشر نخواهد شد.

هیچ شعر: هرالد به احتمال زیاد نمی خواهد نشر شعر و به ویژه شعر در مورد non-مسائل — که آیا کار اصلی و یا گزیده ای از دیگر نویسندگان کار می کنند.

آیا ترویج یک رویداد: نامه ها باید در مورد مسائل و نظرات. اما نامه ای در مورد یک موضوع در حال حاضر که ممکن است شامل اطلاعات مربوط به یک رویداد خوب است.

به طور مشابه نشان می دهد خوانندگان بازدید از یک شخص ثالث وب سایت ممکن است در نتیجه یک نامه منتشر نشده.

هیچ کسب و کار: نامه های است که می تواند به عنوان تبلیغات پذیرفته نمی شود. به همین ترتیب, حروف, به احتمال زیاد رد خواهد شد اگر آنها بی اعتبار کردن یک کسب و کار خصوصی مگر در مواردی که کسب و کار است که در یک رویداد خبری.

سیاست: در طول انتخابات فصل هرالد اتهامات سیاسی نامه.

با تشکر از شما: نامه است که می تواند به عنوان شخصی با تشکر از yous احتمالا منتشر نمی شود.

فرم نامه: واضح فرم نامه منتشر نخواهد شد.

Oversaturation: در نهایت مسائل بازی کردن. نامه های متعدد است که به سادگی تکرار قبلی نظرات ممکن است رد کرد.

ویرایش: تمام نامه های ارسال شده به هرالد به موضوع ویرایش برای سبک, طول, دقت, دستور زبان, وضوح و ترکیب به قوانین اعلام شده در بالا. عناوین خواهد بود ویرایش شده را مطابق با فضای مورد نیاز و استاندارد. نویسندگانی که در رد این نظر رد خواهد شد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب