مبارزه با دروغ: یک پیشنهاد برای تنظیم

همانطور که برای رسانه ها و دادگاه اروپایی حقوق بشر دارای برچسب عملکرد مطبوعات در یک جامعه دموکراتیک است که به

توسط NEWSATROPAT در 16 اردیبهشت 1399

همانطور که برای رسانه ها و دادگاه اروپایی حقوق بشر دارای برچسب عملکرد مطبوعات در یک جامعه دموکراتیک است که به عنوان یک ناظر. در مورد Stoll v. سوئیسبه دادگاه استراسبورگ آشکارا اصرار داشت که رسانه ها در مسند قدرت را به عنوان "نه تنها آنها را به اطلاع آنها همچنین نشان می دهد راه های که در آن آنها در حال حاضر اطلاعات چگونه آن را ارزیابی می شود. در یک جهان که در آن فرد در مواجهه با مقادیر عظیمی از اطلاعات منتشر شده از طریق سنتی و رسانه های الکترونیکی و مربوط به تعداد رو به رشد از بازیکنان نظارت بر رعایت اخلاق روزنامه نگاری در اضافه شده اهمیت" [bold اضافه شده توسط نویسنده برای تاکید].

در نور به نقل از چنین نامی ارقام پیشنهاد ما این است که نه در همه رادیکال. بنابراین ما پیشنهاد قانونگذاران در نظر گرفتن آن و پیوستن به ما در به کار گرفتن آن را به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

متن کامل را می توان در اینجا یافت نشد:

https://xnet-x.net/ley-fakeyou/

در اینجا این است که خلاصه ای:

اقدامات در برابر دروغ و اطلاعات دستکاری هر دو آفلاین و آنلاین

در دفاع از دموکراسی و آزادی های اساسی

پیشنهاد ما این است به منظور جلب یک تمایز روشن بین آزادی بیان از نظر از یک سو و کسب و کار اطلاعات و نهادی اطلاعات دیگر.

تا حد زیادی به هدف آن گسترش دامنه کاربرد های موجود و یا برنامه ریزی شده قوانین و مقررات بین المللی و اروپایی در سطح بین بردن تعصبات که جداسازی اینترنت و محدود کردن آزادی بیان و اطلاعات:

  • درخواست "دنبال پول" رویکرد (با هدف کسب و کار و یا نهادهایی که باید وظایف خود را نادیده گرفته) به عنوان مخالف به عبور از قضاوت در محتوا (تداخل با آزادی عقیده و نه ایجاد یک وزارت حقیقت).
  • به روز رسانی تایید و واقعیت-بررسی پروتکل های موجود در deontological کدهای روزنامه نگاری و تبدیل آنها به قانون این است که در مورد تنظیم یک تایید حقیقت اما در مورد هدف استفاده از پارامترها به منظور بررسی صداقت (چیزی که در حال حاضر گنجانده شده در قانون فعلی).
  • گسترش و اجرای راستی آزمایی تعهدات است که به روزنامه نگاران و روزنامه ها به بخش های دیگر که در آن جریان اطلاعات شامل سود و یا نهادی به نفع از جمله احزاب سیاسی, مقامات, دولت, شرکت های بزرگ و با نفوذ افکار سازان.
  • صفحه نمایش این اجباری نرم افزار از طریق برچسب زدن. این اجازه می دهد تا هر کسی به صحت اطلاعات چیزی است که در حال حاضر مورد نیاز این جمعیت به رغم این واقعیت که آنها ارائه ابزار برای انجام این کار است.
  • به روز رسانی دیگر مماس مقررات از بین بردن technophobic تعصب در سیاست ها و ترکیب موثر تحریم رژیم.

در تعریف از افراد که این قانون باید در اعمال ما نشان می دهد موسسات و احزاب سیاسی و سیستمیک نهادهای خصوصی با تاثیر بر جمعیت از یک طرف و کسب و کار از جمله رسانه ها, ارتباطات, شرکت ها, مشاهیر و نظر سازندگان و هر فرد دیگری که سرمایه گذاری یا دریافت پول برای اطلاعات بیشتر قابل مشاهده آن شده اند که اگر آن را به سادگی صادر شده توسط کسی.

دو تعهدات ما نشان می دهد برای این افراد: وظیفه برای بررسی صداقت از محتوا و اجازه می دهد تا تایید توسط گیرنده.

صداقت این است که نمی توان به عنوان یک مترادف برای حقیقت است. در اینجا صداقت استفاده می شود به عنوان تعریف شده در ماده 20 از قانون اساسی اسپانیا (شبیه به تعریف در کشورهای دیگر): این مستلزم آن است که اطلاعات منتشر راستگو. این به معنی امکان انتشار اطلاعات غلط اما نیاز به یک وظیفه مراقبت از فرد اطلاع رسانی. فرد اطلاع رسانی باید انتقال اطلاعات بر روی حقایق شده اند که در تقابل قبل با هدف داده است که تشویق نمی کند شایعات یا القائات. علاوه بر این "وظیفه مراقبت های منطقی تایید صداقت از اطلاعات است نه راضی خالص و عمومی ارجاع به منابع نامشخص" (SSTC 172/1990 و 21/2000).

ارتباطی است که ادعا می شود "اطلاعات" بنابراین باید با استفاده از پروتکل های تایید در آماده سازی خود را. در نظریه فقه در حال حاضر تعریف مسئولیت حرفه ای ارائه دهندگان اطلاعات به بررسی اطلاعات قبل از انتشار آن است. وجود دارد deontological و کدهای اخلاقی است که اعمال می شود به روزنامه نگاری بخش است که جزئیات پروتکل عمل برای چنین تایید. آن است که در حال حاضر یک ماده از گسترش افراد است که این درخواست با تاکید ویژه بر احزاب سیاسی و نهادهای آنلاین و آفلاین کسب و کار در ارتباط است.

از سوی دیگر هنگامی که ما بحث در مورد امکان تایید توسط گیرنده ما در حال صحبت کردن در مورد ساخت تایید روند قابل ردیابی یک.

وقتی که اطلاعات ارائه شده به عنوان بخشی از یک مدل کسب و کار (به دلیل آن ارائه شده است در ازای پرداخت) و یا ارائه شده توسط موسسات آن است که دیگر یک شکل از آزادی بیان وجود دارد و باید یک تعهد از شفافیت برای فعال کردن تایید به عنوان اتفاق می افتد برای مثال با مواد غذایی است. این یک شکل از برچسب زدن.

یک جدول با اطلاعات اولیه برای تایید باید همراه با اطلاعات منتشر شده است. مسئولیت برای دقت و از برچسب زدن باید برن با هر دو کسانی که برای پرداخت این اطلاعات برای تبدیل شدن به ویروسی و کسانی که برای دریافت پرداخت. کاربرد آن باید همراه با قوی تحریم رژیم به عنوان اتفاق می افتد با مواد غذایی است.

این دو هدف اصلی:

– برای بررسی اینکه آیا تایید واقع شده است انجام می گیرد.

– اجازه می دهد تا هر کسی که بار خوانده شده اطلاعات برای بررسی تایید برای خود.

مردم دائما متهم از چک کردن اطلاعات آنها به اشتراک بگذارید و برای خود مطالعه. آنها متهم برای عدم انجام کاری به آنها داده نشده این ابزار انجام دهید. برچسب خواهد ارائه یک ابزار است.

این پویا نیز می تواند تولید یک مثبت اثر سرما به طوری که تمام اطلاعات ارائه دهندگان که ادعا می شود قابل اعتماد و حرفه ای اعمال خواهد شد این پروتکل برای اطمینان از حداکثر کیفیت.

در عمل هدف از چنین یک جدول است که برای پاسخ به ساده تأیید سوالات مطلع موجود "انواع اطلاعات غلط" و "پارامترهای deontological کدهای" برای مثال: آیا این اطلاعات را از یک منبع و یا هیچ کدام در همه معنی آن را ساخته شده است ؟ این مقاله در مورد یک شرکت خاص پرداخت می شود که توسط همان شرکت یا سیاسی ؟ دارای منبع بوده است در تضاد و یا به سادگی به عنوان یک پلت فرم برای یک منبع انتشار آنچه در آن می خواهد به انتشار بدون تغییر; اگر یک منبع می گوید باران می آید و دیگری می گوید آن نیست تا به هر کسی که نگاه کردن به بیرون پنجره برای دیدن کدام یک از این دو گزاره درست است و یا هر دو آنها منتشر شده است به نام (غیر موجود) اطلاعات بی طرفی? و غیره.

ما مشتاقانه منتظر به کار با هم به تصویب این تغییر نیاز به دفاع از حقوق و در این راستا ما را منتشر تنظیم پیش نویس.

[مشاهده پیشنهادی برچسب و کامل پیش نویس مقررات در اینجا https://xnet-x.net/ley-fakeyou/].

---

[1] بیشتر:

در آن سال 1994 توصیه در اقدامات برای ترویج شفافیت در رسانه ها کمیته وزیران شورای اروپا تصریح کرد که رسانه شفافیت تعهدات لازم برای فعال کردن عمومی به شکل یک نظر بر ارزش متصل می شود به اطلاعات و ایده ها یا نظرات منتشر شده توسط رسانه ها. این توصیه مجموعه از جمله اقدامات خاص برای اطمینان از شفافیت در مطبوعات. از این رو توصیه می شود که یک چارچوب قانونی به تصویب رسید که نیروهای مطبوعات به انتشار اطلاعات مربوط به پنج دسته بندی:

  • - دسته اول: اطلاعات مربوط به هویت اشخاص و یا نهادهای درگیر در سرمقاله ساختار و همچنین ماهیت و میزان مشارکت خود را.
  • - دسته دوم: اطلاعاتی در منافع برگزار شد در رسانه های دیگر و توسط تحریریه ساختار و یا افراد و نهادهای درگیر است.
  • - دسته سوم: اطلاعات در مورد افراد و یا اشخاص قادر به اعمال نفوذ قابل ملاحظه در سرمقاله خط.
  • - بخش چهارم: اطلاعات در هر مشی موقعیت یا جهت گیری سیاسی از روزنامه ها و نشریات.
  • - پنجم دسته: اطلاعات در مورد نتایج مالی انتشارات ساختار و توزیع نشریات.

این توصیه نمی تمایز بین انواع رسانه ها و در نتیجه باید آن را درک است که آن ملاحظات اعمال برای همه بدون تمایز است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن