روزانه اسکیت: ESPN و هاکی, اخبار, ارسال پیش نویس رتبه بندی به عنوان تیم NHL استفاده از زوم برای مصاحبه با چشم انداز

تناسب اندام تست بخشی از NHL ترکیب همیشه مقدار زیادی از تبلیغات است اما یکی از مهم ترین اجزای صورت است که توانا

توسط NEWSATROPAT در 26 اردیبهشت 1399

تناسب اندام تست بخشی از NHL ترکیب همیشه مقدار زیادی از تبلیغات است اما یکی از مهم ترین اجزای صورت است که توانایی برای تیم ها برای برگزاری, در مصاحبه با چشم انداز بالا.

با ترکیب شدن لغو NHL تیم مشغول هستند و جلسه با بازیکنان در زوم.

شما می توانید شرط می بندم که سه ورودی UND مرتکب شده اند انجام بسیاری از کسانی که زوم تماس.

جیک Sanderson, تایلر Kleven و میچل Miller -- سه UND استخدام می رود به انتخاب در سال 2020 NHL پیش نویس -- می تواند همه رفتن بالای 65 میدارد.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

دو برجسته نشریات ارسال شده NHL پیش نویس رتبه بندی این هفته و در هر دو باید هر سه رفتن در آن محدوده.

ESPN کریس پیترز ذکر شده در بالا را 100 چشم انداز برای سال جاری پیش نویس با سراغ گزارش همه آنها. برای ESPN Plus مشترکین خود را لیست و سراغ گزارش واقع در اینجا با نکاتی در Sanderson, Kleven و میلر.

The Hockey News' Ryan Kennedy ذکر شده در بالا را 120 چشم انداز پیش نویس اینجا. خود را در لیست امکانات Sanderson, Kleven میلر و 2021 به جلو مرتکب Stephen Halliday.

اگر UND کند در واقع باید سه بازیکن در بالای 65 از پیش نویس آن خواهد بود یک رویداد نادر است.

تنها زمان است که اتفاق افتاده در 30 سال گذشته بود و در سال 2005 زمانی که UND تا به حال پنج بازیکن در بالای 65 (Brian Lee, T. J. Oshie جو فینلی تیلور Chorney و اندرو Kozek).

آن را نیز اتفاق افتاد و در سال 1988 (Russ Romaniuk Wade Bartley و Dane Jackson), 1984 (تونی Hrkac تاد نورمن و لی Brodeur), 1983 (براد بری مالکوم پارک ها و پری برزان), 1980 (میکی Volcan, تروی موری و Craigh لودویگ) و 1971 (جیم Cahoon ارل اندرسون و دیو مورفی).

میلر که خواهد آمد به UND در پاییز در نظر گرفته شده است یکی از سریع risers در پیش نویس است.

او حتی گرفتار چشم از ایالات متحده آمریکا هاکی لیگ حریف برندان atos public sector یک میشیگان استخدام که می تواند در دور اول.

دیگر UND بازیکنان/مرتکب که هنوز پیش نویس واجد شرایط و دارای یک شات برای رفتن defenseman اتان Frisch از مورهد و جلو اتان بون از Chilliwack, B. C., and Jackson Kunz از چنگال بزرگ.

NCHC تیم در نظر گرفتن زمان در دستیار استخدام

وجود دارد دو برجسته دستیار مربی دهانه در دانشگاهی ملی هاکی کنفرانس با دولوت مینه سوتا و St. Cloud State داشتن به جای دو دراز مدت به خوبی مورد احترام مربیان در Jason Herter و مایک گیبونز.

نه مدرسه عمل کرده است به سرعت که احتمالا تعجب.

با توجه به استخدام یخ دولوت مینه سوتا نمی تواند در حال حاضر به استخدام یک دستیار. که دادن سر مربی اسکات Sandelin زمان بیشتری برای پیدا کردن کسی. Sandelin صحبت به اخبار دولوت تریبون در مورد جستجو در این هفته است.

St. Cloud State مربی برت لارسون گفت: میک هاتن و جس مایرز از یخ بازی زندگی می کنند در یک پادکست یک زن و شوهر از هفته پیش که Huskies نمی شود استخدام تا پایان ماه.

WJC کارکنان مربیگری سران شرق

ایالات متحده را به نام خود جهانی Junior قهرمانی کارکنان مربیگری.

پس از قوی کالج غربی هاکی طعم سه سال گذشته آن را تبدیل به شرق این سال است.

مشیت مربی Nate Leaman, سرمربی برداشت هاروارد سر مربی تد اهدا ایالتی اوهایو کاردانی مربی استیو میلر و میشیگان دستیار مربی کریس مایوت به او کمک کند. مایوت قبلا تحت Leaman در پراویدنس. ویدیو مربی خواهد بود پراویدنس ترزا Feaster که برادر بابی قبلا کار می کرد با UND مردان تیم هاکی.

تجهیزات مدیریت خواهد بود Nate LaPoint که خود را شروع کردم کار تجهیزات در UND و در حال حاضر این است که سر مرد در ویسکانسین.

سه قبلی سر مربیان تمام شد مینه سوتا-بر اساس: Mike Hastings از MSU-منکیتو اسکات Sandelin از دولوت مینه سوتا و باب Motzko از خیابان دولت (در آن زمان).

صدایی در کالج هاکی

هفته گذشته من به من ملحق زوم تماس با اخبار دولوت تریبون خبرنگار مت Wellens, NCHC کمیسر جاش فنتون و NCHC رسانه مدیر روابط مایکل Weisman.

فنتون و Weisman بدبختانه جداول خبرنگاران برای یک بار و از ما خواست چند سوال در مورد کالج هاکی مسائل. فنتون نیز وزن در برخی از طول چت ما.

شما می توانید آن بخش را در اینجا.

به طور خلاصه

  • بمیجی دولت به نام رو به جلو اتان سوموزا کاپیتان برای فصل آینده است. سوموزا اعتقاد بر این است که برای اولین بار در کالیفرنیا به کاپیتان Beavers در.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن