هشتم-سالانه کالج هاکی همه ناهارخوری تیم

اما در سال 2012 که ثابت شده بود. مرلین Hagerty را ویروسی بررسی باغ زیتون حاکی از آن است که در واقع مواد غذایی

توسط NEWSATROPAT در 13 تیر 1399

اما در سال 2012 که ثابت شده بود.

مرلین Hagerty را ویروسی بررسی باغ زیتون حاکی از آن است که در واقع مواد غذایی است.

در پی که من تصمیم به ترکیب این دو موضوع کالج, هاکی و مواد غذایی است. به جای یک کنفرانس و یا همه تیم آمریکایی شروع کردم همه ناهارخوری تیم -- یک لیست از بهترین مکان ها خوردم در طول کالج خاص که فصل هاکی.

در طول سال های گیلاس کریکت مشهور برگر مشترک در دنور بوده و یکی از چهره های برجسته.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در مراسم تحلیف در سال اول بود, تیم های انتخاب.

سال بعد از آن بود MVP.

در سال 2015 شد اولین رستوران پذیرفته به همه ناهار خوری تیم سالن از شهرت.

سپس در فصل گذشته آن را به طور غیر منتظره به پایان رسید تا به عنوان مرکزی, قطعه ای از یک UND هاکی داستان که رفت و ویروسی در سراسر کشور و حتی به پایان رسید تا در ESPN برای اولین بار.

گیلاس کریکت است که در آن UND junior defenseman جاش Rieger بود چکش یک کیلو بال وقتی او تلفن کردم که هم تیمی جانی Tychonick حال بد افتاده و خواهد بود قادر به بازی در آن شب. Rieger, به جای رفتن به مرحله به سری آخر مقابل برتر دنور.

Rieger به سرعت پرداخت صورتحساب خود را و دستور بارگذاری به میدان یخ بازی. در آن زمان او وارد Magness عرصه warmups شد و در حال حاضر در جریان است. او انداخت بر روی لباس خود را در زمان یک زن و شوهر از دور پس از آن تا به حال به بازی در بازی.

Rieger اتفاق افتاده است به نمره اول-هدف شغلی که ایستاده بود به عنوان بازی برنده. او دوباره گفتن داستان در بی بها بود.

گیلاس کریکت: اول-تیم-ناهار خوری اصلی تیم است. MVP. تالار افتخارات مشمول. و قبل از بازی سوخت برای یکی از UND بزرگترین پیروزی 2019-20 که راه اندازی این تیم در اجرا به پایان رسید که با یک 26-5-4 رکورد چهارم-بهترین ها در برنامه تاریخ است.

Coronavirus همه گیر ممکن است به پایان فصل در اوایل اجازه می دهد نه فصل به بازی کردن. اما هنوز هم وجود دارد زمان به اندازه کافی برای به دست آوردن یک نمونه از رستوران ها در اطراف کالج هاکی شهرها.

پس بدون خدا نگهدار بیشتر در اینجا هشتم-سالانه-ناهار خوری تیم. چه کسی می داند شاید Rieger به پایان خواهد رسید تا در یکی از آنها قبل از یک پیروزی بزرگ در 2020-21.

تیم اول

ویکتور 1959 کافه مینیاپولیس: من منتظرش بوده ام برای یک وارث ظاهری به پردیس پیتزا برای بهترین مکان در شهرهای دوقلو و من ممکن است آن را پیدا کرده اند. این رستوران کوبایی در جنوب مینیاپولیس آمد بسیار توصیه می شود از یک جفت از سابق هرالد همکاران و آن را نا امید نیست. این فوق العاده است برای صبحانه و نهار و شام. فضای محل را با نوشتن بر روی دیوار بزرگ است بیش از حد. نرم افزار نکته: با قرار دادن Tamarillo سس داغ بر روی همه چیز.

Victor's 1959 Cafe, Minneapolis

ویکتور 1959 کافه مینیاپولیس

دلوت کوره دلوت: در طول دهه گذشته من صرف زمان زیادی در سامی پیتزا که من موفق به کشف گزینه های دیگر در دولوت. در این سال من در نهایت تصمیم به گسترش افق دید من در این شهر است. دلوت کوره بود اجرا خانه. بسیاری از مواد تشکیل دهنده آن عبارتند محلی و تازه است. رفتن به به کاسه های مختلف که در حال بزرگ و پر شده با مواد مختلف که بسته به نوع کاسه شما سفارش. این تبدیل خواهد شد رفتن به برای من تا آنجا که سامی است.

Duluth Grill.

دلوت کوره.

مای تایلندی, اوماها (روباز انتخابی): من راه می رفت گذشته مای تایلندی ده ها بار در راه از هتل به باکستر آرنا اما من هرگز تا این سال است. من باید متوقف شده اند وجود دارد در تمام طول. من سعی کردم کاری و این ممکن است بهترین کاری من و ام تا به حال. مقدار مناسب از ضربه به آن است.

Mai Thai, Omaha.

مای تایلندی, اوماها (روباز انتخابی).

جونز برادران کیک, اوماها (روباز انتخابی): Jones برادران بود و نه برنامه ریزی شده متوقف و یا. اما در واقع Aksarben ایجاد کرد حق با مای تایلندی, من تصمیم گرفتم به پاپ و دیدن آنچه که آنها کردم. نانوایی موارد قابل توجه هستند و کیک ها غیر واقعی است. اگر شما متعهد به خوردن فوق العاده سالم و دور ماندن از اینجا; این خطرناکی خوب است.

گیلاس, کریکت, دنور: چند سال پیش شروع کردم همه ناهارخوری تیم سالن از شهرت. هنگامی که رستوران در حال القاء به سالن از شهرت آنها فاقد شرایط لازم برای همه-ناهار خوری تیم (من این را چرا که در غیر این صورت برخی از رستوران ها خواهد بود فقط در آن در هر سال و این همه ناهارخوری تیم را تغییر نمی دهد). اما با توجه به آنچه اتفاق افتاده است در این سال کریکت برای رفتن به عقب در تیم اول یک زمان نهایی.

Cherry Cricket, Denver.

گیلاس, کریکت, دنور.

دوم تیم

مدرن, عشق, اوماها (روباز انتخابی): واقع در midtown نه بیش از حد دور از Aksarben منطقه (که در آن باکستر عرصه واقع شده است) مدرن, عشق تا به حال بهترین سرخ شده موزارلا من و ام تا به حال. متاسفانه من بلعیدم که قبل از من جامعی از یک تصویر. اما در اینجا یک مک-و-پنیر نوع اصلی ،

Modern Love, Omaha.

مدرن, عشق, اوماها (روباز انتخابی).

Pagliai را پیتزا منکیتو: یک عضو همیشه اول همه ناهارخوری تیم Pagliai یک رستوران بزرگ است که من از دست داده توانایی سالانه بازدید در کالج بزرگ هاکی تجدید 2013. برای اولین بار پس از تجدید UND بود پشت در منکیتو این سقوط. هیچ تعجب Pagliai را دوباره در لیست و یک بار دیگر آن را تحویل داده است. من خواهد یدکی شما یک عکس از پیتزا به عنوان NHL نویسنده دن مایرز آن را به نام "غم انگیزترین به دنبال پیتزا, او تا کنون دیده ام." آن چیزی بود در برابر Pagliai است. فقط در برابر من "منحصر به فرد" سفارش.

Pagliai's Pizza, Mankato

Pagliai را پیتزا منکیتو

Skyline Chili, Oxford, Ohio: زمانی که مدیر می داند که شما و داستان زندگی خود را در زمان دو بازی کالج هاکی سری است بیش از, شما, شاید صرف زمان بیش از حد وجود دارد. در این مورد هر دو UND ورزشی اطلاعات مدیر میچ Wigness و من را مجبور به اعتراف به گناه. آن را فقط بیش از حد خوب ، حتی اگر کسانی که در دانشگاه میامی هستند و نه تحت تاثیر قرار با سلیقه من.

Miami nameplate

میامی nameplate

استودیو کوره (Kalamazoo, Mich.: Midco TV play-by-play گوینده الکس Heinert تصادفا این محل در روز جمعه. او موافقت کرد برای رفتن به شنبه. این یک محل کوچک بسیار دوستانه و انطباق کارکنان. با همه brewpubs و مکان های غذاخوری در مرکز شهر کالامازو من فکر نمی کنم یک جای کوچکتر شبیه به این را تا پایان در ناهار خوری, تیم, اما آن را انجام داد.

Studio Grill, Kalamazoo, Mich.

استودیو کوره کالامازو, میشیگان.

اصلی Chipotle دنور: من به طور خلاصه مشورت با Rieger برای این سال را به همه ناهار خوری و تیم او به عنوان بدیهی است که مزه فوق العاده با مراجعه به گیلاس کریکت. او را یک کل بسیاری از پیشنهادات به خاطر او و دیگران عمدتا فقط به Chipotles در جاده ها است. که به اندازه کافی خوب برای من است. نه تنها من بازدید Chipotle در این فصل اما من ضربه اصلی Chipotle است که در محوطه دانشگاه دنور است.

Original Chipotle, Denver.

اصلی Chipotle دنور.

Original Chipotle sign, Denver.

اصلی Chipotle نشانه دنور.

سوم تیم

Backlot Taphouse Omaha: آن را کاملا نا امید کننده به گوش که سابق همه ناهار خوری عضو تیم دادلی پیتزا واقع در Aksarben روستا بسته شده بود. با این حال یک پیتزا فروشی باز کرده است در آن نقطه و آن را در هر بیت به عنوان خوب به عنوان دادلی.

Backlot Taphouse, Omaha.

Backlot Taphouse اوماها (روباز انتخابی).

شهرداری دم کار می کند, Hamilton, Ohio: میامی ورزشی اطلاعات مدیر چاد Twaro که همیشه نا امید با طعم و مزه آن را بر خود را به مطمئن شوید که من در بازدید از یک محل است که او تایید شده در این فصل است. بنابراین ما رفت و به شهرداری دم کار می کند, است که در واقع در یک ساختمان شهرداری در همیلتون اوهایو در حدود 15 مایل در خارج از آکسفورد. من به او اعتبار است. این محل بسیار عالی بود.

Municipal Brew Works

شهرداری دم کار می کند

برادران نیم چنگال بزرگ: برای اینکه یک شهر بزرگ Grand Forks, مشت بالاتر از وزن خود را در کلاس وقتی که می آید به پیتزا. وجود دارد بسیاری از واقعا خوب پیتزا در شهر. ذهن خود را احتمالا شروع می شود در مکان هایی مانند سالن از شهرت عضو Deek را Popolino را مایک, تا, شمالی شاد, جو, لوزی, ایتالیایی, ماه, و غیره. شما نمی فکر می کنم از برادران نیم. اما علاوه بر تولید با کیفیت آبجو نیم برادران بزرگ برخی از پیتزا.

Half Brothers, Grand Forks

برادران نیم Grand Forks

فلفل قرمز را فارگو: با nonconference سری در مینیاپولیس و منکیتو -- و یک سفر جاده ای به St. Cloud-من زمان زیادی را صرف رفتن پایین من-29 و I-94. هر یک نیاز به یک توقف در فارگو برای فلفل قرمز است که در ادامه به بهترین چیپس سالسا در هر نقطه. این سومین فلفل قرمز را به لیست پیوستن به فرودگاه o'hare فلفل قرمز و کلرادو اسپرینگز فلفل قرمز است. هفته گذشته در حالی که در شهر کانزاس من این قطعه از هنر است. رک و پوست کنده آن تعلق دارد و در موزه لوور.

Chili's

فلفل قرمز را

شهری رم Grand Forks: من قهوه رو به رشد اعتیاد منجر به توسعه های جدید از قهوه خانه ها فرود در همه ناهارخوری تیم در سال های اخیر است. شهری رم واقع شده است و حدود سه یا چهار بلوک از هرالد. قهوه خیلی خوب است که من سابق همکار کریس Bjorke و من می خواهم به راه رفتن وجود دارد و تقریبا هر روز مهم نیست که چگونه سرد این رو در زمستان.

Kelly Thompson and Patti Eider are selling their coffee shop, Urban Stampede, after the pandemic showed them a quieter way of life. Adam Kurtz / Grand Forks Herald

کلی تامپسون و پتی Eider فروش خود را در کافی شاپ شهری رم پس از همه گیر نشان داد آنها ساکت تر راه زندگی است. آدم کرتز / چنگال بزرگ هرالد

MVP

ویکتور 1959 کافه مینیاپولیس: ممکن است یک کمی از راه را از Mariucci عرصه و اکسل انرژی مرکز, اما از آن است که بدون سوال ارزش مسیر انحرافی را طی. ویکتور اولین بار است که همه ناهار خوری MVP از شهرهای دوقلو.

گذشته MVPs

2013: یخچال Brewhouse, Anchorage

2014: گیلاس کریکت دنور

2015: ایان پیتزا, Madison,

2016: آمریکای Flatbread, Burlington, Vt.

2017: نان و اغذیه فروشی آکسفورد اوهایو

2018: New Orleans, Takeout, Madison, Wis.

2019: Tomasita را سانتافه, N. M.

2020: ویکتور کافه مینیاپولیس

Rookie از سال

دلوت کوره: اکثر UND عشق طرفداران ماندن در مرکز شهر در هنگام مراجعه برای بازی هاکی اما دلوت کوره نیست دور از راه.

مربی سال

کتی Rohman Duluth: سردبیر از اخبار دولوت تریبون نوشت: برخی از مواد غذایی ستون در ماه ژانویه که گرفتار چشم من. من به دنبال او ستون مشاوره به آمار مدرن در اوماها و او من را به دلوت کوره وقتی که من تعداد بازدید در دولوت. که 2-برای-2 در پیشنهادات پایان دادن به در همه ناهارخوری تیم. که خوب است برای مربی سال افتخارات.

تالار افتخارات مشمول

نان و اغذیه فروشی آکسفورد اوهایو: بیش از 100 نوع شیرینی. اگر شما می توانید رویای آن, آنها می توانید آن را. این است که باید در هر سفر به آکسفورد یکی از NCHC بهترین مواد غذایی و نوشیدنی شهرها و در حال حاضر آن را در همه ناهارخوری تیم سالن از شهرت.

Bagel and Deli, Oxford, Ohio.

نان و اغذیه فروشی آکسفورد اوهایو.

سالن از شهرت اعضای

2015: گیلاس کریکت دنور

2016: پردیس پیتزا, مینیاپولیس

2017: ادویه کاخون فروشنده سگ داغ, کلرادو اسپرینگز

2018: Deek پیتزا Grand Forks

2019: یخچال Brewhouse, Anchorage

2020: نان و اغذیه فروشی آکسفورد اوهایو



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن