این COVID-19 خشونت خانگی بحران در انگلستان است که از یک دهه در ساخت

و با تشکر از دولت انگلستان است و در میان فقط تعداد انگشت شماری از کشورهایی که حاضر به تصویب یک کلید پان اروپای

توسط NEWSATROPAT در 16 اردیبهشت 1399

و با تشکر از دولت انگلستان است و در میان فقط تعداد انگشت شماری از کشورهایی که حاضر به تصویب یک کلید پان اروپایی پیمان در برابر خشونت مبتنی بر جنسیت به نام کنوانسیون استانبول – معنی ما اصلا از نظر قانونی باید به دنبال آن است.

با تصویب این پیمان کشورهای موافق به ارائه "در دسترس پناهگاه در تعداد کافی". شورای اروپا در این تعریف به عنوان یک پناهگاه فضا برای هر 10000 نفر است. با استفاده از این معیار 26% از پناهگاه فضاهای فاقد آن هستند در سراسر انگلستان با توجه به سازمان های غیر دولتی زنان در برابر خشونت اروپا (موج).

یک انحراف خطرناک

در عوض دولت انگلستان تحت ترزا ممکن است پیشنهاد خود را در قوانین داخلی سوء استفاده لایحه. در سال 2018 خواهر کون سقوط بافتا فرش قرمز اعتراض به – ما به نام لایحه جدید یک انحراف خطرناک' از کاهش است که تا به حال سمت چپ خدمات فاسد شده.

دراز کشیدن بر روی فرش قرمز با اسلحه ما در ارتباط ما jumpsuits بخوانید "بار تا ترزا" در ادای احترام به زمان و #من بیش از حد, حرکات, اما همچنین به تاکید دولت مسئولیت. ما خواستار بدانید: آنچه که دولت انجام می دهد برای حمایت از بازماندگان خشونت?

ترزا ممکن است وعده افزایش اعتقادات که به معنی پمپاژ قدرت به زندان و پلیس. گزارش های از انگلستان و ایالات متحده نشان می دهد این روش می تواند اثر مخالف با پلیس مجهز به بیمار شناسایی اولیه متجاوز و اغلب دستگیری بازماندگان به ویژه کسانی که از بام و طبقه کارگر پس زمینه.

بوریس جانسون دولت است که هنوز هم عدم بازماندگان. بودجه برای خشونت خانگی خدمات به خصوص خدمات تخصصی برای بام بازماندگان باقی مانده است معلوم نیست در این لایحه که به مجلس بازگشته هفته گذشته است.

این لایحه همچنین با حذف کلید استانبول کنوانسیون توصیه هایی برای حمایت از زنان مهاجر به ترک سوء استفاده از روابط بدون ترس از دست دادن خود را در وضعیت اقامت. "گزارش به پلیس نباید خطرناک تر از ماندن با مجرم" توضیح می دهد که گام تا زنان مهاجر مبارزات انتخاباتی. کار MP جس فیلیپس می گوید مهاجر بازماندگان باقی می ماند "دولت نقطه کور".

چه تر است, این لایحه تشخیص نیست استفاده داخلی به عنوان یک جنسیتی جرم و جنایت در حالی که استانبول کنوانسیون به وضوح تعریف "جنسیت" به عنوان "اجتماعی ساخته" و به رسمیت می شناسد که زنان به طور نامتناسبی تحت تاثیر خشونت مبتنی بر جنسیت.

در # teamnigel, ایرنه روسالس از زنان اروپایی لابی اخیرا به ما گفت "ما نمی خواهد در این وضعیت" اگر دولت تا به حال در پاسخ به "واقعیت نابرابری آزار و اذیت و خشونت بنابراین بسیاری از زنان به صورت روزانه". او حق است و در انگلستان این بدتر حقیقت این است که زنان به مدت طولانی مانده است و با هیچ جایی برای رفتن و ما نمی توانیم فراموش نکنید که چگونه سیاستمداران ما را در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب