روزانه اسکیت: دانشگاه لانگ آیلند برای راه اندازی D-I هاکی مردان برنامه. . . در پنج ماه

بله که فقط پنج ماه دور. در این اطلاعیه آمده از آبی حتی برای بسیاری وصل در کالج هاکی مردم را بالا می برد که برخ

توسط NEWSATROPAT در 14 اردیبهشت 1399

بله که فقط پنج ماه دور.

در این اطلاعیه آمده از آبی حتی برای بسیاری وصل در کالج هاکی مردم را بالا می برد که برخی از پرچم قرمز به دلیل آن باعث می شود شما تعجب می کنم که چقدر پژوهش انجام شده از قبل.

مدارس دیگر کار کرده اند با دانشگاه Hockey, Inc., این ورزش را بازوی بازاریابی برای برنامه ریزی راه اندازی یک برنامه جدید است. هر دو پن استیت و ایالتی آریزونا انجام داد. اعتقاد بر این است که دیگران که در حال بررسی زنده ماندن از راه اندازی یک بخش-من مردانه, برنامه, مانند, ایلینوی, انجام می دهند, بنابراین به عنوان به خوبی.

دانشگاه لانگ آیلند نیست.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این واقعیت است که کنفرانس مدیران بودند غافلگیر, هم, همچنین نشان می دهد که مدرسه نیست با آنها تماس بگیرید برای اطلاعات بیشتر در مورد شروع یک برنامه.

این به این معنا نیست آن را نمی توان انجام می شود. اما آن را به شما تعجب می کنم که چقدر مشق شب انجام شد قبل از اعلام.

چندین دیگر از پرچم قرمز به عنوان به خوبی.

کوسه ها در حال برنامه ریزی برای یک برنامه و در حال اجرا در کمتر از پنج ماه که در حال حاضر آنها هیچ مربی و هیچ دستیار مربیان هیچ بازیکن و هیچ برنامه و هیچ صفحه اصلی عرصه است.

البته coronavirus همه گیر می تواند قرار داده است که زمان شروع در معرض خطر برای هر دانشکده برنامه هاکی اما واقعیت این است که کوسه ها فکر می کنم که جدول زمانی مناسب است به یک نگرانی بزرگ برای هر سر مربی فکر کردن در مورد گرفتن آن شغل است. چه نوع از عملیات ورزشی بخش انتظار آن بود ؟

سر مربیگری استخدام در حال رفتن به بحرانی برای مشروعیت بخشیدن به برنامه.

لیو نمی آید در با پشتوانه مالی و به رسمیت شناختن نام مثل کالج هاکی گذشته دو اضافات Penn State و ایالتی آریزونا. اما فرود یک تشخیص سر مربی می تواند یک گام بزرگ است.

مردم در حال حاضر پرتاب در اطراف دیو Starman نام. Starman زندگی در لانگ آیلند و ارتباط عمیق در هاکی در جهان به خصوص در آن منطقه است. او خواهد بود یک نام بزرگ. بنابراین می ریکو Blasi سابق میامی مربی که یک کار فوق العاده تبدیل RedHawks به یکی از کالج هاکی قدرت.

اما آنها حتی علاقه مند می شود که به نظر می رسد وجود دارد نبود یک تن از برنامه ریزی ؟

اگر لیو است قادر به آن را به جلو و این امر می تواند فوق العاده برای توسعه کالج, هاکی یک ورزش است که به مدت طولانی می ترسید انقباض اما در واقع گسترش بیش از دهه گذشته است.

چند رسانه ها انجام داده اند یک کار خوب با پوشش خود را از لیو اعلام و سوالی که باقی بماند.

در اینجا مختصر و مفید از چند داستان به عنوان خوانده شده:

Herter برگ دولوت مینه سوتا

شاید غیر منتظره ترین خروج در دانشگاهی ملی هاکی کنفرانس رسمی شد پنج شنبه.

Jason Herter سابق UND defenseman و در حال حاضر دانشیار سر مربی در دولوت مینه سوتا اعلام کرد او پله به دور از موقعیت خود به دنبال فرصت های جدید در این ورزش است. Herter نیست گسترش در آن فرصت اما بسیاری بر این باورند تیم NHL خواهد طمع او را به عنوان طلایه دار.

Herter شد به طور گسترده ای شناخته شده به عنوان یک استعداد عالی ارزیاب و defenseman مربی و کمک به قهرمانی NCAA ملی به دلوت در سال 2018 و 2019.

این برگ دولوت مینه سوتا و St. Cloud State با شرایط تقریبا یکسان به هر دو تیم جستجو برای دستیار مربی است.

هر دو تیم باید یک سر مربی بود که در سابق defenseman: اسکات Sandelin برای Bulldogs و برت لارسون برای Huskies.

هر دو تیم باید یک جوان دستیار مربی که بازی رو به جلو و موفق شده جلو این گذشته های نجومی: آدم Krause (سن 28) برای Bulldogs و نیک الیور (سن 28) برای Huskies.

هر دو تیم در حال تلاش برای جایگزین کردن یک مربی با تجربه است که کار با defensemen: Herter, 49, برای Bulldogs و مایک گیبونز و 65 برای Huskies.

در حالی که آن را حس می کند برای هر دو برای پیدا کردن کسی که با تجربه مربیگری defensemen که لزوما باید در این مورد. UND رفت و در خارج از جعبه در سال گذشته و استخدام دروازه بان سابق کارل Goehring به عنوان یک دستیار دوم. Goehring که با این نسخهها کار با این تیم آبی آستر و goalies کمک به مبارزه با شاهین به یک 26-5-4 فصل است.

اگر شما به دنبال برای UND محور نام است که می تواند در ترکیب نیست تعداد از کاپیتان سابق مت Smaby. همانطور که من نوشت: دو سال پیش UND کارکنان فکر بسیار بسیار از او در طول زمان خود را به عنوان یک دانش آموز دستیار و او نفر دوم برای UND را دستیار تمام وقت شغل تابستان گذشته به Goehring.

Smaby یک defenseman صرف در فصل گذشته به عنوان دستیار در سالزبورگ بود که یکی از بهترین تیم در تاریخ برنامه.

Hobey فینالیست طریق سال

کالج, Hockey, Inc., ایجاد یک گرافیک این هفته نمایش Hobey بیکر جایزه فینالیست توسط مدرسه در طول سال است.

شما می توانید تماشا چگونه همه چیز تغییر کرده است.

UND بیشتر Hobey فینالیست از هر مدرسه در 25 (هر چند آن را فقط دو برندگان -- تونی Hrkac در سال 1987 و رایان دانکن در سال 2007). کالج بوستون است در دوم در 24 توسط میشیگان (22), Michigan State (21) و مینه سوتا (20).

جدید ترین UND فینالیست شد اردن Kawaguchi در این فصل است. او به پایان رسید و سه نفر برتر در رای گیری.

دیگر جذاب بخشی از این آمار این است که دولوت مینه سوتا بیشتر Hobey برندگان از هر مدرسه (شش) و در عین حال در top 10 تمام وقت در Hobey فینالیست. The Bulldogs تا به حال 10 فینالیست و 60 درصد در رفته را به نفع خود.

به طور خلاصه

  • فارگو نیروی مدیر کل کاری Eades توییتی افکار خود را در نیروی سر مربی Pierre-Paul Lamoureux است فصل اول: "ما هیجان زده شدیم با این کار (Lamoureux) را با @FargoForce در 1 سال به عنوان سر مربی. غلبه # صدمات & بود 7-0-1 & 2 در محل be4 فصل متوقف شد. آینده ای روشن است." Lamoureux یک چنگال بزرگ مادری. مانند Smaby, Lamoureux به عنوان یک دانش آموز دستیار با UND مردان برنامه راه اندازی خود را در حرفه مربیگری.
  • کالج کلرادو هنوز یک بازیکن دیگر انتقال است. به جلو کریستین Versichکه تا به حال هفت امتیاز در فصل گذشته به عنوان یک تازه وارد است که در انتقال پورتال با توجه به کیت Shefte از کلرادو اسپرینگز روزنامه. Versich سوم ببر برای ورود به انتقال پورتال این offseason, پیوستن به جلو بیلی Conger و سام Renlund. ببر نیز از دست داده و رو به جلو اریک Middendorf میدوی را از طریق فصل گذشته. Middendorf بازگشت به تاریخ و هاکی و در حال برنامه ریزی برای انتقال.
  • به جلو نوح Cates شده است به نام دولوت مینه سوتا, کاپیتان این فصل آینده. او را تبدیل به اولین کاربر به پوشیدن 'C' برای Bulldogs پس Krause در 2013-14.
  • جمعه بود و روز آخر در محل کار به صورت دیرین دولوت مینه سوتا ورزشی اطلاعات مدیر باب Nygaardکه گذاشته شده در میان coronavirus بیماری همه گیر. این اخبار دولوت تریبون تا به حال یک داستان عالی در Nygaard بود که در مدرسه برای 37 سال است.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن