روزانه اسکیت: در نگاه اول بسیار تبلیغ دانشجوی سال اول جیک Sanderson

آن را یک روز قبل از این تیم حذفی سفر راه اندازی شد برای شروع یک سفر است که به عنوان شماره 1 تیم در این رتبه بن

توسط NEWSATROPAT در 18 تیر 1399

آن را یک روز قبل از این تیم حذفی سفر راه اندازی شد برای شروع یک سفر است که به عنوان شماره 1 تیم در این رتبه بندی دو به دو به مبارزه با Hawks انتظار می رود برای پایان دادن به در NCAA منجمد چهار در دیترویت.

در عرض چند ساعت از خروج از یخ که روز شنبه در مارس کل فصل بود به نام خاموش با توجه به coronavirus بیماری همه گیر. بازیکنان رفت و خود را در جهت. رالف Engelstad عرصه قفل شده بود. و همه شروع به تعجب می کنم وقتی که همه چیز را به حالت عادی بازگشت.

وجود دارد مقدار زیادی از سوالات باقی مانده پاسخ داده شود در چه 2020-21 فصل خواهد شد.

اما در نهایت یک حس عادی روز سه شنبه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

بسیاری از UND تیم هاکی بود پشت در یخ در رالف Engelstad عرصه, شرکت داوطلبانه در تابستان اسکیت و وانت از بازی هاکی. وجود دارد هیچ مربیان و نه هر بازیکن وجود دارد -- برخی از rookies خواهد بود فیلترینگ در بیش از ماه آینده -- اما آن را هنوز هم یک فرصت برای این نقاب های اجتماعی-فاصله خبرنگار برای گرفتن یک نگاه اجمالی از UND هاکی برای اولین بار در ماه.

اگر UND طرفداران به دنبال برخی از خبر خوب در اینجا آن است که: جیک Sanderson خوب است. خوب شاید این دقیقا آخرین اخبار. او بعد از همه انتظار می رود در 10 صفحه از NHL پیش نویس هر زمان که رخ می دهد.

آن را تنها در مورد یک ساعت رسمی تابستان اسکیت بنابراین آن را برای چه می خواهد اما Sanderson شبیه او آماده است بلافاصله به گام به یک نقش بزرگ در این سال UND تیم.

در یک زن و شوهر از موارد او با استفاده از فوق العاده خود را گام به بریدن از طریق مدافعان در منطقه بی طرف و به دست آوردن توهین آمیز در منطقه خود است. در این روز و سن, می توان آن را دشوار است به اسکیت بازی کردن جن در منطقه است. بسیاری از تیم ها مجبور به تخلیه و تعقیب و گریز. اما به نظر می رسد Sanderson خواهد بود در میان UND بازیکنان با توانایی حمل جن را از طریق خنثی منطقه و به حالت تهاجمی در منطقه.

او همچنین نشان داد که قدرت خود را در یک بازی به طور خاص در منطقه دفاعی. جاد کالفیلد که اغلب بازیکنان محروم از جن در فصل گذشته بود hounding Sanderson برای جن اما Sanderson بود به اندازه کافی قوی در چوب خود را برای حفظ و نگهداری و در نهایت اسکیت دور و شکستن آن را.

و او همچنین نشان داد که توانایی به طور مداوم پیدا کردن باز کردن بازیکنان در حمله به منطقه. او بارها و بارها در رشته جن به بازیکنان در به ثمر رساندن احتمال ایجاد لکه بر روی یخ.

در حالی که او ممکن است برجسته-حلقه نوع بازیکن مانند یک مسیحی Wolanin یا Chay بزرگ او به نظر می رسد این نوع است که می توانید کنترل بازی را از پایان دادن به عقب شاید مانند یک تاکر Poolman.

در اینجا چند دیگر مشاهدات:

  • دانشجوی سال اول defenseman تایلر Kleven از فارگو در دانشگاه بیش از حد. در تابستان انتخاب کنید تا بازی شما نمی بینم Kleven پوشش تا بازیکنان برای بازدید که او توانایی انجام است. اما توانایی های خود را تعطیل حمله بازیکنان در عجله مشهود بود چند بار. او قابل توجه ترین بازی های زاویه دار او یک بازیکن به تخته مجبور گردش و شروع به عجله راه دیگر. در حالی که defensemen تمایل به بازی رور کمی طول تابستان اسکیت-و Sanderson بود -- Kleven واقعا ماند در درون خود و خود را در بازی سه شنبه.
  • Collin آدامز با سرعت به عقب بر روی صفحه نمایش. ارشد رو به جلو ترین چشم باز بازی در روز آمد در یک در یک عجله. آدامز کند تا کمی در منطقه بی طرف به عنوان مدافع. هنگامی که مدافع شروع به آهسته کردن, Adams روشن جت ها و منفجر گذشته او را به ایجاد یک جدایی طلب.
  • دانشجوی سال دوم به جلو کارسون آلبرشت به ثمر رساند یک هدف است که نه یک سورپرایز بزرگ. ما هرگز شاهد آلبرشت در فصل گذشته به طور منظم در یک فصل بازی. او بدیهی است که مناطق از بازی خود را به دور از -- از جمله قدرت و مطبوع -- اما حتی در فصل گذشته زمانی که او به نظر می رسد در عمل او می تواند نمره. او ممکن است یک تن از شانس به ثمر رساند در بازی با, اما اگر او می کند, آیا می شود جای تعجب نیست اگر او آن را دور.
  • هر کس تو را دیدم چه اردن Kawaguchi قادر به فصل گذشته اما یک بازی شنبه که مطرح ابرو. کاواگوچی تا به حال جن در گوشه و واقعی به نوبه خود تیز -- تقریبا تایسون Jost مانند -- و خود را از دست داد مدافع و به حال خط به حمل جن به سمت net. کاواگوچی نشان داد که چگونه قوی او در زیر خط دروازه در فصل گذشته اما این بازی نشان داد او تا شاید خود را بهبود لبه ها در offseason. زمان خواهد شد بگویید.
  • این goaltenders -- پیتر Thome, آدم Scheel و هریسون Feeney -- روبرو هستند اولین بازی خود را-مانند اقدام در در حالی که. آن را احتمالا آنها را چند اسکیت برای بازگشت برخی از وضوح خود را.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب