"دولت به من می دهد 35 پوند در هفته را به خرید مواد غذایی و... در طول این مستند بچه ها من نمی رایگان دریافت وعده های غذایی مدرسه"

من نام ماریا است*. من پناهندگی-سالک تنها-مادر که فرار کرد و به انگلستان چون من احساس نا امن در کشور من. زندگی

توسط NEWSATROPAT در 8 خرداد 1399

من نام ماریا است*. من پناهندگی-سالک تنها-مادر که فرار کرد و به انگلستان چون من احساس نا امن در کشور من.

زندگی من در انگلستان قبل از همه گیر

من وارد بریتانیا دو سال پیش. این سخت بود برای من چون من یک مادر تنها. من به تنهایی با من دو نفر از بچه های کوچک. در ابتدا محل اسکان و حمایت من به عنوان یک پناه-جستجوگر وحشتناک بودند. من تا به حال برای به اشتراک گذاشتن یک خانه با غریبه ها که دوست داشت به نوشیدن الکل و دود. آن افسرده. این وحشتناک بود. من شرایط زندگی بهتر هستند اما بچه های من و من روبرو شده اند بسیاری از چالش های دشوار.

مالی ناامنی

دولت انگلستان به من می دهد 35 پوند در هفته را به خرید مواد غذایی برای خودم و دو فرزند. دفتر خانه تنها در نظر گرفته و به پول برای مواد غذایی, اما پناهندگان و پناهجویان نیاز به چیزهای دیگر بیش از حد مانند محصولات بهداشتی به خصوص برای بچه ها. همچنین من باید به پرداخت هزینه برای تلفن من چون من نیاز به گوشی من. بچه ها من در حال رشد هستند و آنها نیاز به کارهای بیشتری است. آنها در حال غذا خوردن بیشتر و قیمت مواد غذایی افزایش یافته است. در طول مستند بچه ها من نمی رایگان دریافت وعده های غذایی مدرسه.

من فکر می کنم دفتر خانه باید کمی بیشتر پول است. اگر آنها نمی خواهند به پول بیشتر آنها باید به پناهندگی پناهجویان اجازه کار پس ما می توانیم حمایت کنیم. کار به من کمک نگه داشتن ذهن من را مشغول و من جلوگیری از فکر کردن بیش از حد در مورد مشکلات من.

آموزش و پرورش

من تا به حال فرصت برای رفتن به کالج برای یادگیری زبان انگلیسی است و من لازم نیست که به پرداخت هزینه برای این آموزش و پرورش است. من فقط نیاز به نشان اثبات این که من یک پناهجو و من می توانید زبان انگلیسی و ریاضی به صورت رایگان به این دلیل که دولت برای آن می پردازد. اگر من می خواستم یکی دیگر از حرفه ای و یا حرفه ای من فکر می کنم من می خواهم که به پرداخت هزینه برای آن است. زمانی که من وارد در انگلستان من صحبت نمی کنند هر انگلیسی. فقط "سلام" و " حال شما چطور است.' که در آن است. اما من شده اند در کالج در حال حاضر برای تقریبا دو سال و من چیزهای زیادی یاد گرفتم. من ملاقات بسیاری از دوستانه و نوع مردم از فرهنگ های مختلف در دانشگاه.

انگلیسی کلاس ها دو بار در هفته به مدت 3.5 ساعت در هر روز. اما من می خواهم برای رفتن حداقل چهار روز در هفته به دلیل من می خواهم برای بهبود زبان انگلیسی. من می خواهم به مطالعه بیشتر و شاید تبدیل به یک پرستار است. بنابراین من می خواهم برای دسترسی به کلاس های زبان انگلیسی برای بهبود زبان انگلیسی. بهبود زبان انگلیسی خواهد به من کمک کند کمک به بچه های من با تکالیف مدرسه خود را و آن را آسان تر برای من به بحث در مورد سلامتی من وقتی که من رفتن به انتصاب دکتر. من می خواهم برای کسب اطلاعات بیشتر, اما من مجاز به مطالعه بیشتر ساعت در کالج به عنوان پناهجو ،

نیز وجود داشته اند مشکلات در بچه های مدرسه. بچه ها من انجام شد و در مدرسه زمانی که آنها رفتن. آنها چیزهای زیادی یاد گرفتم و در حال حاضر آنها صحبت می کنند انگلیسی بسیار خوب است. بچه ها من می خواهم مدرسه خود را, اما در همان زمان, آنها با مشکلات زیادی مواجه شده. آنها می خواهم به شرکت در فعالیت بیشتر در مدرسه با دوستان خود انجام دهید. بچه ها من می خواهم به انجام برخی از فعالیت های فوق برنامه که نیاز به پرداخت می شود اما من لازم نیست که به پرداخت پول به خاطر من اجازه کار. من می خواهم بچه ها را به انجام شنا, کلاس, فوتبال, کلاس, اما آن سخت است برای من که فرصت را به من و بچه ها چون من اجازه کار. حمایت از دفتر خانه فقط برای مواد غذایی است. آن را غم انگیز است چرا که من بچه ها دوستان انجام فعالیت های مختلف اما بچه های من نمی توانم چون من پول ندارم به آنها پرداخت.

چند بار پرسیدم مدرسه خود را اگر آنها می تواند به حمایت های بیشتر برای کودکانی که نمی تواند استطاعت به پرداخت برای این فعالیت ها و آنها می گویند که آنها لازم نیست به اندازه کافی حمایت از دولت و آنها باید مسئول همه چیز است. مدرسه اتهامات به صورت یکنواخت در صورتی که برنامه ریزی یک سفر به باغ وحش و یا هر جای دیگر و یا برای پیوستن به یک باشگاه ورزشی آنها را به اتهام. مدرسه اتهامات عنوان شده برای همه چیز.

روند پناهندگی

گاهی اوقات من می خواهم به ترک این و بازگشت به کشور من, اما در همان زمان من می توانم انجام این کار است. من نمی تواند به دلیل زندگی من و بچه های من در زندگی ناامن هستند بیش از وجود دارد. من نیاز به صبر کنید چون من قربانی از خروج از بستگان من در کشور من. من سمت چپ من و دوستان در پشت. من همه چیز را بیش از وجود دارد. من سمت چپ من زندگی وجود دارد و در حال حاضر من اینجا هستم.

به من گفته شد به گزارش به اداره مهاجرت در هر ماه است. اما آخرین بار که من وجود دارد و من به آنها توضیح داد که آن سخت است چون من باید به پرداخت برای بچه های من' بلیط اتوبوس, که گران قیمت هستند. بنابراین آنها به من گفتند که آنها در حال رفتن به از من بپرسید به گزارش به اداره مهاجرت هر شش ماه.

گاهی اوقات احساس می کنم مثل من می خواهم خودم را بکشم اما من بچه های من. من نیاز به ماندن قوی برای آنها. آن است که بسیار افسرده این وضعیت و هنوز هم انتظار برای پناهندگی. من منتظر دو سال در حال حاضر. من منتظر 14 ماه برای دریافت اولین تصمیم گیری در مورد پناهندگی من ادعا می کنند که پاسخ منفی است. من می خواهم به درخواست آنها پاسخ منفی بود و دادگاه تاریخ برنامه ریزی شده برای این. اما من یک نامه [از دفتر خانه] سه هفته پیش گفت که می خواهد reschedule من درخواست تجدید نظر تاریخ. آنها نمی دانند که در عین حال که تاریخ جدید خواهد بود. در حال حاضر من به صبر و گزارش به اداره مهاجرت هر شش ماه. من تاریخ دادگاه به درخواست تجدید نظر به دفتر خانه تصمیم لغو شد به دلیل coronavirus و مستند.

زندگی در انگلستان در طول همه گیر

زندگی من شده است دشوار در طول همه گیر و مستند. زمانی که من قادر به رفتن به کالج برای یادگیری زبان انگلیسی, ذهن من مشغول بود و من مجبور به صرف زمان زیادی را به فکر کردن در مورد مشکلات. من نه افسرده زمانی که من مشغول به تحصیل شد چرا که ذهن من مشغول بود. اما در حال حاضر در این وضعیت با کروناویروس و مشکلات با پناهندگی ادعا شده است وحشتناک زمان به دلیل آن است که افسرده و استرس زا.

بچه های من در مدرسه به کلاس های آنلاین. آن را دشوار است برای من و فرزندان من چون من کامپیوتر ندارم, من یک لپ تاپ و من لازم نیست که یک قرص. من فقط باید گوشی من. من شده اند کمک به بچه های من انجام مشق شب خود را بر روی گوشی من. آن را دشوار است به دلیل آن طول می کشد زمان برای بچه ها برای یادگیری در آن طول می کشد زمان به آنها توضیح دهید که چگونه به انجام مشق شب خود را. من دو بچه ها و آنها را در کلاس های مختلف. پس اول من به کمک یکی از بچه های من با مشق شب پس ما باید صبر کنید برای شروع با یکی دیگر. این سخت است که با یک تلفن و به این معنی من نیاز به بالا تا گوشی من بیشتر به این دلیل که اطلاعات به سرعت می رود. قبل از زمانی که [بچه ها] بودند رفتن به مدرسه, من نیاز به بالا تا تلفن من برای £10. در حال حاضر من به بالا تا حداقل 20 پوند پوند برای دو هفته. آن را دشوار است برای من و بچه های من. من می خواهم برای به دست آوردن حداقل یک قرص. بنابراین یکی از فرزندان من می توانند به کار با این تبلت در حالی که یکی دیگر می توانید مطالعه بر روی گوشی من. آن بهتر خواهد بود برای من و برای آنها.

آن را بسیار مهم برای بچه های من به ادامه یادگیری آنلاین و انجام مشق شب خود را. معلمان خود را به نقاط اگر مشق شب به اتمام است. معلمان گفت که انجام مشق شب و گرفتن این نکات می تواند کمک به بچه های من تصویب به سطح بعدی. به اعتقاد من این مدرسه را انجام ارزیابی تشخیصی در ماه سپتامبر. اگر ارزیابی تشخیصی می گوید: بچه های من آماده هستند برای رسیدن به سطح بعدی تا شاید آنها عبور نمی کند و آنها در همان سطح باقی بماند. معلمان نمی نگه داشتن در تماس با من و فرزندان من. آنها فقط با ارسال یک ایمیل با تکالیف و دستورالعمل. ما نیاز به گرفتن عکس از مشق شب و پس از آن در کلاس آنلاین وب سایت. مدرسه می داند در مورد وضعیت من. اما من فکر نمی کنم آنها می تواند هر چیزی را برای من.

من می خواهم بچه های من به ادامه یادگیری است. آنها نیاز به یادگیری و آنها نیاز به مطالعه. اما من می خواهم به ارسال آنها را به بازگشت به مدرسه به زودی به دلیل کرونا ویروس هنوز هم می شود در اینجا. بچه ها نمی دانند که چگونه به نگه داشتن فاصله از یکدیگر آنها را درک نمی کنند محدودیت. بنابراین آنها را به هم نزدیک خواهد شد و بازی با هم. حتی اگر شما در توضیح این چیزها را به بچه ها آنها را فراموش کرده ام و آنها هنوز هم می شود بازی با هم و در تماس فیزیکی.

حمایت اجتماعی

قبل از مستند من می تواند به سازمان های محلی است که برای کمک به پناهندگان و پناهجویان. من می توانم به کلاس زبان انگلیسی; ما می تواند صحبت کردن با افراد مختلف در سازمان. در حال حاضر آنها بسته شده است. آنها به ما خیلی کمک کند. و نه فقط با مواد غذایی است. آنها کمک به ما در یادگیری زبان انگلیسی. آنها مانند دوستان به ما. من می تواند به آنها صحبت من می توانید به آنها بگویید که چگونه من احساس می کنم و به آنها کمک کند با بسیاری از چیزها است. من رفتن به کلیسا قبل از همه گیر و من ملاقات بسیاری از مردم خوب در کلیسا. من تا به حال ندیده از مردم می خواهم که در کشور آنها خیلی مهربان هستند بنابراین پسند. وجود دارد یک خانم از کلیسا که با من تماس بپرسید که چگونه من انجام. آنها کلیسا آنلاین در روزهای یکشنبه و آیا کتاب مقدس مطالعه آنلاین در روزهای چهارشنبه به طوری که خوب است, اما من تنها شرکت یک بار در هر دو هفته به خاطر من اینترنت. از آن شده است ناراحتم چون این مکان ها بسته شده است. بچه ها من می خواهم به بیرون بروید و آنها می خواهند به یادگیری بیشتر است اما بسیار سخت تر در حال حاضر.

زندگی من در انگلستان فراتر از همه گیر

در حال حاضر من باید صبر کنید برای پناهندگی روند و من نمی دانم در مورد آینده است. من نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد اما من فقط می خواهم به نگه داشتن رفتن به خصوص برای بچه ها چون من پدر و مادر برای آنها. بنابراین من نیاز به ادامه قوی و ایستادن برای آنها.

*همانطور که به Jáfia کمرا. ماریا یک نام مستعار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب